Croky Cup
- Justhomuch
Re: Croky Cup
Geen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
In gewone omstandigheden zou dit wel eens een sfeervolle match kunnen geweest zijn.
In gewone omstandigheden zou dit wel eens een sfeervolle match kunnen geweest zijn.
Wij komen áltijd terug!
-
Dat wilt zeggen dat hun commerciële cel van waarschijnlijk vrijwilligers beter werkt dan de onze die ervoor betaald wordt. Want ik krijg zulke aanbiedingen dus niet.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
-
Spam ja spam, blokkeren de mails voor je liera virus oploopt.Thomas1906 wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 10:59 pmDat wilt zeggen dat hun commerciële cel van waarschijnlijk vrijwilligers beter werkt dan de onze die ervoor betaald wordt. Want ik krijg zulke aanbiedingen dus niet.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
Jep. Toffe affiche. Hebben chance met hun parcours.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
- Justhomuch
Die van LL kregen ook al zulke mails van ons, een hoop commentaar toen omdat ze het E-mail bestand van het voormalige Lierse gebruikteThomas1906 wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 10:59 pmDat wilt zeggen dat hun commerciële cel van waarschijnlijk vrijwilligers beter werkt dan de onze die ervoor betaald wordt. Want ik krijg zulke aanbiedingen dus niet.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
Wij komen áltijd terug!
Uitsupporters niet toegelaten, dus uiteindelijk zelfde belevenis als tegen bv Boussu-dour...KRKN wrote: ↑Fri Sep 18, 2020 7:39 amJep. Toffe affiche. Hebben chance met hun parcours.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
Lyra-lierse uitgeschakeld tegen la Lou 0-1 wel een onverdiende nederlaag hadden de beste kansen la Lou 1 kans en bingo stonden op dat moment met 10 op het veld.
-
Ah Maar daar kunnen ze wel eens gelijk ik hebben qua GDPR en die toestanden als die mailadressen nog van vroeger komen. Iemand die ik goed ken, is daar regelmatig met bezig en geeft zulke voorbeelden aan als hoe het niet moet. Ondertussen doen veel minder bedrijven het en zijn ze voorzichtig.Justhomuch wrote: ↑Fri Sep 18, 2020 7:52 amDie van LL kregen ook al zulke mails van ons, een hoop commentaar toen omdat ze het E-mail bestand van het voormalige Lierse gebruikteThomas1906 wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 10:59 pmDat wilt zeggen dat hun commerciële cel van waarschijnlijk vrijwilligers beter werkt dan de onze die ervoor betaald wordt. Want ik krijg zulke aanbiedingen dus niet.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
-
Bah, dergelijk mailtje uit Berlaar zou ik niet graag in mijn inbox zien verschijnen als Liersefan Hopelijk geraakt dé Lierse dit jaar wat verder in den beker, toch plezant die cupmatchen. Zou leuk zijn om verder in het tornooi een 1A-team te treffen. Maar soit, competitie primeert, zin in morgen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL
Een eersteklasser zie ik ook wel zitten. Zou tof zijn. Wanneer is de match tegen Charleroi?wuytsthomas wrote: ↑Sat Sep 19, 2020 10:34 amBah, dergelijk mailtje uit Berlaar zou ik niet graag in mijn inbox zien verschijnen als Liersefan Hopelijk geraakt dé Lierse dit jaar wat verder in den beker, toch plezant die cupmatchen. Zou leuk zijn om verder in het tornooi een 1A-team te treffen. Maar soit, competitie primeert, zin in morgen.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 17, 2020 9:07 amGeen idee hoe ze aan men e-mail adres komen, maar kreeg een mail van LL voor hun cupmatch tegen RAAL