Voorbereiding seizoen 2022-2023

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
Tokky89
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023

Post by Tokky89 » Sat Jul 30, 2022 11:30 am

Barry wrote:
Sat Jul 30, 2022 10:43 am
Carlke wrote:
Fri Jul 29, 2022 11:03 pm
4-1 winst tegen knokke kan tellen. Ben gaan kijken verdiende zegen zonder veel energie te verbruiken.paar mooie doelpunten.ja ozzy wat was het probleem dat we scorend vermogen kwijt zijn, we scoren toch vrij vlot.achteraan zit het goed nog concurentie voor de cv en doelman. De smet niet veel moeten doen , maar heb indruk dat hij weinig comuniceert.middenveld centraal dik oke met brebels vanacker.de schrijver vandaag weef goed , maar jammer dat hij zijn niveau niet wekelijks kan. Flanken vandaag vond ik tarfi wel goed net als walbrecq. Voor libert gaat het moeilijk worden pieter speelde weer heel goed, en vanacker brebels zijn ook heel goed. Rocha weinig gezien maar doet wat hij moet doen scoren !
Ik was er gisteren ook, sluit mij wel aan bij deze analyse. Vond ons vooral heel volwassen voetballen. Het is niet dat we kans op kans creëerde en Knokke van de mat veegde maat het geheel stond gewoon goed.

Pupe is aanwinst, durft soms ook eens een bal weg te trappen. Maar met momenten voetbalt hij goed uit. Van Acker-Brebels staat ook goed. De Schryver was heel sterk, lijkt zich wel in z'n sas te voelen in zijn rol zwerven rond Rocha.

Wat mij bij De Smet opviel is dat hij zelden een bal boven zijn hoofd zal plukken, zelfs in kleine backlijn zit hij er zelden tussen, dat is toch wel een probleem/groot verschil tov Jens.

Kan iemand uitleggen waarom wij met 11 in onze eigen 16 staan op hoekschop tegen? We deden dat vorig jaar ook al toen snapte ik het ook al niet maar TVI blijft eraan vasthouden dus moet toch een goede uitleg voor zijn?

Wel jammer dat Tabekou geen 10 min werden gegund. Begin deze week laat je hem oproepen om allemaal te komen kijken en dan geef je hem zelfs geen 5 min. Vond het beetje dubbel.
Zal straks spelen waarschijnlijk, om eerst wat wedstrijdritme op te doen met de reserven

XDV1906

Post by XDV1906 » Sat Jul 30, 2022 9:40 pm

Met een veredeld B elftal 4-2 onderuit tegen Hoogstraten.

Tabekou liet niet bepaald een goede indruk na imo, maar dat zegt niets natuurlijk.

KRKN

Post by KRKN » Sun Jul 31, 2022 9:14 am

Devyd wrote:
Sat Jul 30, 2022 9:58 am
Hoor links en rechts dat de meeste brebels wel ok vinden , maar heb hem gisteren de eerste keer aan het werk gezien , en was alles behalve ok . Veel balverlies , slechte inspeelpassen , slechte timing ..

Die kwam er voor mij als slechtste uit gisteren , hoop dat gewoon een minder moment was want anders gaan we daar niet teveel plezier aan hebben vrees ik .
Ik vond Brebels ook één van de minderen op het veld tegen Knokke. Een momentopname uiteraard, maar had het idee dat hij zelf ook niet bepaald tevreden was.

Een aantal observaties van mijn kant:
  • Er was bijhoorlijk veel volk, voor toch een vrij vroeg aanvangsuur tegen een ook weer niet zo interessante tegenstander in de vakantieperiode. Voor mij werden er toch ook weer wat abo's verkocht. Mooi om te zien.
  • Aanvallend zit het echt wel goed. Ik heb erg weinig aan Limbombe gedacht. Tabekou gaat uiteraard welkom zijn maar vermoedelijk gaat hij minder druk op de schouders krijgen dan een Limbombe. Rocha is, ondanks zijn gestalte, toch ook technisch een meer dan behoorlijke voetballer. Er zit pit in onze aanvalsgolven. GDS lijkt er ook erg veel goesting in te hebben en Van Acker is zoals altijd gevaarlijk wanneer hij de bal krijgt in de buurt van de 16.
  • Ik maak me nog zorgen over ons verdedigend compartiment. Nog niet bijster goed op elkaar ingespeeld en Pupe kan me voorlopig nog niet helemaal bekoren. We kwamen een aantal keer goed weg.
  • De Smet speelt nog met te weinig vertrouwen op dit moment. Hopelijk kan een aantal goede matchen hierin veranderingen brengen. Hij moet beter communiceren en leiden.
  • PDS is al lang geen belofte meer, maar mag stilaan toch echt wel als sinecure gezien worden. Aanvallend ook meer dan behoorlijk en stuurt bij waar nodig. Heerlijk om te zien, hopelijk nog lang in ons shirt. Heeft het potentiaal om hier een icoon te worden zoals FF.
  • Teunckens voorbij zien manken. Dat ziet er inderdaad niet uit alsof hij er zo meteen terug staat. Alle beterschap aan hem.
Kortom: een boeiende en mooie zegen tegen een meer dan behoorlijke ploeg uit 1e amateur. Hopelijk nog de horde tegen Patro zonder kleerscheuren en met het nodige vertrouwen overleven en we staan er goed op.

Wat de nederlaag tegen Hoogstraten betreft: ik hoorde op Knokke al dat Tabekou conditioneel nog stappen moet zetten, en dat bleek blijkbaar op Hoogstraten ook. Geef hem nog wat tijd. Ik verwacht hem de eerste matchen niet in de basis.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Jul 31, 2022 1:54 pm

KRKN wrote:
Sun Jul 31, 2022 9:14 am
Devyd wrote:
Hoor links en rechts dat de meeste brebels wel ok vinden , maar heb hem gisteren de eerste keer aan het werk gezien , en was alles behalve ok . Veel balverlies , slechte inspeelpassen , slechte timing ..

Die kwam er voor mij als slechtste uit gisteren , hoop dat gewoon een minder moment was want anders gaan we daar niet teveel plezier aan hebben vrees ik .
Ik vond Brebels ook één van de minderen op het veld tegen Knokke. Een momentopname uiteraard, maar had het idee dat hij zelf ook niet bepaald tevreden was.

• Er was bijhoorlijk veel volk, voor toch een vrij vroeg aanvangsuur tegen een ook weer niet zo interessante tegenstander in de vakantieperiode. Voor mij werden er toch ook weer wat abo's verkocht. Mooi om te zien.
  • Aanvallend zit het echt wel goed. Ik heb erg weinig aan Limbombe gedacht. Tabekou gaat uiteraard welkom zijn maar vermoedelijk gaat hij minder druk op de schouders krijgen dan een Limbombe. Rocha is, ondanks zijn gestalte, toch ook technisch een meer dan behoorlijke voetballer. Er zit pit in onze aanvalsgolven. GDS lijkt er ook erg veel goesting in te hebben en Van Acker is zoals altijd gevaarlijk wanneer hij de bal krijgt in de buurt van de 16.
  • Ik maak me nog zorgen over ons verdedigend compartiment. Nog niet bijster goed op elkaar ingespeeld en Pupe kan me voorlopig nog niet helemaal bekoren. We kwamen een aantal keer goed weg.
  • De Smet speelt nog met te weinig vertrouwen op dit moment. Hopelijk kan een aantal goede matchen hierin veranderingen brengen. Hij moet beter communiceren en leiden.
  • PDS is al lang geen belofte meer, maar mag stilaan toch echt wel als sinecure gezien worden. Aanvallend ook meer dan behoorlijk en stuurt bij waar nodig. Heerlijk om te zien, hopelijk nog lang in ons shirt. Heeft het potentiaal om hier een icoon te worden zoals FF.
  • Teunckens voorbij zien manken. Dat ziet er inderdaad niet uit alsof hij er zo meteen terug staat. Alle beterschap aan hem.
Kortom: een boeiende en mooie zegen tegen een meer dan behoorlijke ploeg uit 1e amateur. Hopelijk nog de horde tegen Patro zonder kleerscheuren en met het nodige vertrouwen overleven en we staan er goed op.

Wat de nederlaag tegen Hoogstraten betreft: ik hoorde op Knokke al dat Tabekou conditioneel nog stappen moet zetten, en dat bleek blijkbaar op Hoogstraten ook. Geef hem nog wat tijd. Ik verwacht hem de eerste matchen niet in de basis.
Conclusie van wat ik al ettelijke las hier van sommigen nl een vervanger voor de Schuer is een must! Hopelijk komt die er nog!

Carlke

Post by Carlke » Sun Jul 31, 2022 3:36 pm

KRKN wrote:
Sun Jul 31, 2022 9:14 am
Devyd wrote:

Toch vind ik pupe betrouwbaarder dan schuurmans ! Heeft ons 2 keer overeind geholpen dat de doelman niet comuniceerde. Maar er moet wel iemand bij want je ziet gillekens vervangen blessure pupe mankte ook wat eerste helft.en pupe gaat geregeld geel pakken .

smiths

Post by smiths » Sun Jul 31, 2022 4:14 pm

Ben aangenaam tevreden over het huidige niveau en de kern. Brebels valt ferm tegen twee matchen zien spelen maar voldoet niet. Libbert en De Bie kunnen daar ook spelen. Onze nieuwe aanwinst van Rochefort is voor mij tot op heden de openbaring. We gaan beter doen en mooie resultaten halen top 3 is zeker een haalbare optie. Ook qua publiek is het een topper als je weet dat er meer dan 100 man was op Hoogstraten van ons. Nogmaals Luc is het beste geschenk dat Lierse kon krijgen.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jul 31, 2022 5:00 pm

smiths wrote:
Sun Jul 31, 2022 4:14 pm
Ben aangenaam tevreden over het huidige niveau en de kern. Brebels valt ferm tegen twee matchen zien spelen maar voldoet niet. Libbert en De Bie kunnen daar ook spelen. Onze nieuwe aanwinst van Rochefort is voor mij tot op heden de openbaring. We gaan beter doen en mooie resultaten halen top 3 is zeker een haalbare optie. Ook qua publiek is het een topper als je weet dat er meer dan 100 man was op Hoogstraten van ons. Nogmaals Luc is het beste geschenk dat Lierse kon krijgen.
Laat ons hopen voor libert want pieter eruit spelen word wel heel moeilijk,als die dat jaar vol houd zal de kassa wel eens kunnen rinkelen

smiths

Post by smiths » Sun Jul 31, 2022 5:45 pm

Inderdaad Pieter gaat ver komen en heeft een basisplaats en terecht. Maar als Tom eerlijk is moet Brebels naast de ploeg staan. Maar net zoals Hendrickx vrees ik ervoor dat Brebels gaat blijven staan.

Carlke

Post by Carlke » Sun Jul 31, 2022 6:15 pm

smiths wrote:
Sun Jul 31, 2022 5:45 pm
Inderdaad Pieter gaat ver komen en heeft een basisplaats en terecht. Maar als Tom eerlijk is moet Brebels naast de ploeg staan. Maar net zoals Hendrickx vrees ik ervoor dat Brebels gaat blijven staan.
Ja mischien wel, tegen helmond vond ik hem toch goed. Gisteren was veel minder al vond ik wel dat hij veel dicht liep.maar zijn inspelen was slecht en had zware gevolgen kunnen hebben.dus libert zijn kans geven tegen patro,dan kunnen we oordelen.maar ja wij hebben niks te zeggen natuurlijk 🤣

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sun Jul 31, 2022 7:21 pm

PDS doet dat inderdaad zeker niet slecht, maar of die nu echt beter is dan Libert weet ik niet. Vond dat die vaak te laat of niet rocha en walbrecq diepstuurde, verdedigend wel echt goed.

Desalnietemin kan zo'n kerel als hem wel tellen als reclame voor het beleid etc.

Post Reply