Voorbereiding seizoen 2022-2023
Re: Voorbereiding seizoen 2022-2023
Ja wat waren die jongens van Club Next toch geweldig seg. 2 van de 28 matchen gewonnen, ghogho.ozzy105 wrote: ↑Sun Jul 24, 2022 1:09 pmMet deze kern inderdaad realistischer. Toch die beloften teams niet onderschatten remember vorig seizoen jong Brugge.... Dender valt af te wachten hopelijk gaan die niet op hun elan verder! Hebben daar toch een goede trainer met Van Acker.Mark wrote: ↑Sun Jul 24, 2022 12:22 pmSorry Polydor, maar ik denk dat jij de andere teams zwaar onderschat!
Momenteel zijn vlgs mij RWDM, Beerschot, Beveren en Deinze(als ze het niveau halen wat ze met hun kern zouden moeten halen) duidelijk sterker. Bovendien vind ik dat ook Lommel en Virton duidelijk versterkt zijn tov vorig seizoen.
Dus met onze huidige kern(inclusief Walbrecq) 7de plaats. Alleen Dender en de beloften teams zijn vlgs mij zwakker!
Kan jij niet voor den Antwerp gaan supporteren ofzo? Het gaat hier toch nooit goed zijn voor jullie.
Lommel versterkt? Die zijn net alles behalve versterkt.Mark wrote: ↑Sun Jul 24, 2022 12:22 pmSorry Polydor, maar ik denk dat jij de andere teams zwaar onderschat!
Momenteel zijn vlgs mij RWDM, Beerschot, Beveren en Deinze(als ze het niveau halen wat ze met hun kern zouden moeten halen) duidelijk sterker. Bovendien vind ik dat ook Lommel en Virton duidelijk versterkt zijn tov vorig seizoen.
Dus met onze huidige kern(inclusief Walbrecq) 7de plaats. Alleen Dender en de beloften teams zijn vlgs mij zwakker!
Je moet daar maar eens op het forum gaan zien hoe ontevreden hun supporters zijn met de gang van zaken. Maar die hebben misschien dan ook wel echte redenen om negatief te zijn.
Deinze kan ik totaal niet inschatten, triestig clubje geworden met die nieuwe investeerders.
En Beveren moet toch ook zeker nog wat bijhalen hoor, daar heb ik ook nog niet veel schrik van.
- Justhomuch
De negativo's ten spijt, ik heb er goesting in gasten!
Wij komen áltijd terug!
Absoluut. Kan niet wachten tot de thuismatch

Die ga ik missen vrees ik, nog op vakantie dan. Ik ga er tegen Brugge wel bij zijn.
4-1 winst tegen knokke kan tellen. Ben gaan kijken verdiende zegen zonder veel energie te verbruiken.paar mooie doelpunten.ja ozzy wat was het probleem dat we scorend vermogen kwijt zijn, we scoren toch vrij vlot.achteraan zit het goed nog concurentie voor de cv en doelman. De smet niet veel moeten doen , maar heb indruk dat hij weinig comuniceert.middenveld centraal dik oke met brebels vanacker.de schrijver vandaag weef goed , maar jammer dat hij zijn niveau niet wekelijks kan. Flanken vandaag vond ik tarfi wel goed net als walbrecq. Voor libert gaat het moeilijk worden pieter speelde weer heel goed, en vanacker brebels zijn ook heel goed. Rocha weinig gezien maar doet wat hij moet doen scoren !
Had Rocha wat meer steun vooraan want dit zal nodig zijn hoor wanneer het om de knikkers gaat!Carlke wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 11:03 pm4-1 winst tegen knokke kan tellen. Ben gaan kijken verdiende zegen zonder veel energie te verbruiken.paar mooie doelpunten.ja ozzy wat was het probleem dat we scorend vermogen kwijt zijn, we scoren toch vrij vlot.achteraan zit het goed nog concurentie voor de cv en doelman. De smet niet veel moeten doen , maar heb indruk dat hij weinig comuniceert.middenveld centraal dik oke met brebels vanacker.de schrijver vandaag weef goed , maar jammer dat hij zijn niveau niet wekelijks kan. Flanken vandaag vond ik tarfi wel goed net als walbrecq. Voor libert gaat het moeilijk worden pieter speelde weer heel goed, en vanacker brebels zijn ook heel goed. Rocha weinig gezien maar doet wat hij moet doen scoren !
Hoor links en rechts dat de meeste brebels wel ok vinden , maar heb hem gisteren de eerste keer aan het werk gezien , en was alles behalve ok . Veel balverlies , slechte inspeelpassen , slechte timing ..
Die kwam er voor mij als slechtste uit gisteren , hoop dat gewoon een minder moment was want anders gaan we daar niet teveel plezier aan hebben vrees ik .
Die kwam er voor mij als slechtste uit gisteren , hoop dat gewoon een minder moment was want anders gaan we daar niet teveel plezier aan hebben vrees ik .
Ik was er gisteren ook, sluit mij wel aan bij deze analyse. Vond ons vooral heel volwassen voetballen. Het is niet dat we kans op kans creëerde en Knokke van de mat veegde maat het geheel stond gewoon goed.Carlke wrote: ↑Fri Jul 29, 2022 11:03 pm4-1 winst tegen knokke kan tellen. Ben gaan kijken verdiende zegen zonder veel energie te verbruiken.paar mooie doelpunten.ja ozzy wat was het probleem dat we scorend vermogen kwijt zijn, we scoren toch vrij vlot.achteraan zit het goed nog concurentie voor de cv en doelman. De smet niet veel moeten doen , maar heb indruk dat hij weinig comuniceert.middenveld centraal dik oke met brebels vanacker.de schrijver vandaag weef goed , maar jammer dat hij zijn niveau niet wekelijks kan. Flanken vandaag vond ik tarfi wel goed net als walbrecq. Voor libert gaat het moeilijk worden pieter speelde weer heel goed, en vanacker brebels zijn ook heel goed. Rocha weinig gezien maar doet wat hij moet doen scoren !
Pupe is aanwinst, durft soms ook eens een bal weg te trappen. Maar met momenten voetbalt hij goed uit. Van Acker-Brebels staat ook goed. De Schryver was heel sterk, lijkt zich wel in z'n sas te voelen in zijn rol zwerven rond Rocha.
Wat mij bij De Smet opviel is dat hij zelden een bal boven zijn hoofd zal plukken, zelfs in kleine backlijn zit hij er zelden tussen, dat is toch wel een probleem/groot verschil tov Jens.
Kan iemand uitleggen waarom wij met 11 in onze eigen 16 staan op hoekschop tegen? We deden dat vorig jaar ook al toen snapte ik het ook al niet maar TVI blijft eraan vasthouden dus moet toch een goede uitleg voor zijn?
Wel jammer dat Tabekou geen 10 min werden gegund. Begin deze week laat je hem oproepen om allemaal te komen kijken en dan geef je hem zelfs geen 5 min. Vond het beetje dubbel.