Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Heb het al eens gepost he, heb maar 1 duo sinds de heropstart weten resultaat halen en bijwijlen mooi voetbal nl het duo US-DDH.. De twee heren die nadien volgden waren om te bleiten met barslechte cijfers en idem voetbal ! Nu gaan ze VI nog wat verder laten aanmodderen met heel wss hetzelfde voetbal en resultaten komaan he zeg... Men wil toch resultaten zien en af en toe mooi voetbal op het lisp, een thuis reputatie ? De voorbije 3 jaren nog niks van gemerkt buiten enkele thuismatchen dit seizoen! Ergerlijk is dat er veel meer in deze groep zit en valt uit te halen remember de eerste matchen van het seizoen en bv de uitmatchen in Beveren en RWDM.
Idd liever 2-3 doelgerichte versterkingen en verder bouwen met een goede en degelijke trainer.
Awel mannen, ik ga mijne nek uitsteken: ik denk dat TVI met 3 a 4 versterkingen top 6 haalt. Anders een pint op mijn kosten 

Het is mogelijk dat hij dat doet en dan heeft hij opnieuw het doel bereikt.
Maar ik vrees dat ik en anderen zich niet zullen kunnen verzoenen met zijn spelwijze, opstelling en wissels.
En als hij het haalt zal het waarschijnlijk zijn zoals dit seizoen omdat er veel meer inzat, maw hij haalt nooit alles uit zijn kern en ik vrees ook dat we weinig aantrekkelijk voetbal te zien zullen krijgen.
Dus ik blijf erbij TVI in de dugout, ik voor de TV en geen abbo voor mij !
Ik heb het idee dat ge onze kern toch iets te hoog inschat hoor. Nu, uw keuze natuurlijk, maar wel jammer dat zoiets u weg zou houden. Als Vanderbiest u al niet wegkreeg..Mark wrote: ↑Fri Apr 01, 2022 8:34 amHet is mogelijk dat hij dat doet en dan heeft hij opnieuw het doel bereikt.
Maar ik vrees dat ik en anderen zich niet zullen kunnen verzoenen met zijn spelwijze, opstelling en wissels.
En als hij het haalt zal het waarschijnlijk zijn zoals dit seizoen omdat er veel meer inzat, maw hij haalt nooit alles uit zijn kern en ik vrees ook dat we weinig aantrekkelijk voetbal te zien zullen krijgen.
Dus ik blijf erbij TVI in de dugout, ik voor de TV en geen abbo voor mij !
Daar geloof ik ook wel in. Voor mij moet hij ook zeker niet weg. Ik vind het trouwens ook echt ongelooflijk dat sommige mensen hierdoor zullen wegblijven terwijl dit net een trainer is die volledig achter het project staat, het ook voor een groot deel draagt en echt wel het beste voor heeft met onze club. Dan weet ik niet wat diezelfde mensen ten tijde Samy hebben gedaan.
Oké, het voetbal was zeker niet altijd top maar met het eerste deel van voor de winterstop was ik wel tevreden met een paar uitschieters in de thuismatchen. In het tweede deel voor de winterstop zat een heel groot deel van de ploeg in een ferme dip, daar kan de trainer ook niet altijd aan doen hé.

Na een goede winterstop waar duidelijk goed in werd gewerkt, werd er meer resultaatgericht gespeeld met minder mooi voetbal maar het leverde ons toch wel veel op, daar draait het toch uiteindelijk om hé en zeker in 1B. Daarna volgde weer een mindere periode, vooral door de match op RWDM (waar we eigenlijk weer op weg waren naar winst of gelijkspel), waar we weer wat nederlagen leden.
Ik ben zeker niet ontevreden over dit seizoen, zeker met onze beperkte middelen in acht genomen.
Is het misschien omdat ik nog een relatief 'jonge' supporter ben dat ik tevreden ben met dit seizoen? Dat kan, maar ik probeer ook realistisch te blijven.
Trouwens, stel dat we afscheid nemen van TVI. Er zijn geen tientallen Belgische trainers waar we uit kiezen die betaalbaar zijn. Dus dat moeten we ook wel in gedachten houden.
Zou maar erg zijn he, 3-4 gerichte versterkingen, de betere spelers aan boord houden en dan nog geen top 6 halen... Wetende dat je ook met clubs als Lommel, Seraing, Moeskroen en de stijger uit 1ste amateurreeks zitten... En dan nog 4 belofteclubs. Hoeveel risico loop je dan???

Je moet ook goed in gedachte houden dat weer een seizoen onder VI wss honderden supporters afhaken of zouden kunnen afhaken... Dat kost je dan ook geld. Hoeveel supporters zitten nu te wachten op een derde seizoen TVI? Je krijgt weer van hetzelfde op je menu! Eet jij graag elke dag hetzelfde? Op de duur laat jij ook je bordje voor wat het is simpel.TV2002 wrote: ↑Fri Apr 01, 2022 12:56 pmDaar geloof ik ook wel in. Voor mij moet hij ook zeker niet weg. Ik vind het trouwens ook echt ongelooflijk dat sommige mensen hierdoor zullen wegblijven terwijl dit net een trainer is die volledig achter het project staat, het ook voor een groot deel draagt en echt wel het beste voor heeft met onze club. Dan weet ik niet wat diezelfde mensen ten tijde Samy hebben gedaan.
Oké, het voetbal was zeker niet altijd top maar met het eerste deel van voor de winterstop was ik wel tevreden met een paar uitschieters in de thuismatchen. In het tweede deel voor de winterstop zat een heel groot deel van de ploeg in een ferme dip, daar kan de trainer ook niet altijd aan doen hé.![]()
Na een goede winterstop waar duidelijk goed in werd gewerkt, werd er meer resultaatgericht gespeeld met minder mooi voetbal maar het leverde ons toch wel veel op, daar draait het toch uiteindelijk om hé en zeker in 1B. Daarna volgde weer een mindere periode, vooral door de match op RWDM (waar we eigenlijk weer op weg waren naar winst of gelijkspel), waar we weer wat nederlagen leden.
Ik ben zeker niet ontevreden over dit seizoen, zeker met onze beperkte middelen in acht genomen.
Is het misschien omdat ik nog een relatief 'jonge' supporter ben dat ik tevreden ben met dit seizoen? Dat kan, maar ik probeer ook realistisch te blijven.
Trouwens, stel dat we afscheid nemen van TVI. Er zijn geen tientallen Belgische trainers waar we uit kiezen die betaalbaar zijn. Dus dat moeten we ook wel in gedachten houden.
Ik zal het nog eens herhalen.
De eerste 6 a 7 wedstrijden waren goed, we speelden echt vanuit onze eigen kracht met aanvallend voetbal en veel doelkansen.
Dan veranderd TVI van spelsysteem (hij gaat defensief spelen), hij zet Laes uit de ploeg voor één slechte (minder goede wedstrijd) ook Yagan staat weken naast de ploeg, Maes moet op de flank wat absoluut zijn positie niet is!
Het draait langs geen kanten meer de schuld van TVI zijn geknoei !
Ambras met Maes de schuld van TVI !
Dus wie heeft ons seizoen naar de kloten geholpen ? Juist TVI !
Dat is waarom ik en vele anderen geen 3de seizoen met TVI willen hij is de oorzaak van de miserie.
De eerste 6 a 7 wedstrijden waren goed, we speelden echt vanuit onze eigen kracht met aanvallend voetbal en veel doelkansen.
Dan veranderd TVI van spelsysteem (hij gaat defensief spelen), hij zet Laes uit de ploeg voor één slechte (minder goede wedstrijd) ook Yagan staat weken naast de ploeg, Maes moet op de flank wat absoluut zijn positie niet is!
Het draait langs geen kanten meer de schuld van TVI zijn geknoei !
Ambras met Maes de schuld van TVI !
Dus wie heeft ons seizoen naar de kloten geholpen ? Juist TVI !
Dat is waarom ik en vele anderen geen 3de seizoen met TVI willen hij is de oorzaak van de miserie.