Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse kunnen hier besproken worden.
Justhomuch
Re: Clubnieuws

Post by Justhomuch » Wed Jul 14, 2021 10:11 pm

Flor wrote:
Wed Jul 14, 2021 9:47 pm
Justhomuch wrote:
Wed Jul 14, 2021 9:19 pm
En Stella in de vip, en tripel karmeliet in het thema cafe, mijn week kan niet meer kapot.
Dat van die Karmeliet int Themacafe zie ik wel niet.
Enkel op Kesse´ en Oosterwijk dus, te vroeg victorie gekraaid.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Thu Jul 15, 2021 6:22 pm

Vandaag ticketjes gaan halen op 't lisp voor de oefenmatch op heist. Ineens even gepolst naar de stand van de abo's: 1400 betalende abonnement voorlopig verkocht. Met de gratis abonnees zitten we rond de 1600. Dat is toch niet slecht gezien de huidige situatie en het zwakke afgelopen seizoen. Met nog een maand te gaan, zullen we zeker boven de 2.000 afklokken!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Thu Jul 15, 2021 6:28 pm

Axassin wrote:
Thu Jul 15, 2021 6:22 pm
Vandaag ticketjes gaan halen op 't lisp voor de oefenmatch op heist. Ineens even gepolst naar de stand van de abo's: 1400 betalende abonnement voorlopig verkocht. Met de gratis abonnees zitten we rond de 1600. Dat is toch niet slecht gezien de huidige situatie en het zwakke afgelopen seizoen. Met nog een maand te gaan, zullen we zeker boven de 2.000 afklokken!
Vind ik ook toch al bemoedigend. Stabiele bron van inkomsten voor de club. Inderdaad, hopelijk snel naar die 2.000 !

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat Jul 17, 2021 6:20 pm

Twee jaar geleden nog de 3.000 gehaald dacht ik?

Magico

Post by Magico » Mon Jul 19, 2021 9:32 pm

Het overlegcomité heeft zonet beslist dat evenementen boven 1500 personen een covid safety ticket moeten gebruiken.
Je moet dus volledig gevaccineerd zijn.
Iemand een idee of dit ook voor het voetbal zal gelden? Ik wil hier absoluut geen discussie beginnen over het wel of niet vaccineren. Ik heb respect voor ieders keuze en vind ook dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Maar mensen die een abbo hebben gekocht en bewust geen vaccin willen voor eender welke reden worden nu toch serieus te kakken gezet?

Carlke

Post by Carlke » Mon Jul 19, 2021 9:51 pm

Magico wrote:
Mon Jul 19, 2021 9:32 pm
Het overlegcomité heeft zonet beslist dat evenementen boven 1500 personen een covid safety ticket moeten gebruiken.
Iemand een idee of dit ook voor het voetbal zal gelden? Ik wil hier absoluut geen discussie beginnen over het wel of niet vaccineren. Ik heb respect voor ieders keuze en vind ook dat iedereen dat voor zichzelf moet uitmaken waar hij/zij zich goed bij voelt.
Maar mensen die een abbo hebben gekocht en bewust geen vaccin willen voor eender welke reden worden nu toch serieus te kakken gezet?
Indien geen vaccinatie kan je ook test voorleggen dacht ik, maar ja elke keer u laten testen 🤔 dus inderdaad ze zetten bepaalde mensen te kakken zoals je zegt !

Berrem

Post by Berrem » Tue Jul 20, 2021 8:42 am

Carlke wrote:
Mon Jul 19, 2021 9:51 pm
Magico wrote:
Indien geen vaccinatie kan je ook test voorleggen dacht ik, maar ja elke keer u laten testen 🤔 dus inderdaad ze zetten bepaalde mensen te kakken zoals je zegt !
In Vlaanderen heeft 88% van de volwassenen al een eerste dosis. Lijkt me voor Vlaamse clubs geen probleem te zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Eric

Post by Eric » Tue Jul 20, 2021 12:19 pm

Berrem wrote:
Tue Jul 20, 2021 8:42 am
Carlke wrote:
Mon Jul 19, 2021 9:51 pm
Magico wrote:
In Vlaanderen heeft 88% van de volwassenen al een eerste dosis. Lijkt me voor Vlaamse clubs geen probleem te zijn.
Plus, het is nog even eer het seizoen start. Nu, om inderdaad geen polemiek te starten, maar ik gok dat het een minderheid zal zijn. Als club heb je in iedergeval daar niks in te zeggen, buiten misschien voor die gevallen een terugbetaling voorzien.

KRKN

Post by KRKN » Tue Jul 20, 2021 7:04 pm

Voordeel is wel: met die regeling kan je dus wel gewoon op je vertrouwde plek/zonder afstand zitten en niet alleen in je bubbel. Daar was ik voor de competitiestart niet vanuit gegaan eerlijkgezegd.

Carlke

Post by Carlke » Tue Jul 20, 2021 8:45 pm

Even over dat safe covid ticket op u telefoon ! Ben daar niet echt in thuis in zo een dingen, maar dit gaat volgens mij toch problemen geven voor velen. Mijn zoon bv wil dat installeren maar heeft niet de juiste bank AXA zou dat niet doen volgens mijn vrouw. Bij mij gaat het wel want Fortis doet het wel. Maar vrouw haar telefoon zou dan weer te oud zijn ! En wat met mensen die geen smartfone hebben. Want blijkbaar moet dat digitaal. Dus iemand die helemaal gevaccineerd is en dat niet kan op telefoon mag niet binnen dan 🤔 zo verstaan ik het. Of heb ik het mis ?

Post Reply