Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Mark
Re: Clubnieuws

Post by Mark » Fri Apr 01, 2022 1:39 pm

En stop met dat gezaag over beperkte middelen en de beperkte kwaliteit van onze kern.
Voor het seizoen was ik inderdaad tevreden met de plaats waar we nu staan.
Maar als je vaststeld dat je kern een stuk sterker is dan je aanvangkelijk dacht dan moet je ook je doel aanpassen en dus moest men voor plaats 4 gaan en niet teverden zijn met plaats 6, wat in onze reeks een groot verschil is. Dat is het zelfde als ik een auto koop ik heb geld voor een volkswagen maar stel vast dat ik plots voor dat zelfde geld een BMW kan krijgen dan neem je toch die BMW !

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 01, 2022 1:42 pm

Mark wrote:
Fri Apr 01, 2022 1:30 pm
Ik zal het nog eens herhalen.
De eerste 6 a 7 wedstrijden waren goed, we speelden echt vanuit onze eigen kracht met aanvallend voetbal en veel doelkansen.
Dan veranderd TVI van spelsysteem (hij gaat defensief spelen), hij zet Laes uit de ploeg voor één slechte (minder goede wedstrijd) ook Yagan staat weken naast de ploeg, Maes moet op de flank wat absoluut zijn positie niet is!
Het draait langs geen kanten meer de schuld van TVI zijn geknoei !
Ambras met Maes de schuld van TVI !
Dus wie heeft ons seizoen naar de kloten geholpen ? Juist TVI !
Dat is waarom ik en vele anderen geen 3de seizoen met TVI willen hij is de oorzaak van de miserie.
2... Bekijk die thuismatch tegen RWDM in het begin van het seizoen... Iedereen stond op zijn plekje en wat een match, jaaaaren geleden dat je dat op het lisp te zien kreeg maar dan idd veranderd hij en begint de miserie met gekende gevolgen! Neen ik blijf er ook bij met een goede trainer haal je minstens top 4...Zijn starten de elf, zijn vreemde of te late wissels heeft ons minstens één punt of 10 gekost begin maar al te rekenen! De meeste supporters hebben genoeg gezien en gehad onder VI. Cijfers die hij voorlegt op 2 seizoenen tot heden 45 punten op 159... Hallo!

Carlke

Post by Carlke » Fri Apr 01, 2022 2:48 pm

Zeg wat je wil maar het is zo wij doen het met beperkte midellen, oké we hebben meer kwaliteit dan vorig seizoen maar veel kwamen op andere clubs niet aan de bak ! Als je dan ziet wat er in winterstop bij sommige bij komt trek ik grote ogen.maar of dat allemaal blijft duren bij clubs in buitenlandse handen is de vraag. Niet iedereen promoveerd.

ozzy105

Post by ozzy105 » Fri Apr 01, 2022 4:16 pm

Carlke wrote:
Fri Apr 01, 2022 2:48 pm
Zeg wat je wil maar het is zo wij doen het met beperkte midellen, oké we hebben meer kwaliteit dan vorig seizoen maar veel kwamen op andere clubs niet aan de bak ! Als je dan ziet wat er in winterstop bij sommige bij komt trek ik grote ogen.maar of dat allemaal blijft duren bij clubs in buitenlandse handen is de vraag. Niet iedereen promoveerd.
Zijn cijfers en het geleverde spel is niet goed Carlke daar kunnen wij niet omheen. Met deze kern moet je altijd minstens vierde kunnen eindigen. Komaan vorig seizoen haalde hij amper 16 punten na een goed begin, dit seizoen met een kwalitatief sterkere kern tot heden 29 op 75...zegt alles en het voetbal was niet zelden dramatisch om aan te kijken. VI is een goede trainer om bv een 1ste amateurclub te trainen maar een klasse hoger neen.

Carlke

Post by Carlke » Sat Apr 02, 2022 12:53 am

ozzy105 wrote:
Fri Apr 01, 2022 4:16 pm
Carlke wrote:
Zijn cijfers en het geleverde spel is niet goed Carlke daar kunnen wij niet omheen. Met deze kern moet je altijd minstens vierde kunnen eindigen. Komaan vorig seizoen haalde hij amper 16 punten na een goed begin, dit seizoen met een kwalitatief sterkere kern tot heden 29 op 75...zegt alles en het voetbal was niet zelden dramatisch om aan te kijken. VI is een goede trainer om bv een 1ste amateurclub te trainen maar een klasse hoger neen.
Ozzy ik ben het niet eens , ik zeg niet dat Tom een toptrainer is ! Ga maar iemand zoeken die niet veel kost,weinig mag uit geven aan transfers,en met jonge spelers werkt en uitsluitend Belgen. Vorig jaar kanj je niets zeggen met die ploeg red geen enkele trainer het. Dit jaar hadden we meer kwaliteit en we hebben nu helft van de punten meer . Oké het spel is dikwijls slecht maar als je tegen ploegen speelt met veel meer budget en kwaliteit moet je je aanpassen.oke in begin seizoen speelden we goed maar met deze jploeg krijg je terug slag. Vergeet niet veel spelers speelde weinig of niet. Dus na match of 5 is het frisse weg, niet toevallig dat we na winterstop ineens terug punten pakte.

Mark

Post by Mark » Sat Apr 02, 2022 8:16 am

Carlke wrote:
Sat Apr 02, 2022 12:53 am
ozzy105 wrote:
Fri Apr 01, 2022 4:16 pm
Carlke wrote:
Ozzy ik ben het niet eens , ik zeg niet dat Tom een toptrainer is ! Ga maar iemand zoeken die niet veel kost,weinig mag uit geven aan transfers,en met jonge spelers werkt en uitsluitend Belgen. Vorig jaar kanj je niets zeggen met die ploeg red geen enkele trainer het. Dit jaar hadden we meer kwaliteit en we hebben nu helft van de punten meer . Oké het spel is dikwijls slecht maar als je tegen ploegen speelt met veel meer budget en kwaliteit moet je je aanpassen.oke in begin seizoen speelden we goed maar met deze jploeg krijg je terug slag. Vergeet niet veel spelers speelde weinig of niet. Dus na match of 5 is het frisse weg, niet toevallig dat we na winterstop ineens terug punten pakte.
Carlke dan vergeet je wel dat TVI zelf de oorzaak van de terugval na een wedstrijd of 6 was door zijn veranderingen. ander spelsysteem, Laes en Yagan eruit enz. Dus dag TVI volgend seizoen ander en (hopelijk) beter!

Eric

Post by Eric » Sat Apr 02, 2022 9:17 am

Ik vind wel dat mensen die kritiek hebben op TVI ook consequent moeten zijn. Als ze goed spelen in het begin van 't jaar ligt het aan de spelers, en als ze slecht spelen nadien aan de trainer? TVI mag toch ook wel wat krediet krijgen voor de goede seizoensstart.

Mark

Post by Mark » Sat Apr 02, 2022 11:15 am

Eric wrote:
Sat Apr 02, 2022 9:17 am
Ik vind wel dat mensen die kritiek hebben op TVI ook consequent moeten zijn. Als ze goed spelen in het begin van 't jaar ligt het aan de spelers, en als ze slecht spelen nadien aan de trainer? TVI mag toch ook wel wat krediet krijgen voor de goede seizoensstart.
Dat krijgt hij van mij ook
Maar waarom gooit hij nadien alles om met het gekende slechte resultaat
Daar gaat hij in de fout

Zovko

Post by Zovko » Sat Apr 02, 2022 11:22 am

Mark wrote:
Sat Apr 02, 2022 11:15 am
Eric wrote:
Dat krijgt hij van mij ook
Maar waarom gooit hij nadien alles om met het gekende slechte resultaat
Daar gaat hij in de fout
Mss beperkte kern en niet iedereen 100% fit, slecht trainen… er kunnen veel oorzaken zijn die wij ni te horen krijgen…

Carlke

Post by Carlke » Sat Apr 02, 2022 11:51 am

Eric wrote:
2..... correct

Post Reply