Challenger Pro League
Re: Proximus league
2.... Ik steek men hand niet in het vuur voor wie stijgt. Ploeg als Union idd niet in deze reeks.
En toch zet ik m'n geld op Westerlo. Staken er echt wel bovenuit vond ik, al basseer ik dat eerlijkheidshalve alleen op die match tegen ons. Vond die erg volwassen spelen.
Van moetes ook voor Westerlo...
Komende speeldag mag je de drie punten al bij Westerlo en Deinze bijtellen denk ik. Alleen ons duel met WB en Lommel - RWDM valt moeilijker te voorspellen. Nog een nederlaag voor RWDM en er zal toch wat geroep om het ontslag van Euvrard zijn denk ik.
Als ik naar de kalender kijk, denk ik dat Moeskroen er nog enkele moeilijke weken op heeft zitten. Nu onderuit gok ik, en komend weekend naar ons. Als ze nog eens 0 op 6 pakken moet dat toch het einde van Scifo betekenen als coach? Dan denk ik trouwens dat ze er wel ongeveer aan zijn voor de moeite.
En we staan voorlopig even tweede. Ik verwacht wel dat we tegen het einde van het weekend Deinze weer boven ons moeten dulden, maar toch: fun while it lasts. We blijven voorlopig ook mooi gespaard van blessures en dergelijke, dat zit ook weer mee.
Volgende week thuis Moeskroen: één van de matchen die je eigenlijk moet winnen. Een 6 op 6 lonkt.
Volgende week thuis Moeskroen: één van de matchen die je eigenlijk moet winnen. Een 6 op 6 lonkt.
- Justhomuch
Dat zijn de gevaarlijkste matchen, we spelen beter als underdog.KRKN wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 8:32 amEn we staan voorlopig even tweede. Ik verwacht wel dat we tegen het einde van het weekend Deinze weer boven ons moeten dulden, maar toch: fun while it lasts. We blijven voorlopig ook mooi gespaard van blessures en dergelijke, dat zit ook weer mee.
Wij komen áltijd terug!
Klopt. Zelf het spel maken lukt toch iets moeilijker, al brachten we dat er tegen Virton wel goed vanaf. Hopelijk terug van dat.Justhomuch wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 8:53 amDat zijn de gevaarlijkste matchen, we spelen beter als underdog.KRKN wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 8:32 amEn we staan voorlopig even tweede. Ik verwacht wel dat we tegen het einde van het weekend Deinze weer boven ons moeten dulden, maar toch: fun while it lasts. We blijven voorlopig ook mooi gespaard van blessures en dergelijke, dat zit ook weer mee.
Ik verwacht een moeilijke match op Virton voor Deinze net als Westerlo op Moeskroen..KRKN wrote: ↑Sat Sep 25, 2021 8:32 amEn we staan voorlopig even tweede. Ik verwacht wel dat we tegen het einde van het weekend Deinze weer boven ons moeten dulden, maar toch: fun while it lasts. We blijven voorlopig ook mooi gespaard van blessures en dergelijke, dat zit ook weer mee.