A-kern
Re: A-kern
We moeten eens beginnen kijken naar wat we deze winter nog willen bereiken. Hoofddoel lijkt me een CV. Met Naessens die weer out is zou een extra spits misschien ook wel interessant zijn.
Op langere termijn vrees ik dat we ook een nieuwe keeper gaan moeten zoeken. Brughmans stopt er sowieso mee na dit seizoen denk ik? Jarno kan natuurlijk nog stappen zetten (zoals hij wel degelijk gedaan heeft tov vorig seizoen), maar ik hou daar toch liever een slag om de arm.
Op langere termijn vrees ik dat we ook een nieuwe keeper gaan moeten zoeken. Brughmans stopt er sowieso mee na dit seizoen denk ik? Jarno kan natuurlijk nog stappen zetten (zoals hij wel degelijk gedaan heeft tov vorig seizoen), maar ik hou daar toch liever een slag om de arm.
LVT laat weten in gva niet nadrukkelijk naar versterkingen te zoeken.
-
Ge zijt ne kritische mens, VergaaneVergaaneglorie wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 1:59 pmGeen geld geen ambitie, heel simpel! en mss terug naar potteke stamp amateurs.

Zo is het, ambitie is wat deze club jammer genoeg ontbreekt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 1:59 pmGeen geld geen ambitie, heel simpel! en mss terug naar potteke stamp amateurs.
We bestaan, dus we zijn tevreden ...
Formerly known as Lisp-boy
Dus, terug geld over de boeg gooien zoals vroeger en keihard in het rood gaan? Beetje lessen trekken uit het verleden aub. Belangrijkste is dat we groeien, en dat is het geval. Binnen 2 a 3 jaar mogen de verwachtingen weer wat hoger, maar laten we nu even realistisch blijven.Lisp-boy wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:28 pmZo is het, ambitie is wat deze club jammer genoeg ontbreekt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 1:59 pmGeen geld geen ambitie, heel simpel! en mss terug naar potteke stamp amateurs.
Ik zou eens willen zien hoeveel we nog gaan groeien moesten we sportief degraderen, terug naar amateurklasse.Flor wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:33 pmDus, terug geld over de boeg gooien zoals vroeger en keihard in het rood gaan? Beetje lessen trekken uit het verleden aub. Belangrijkste is dat we groeien, en dat is het geval. Binnen 2 a 3 jaar mogen de verwachtingen weer wat hoger, maar laten we nu even realistisch blijven.Lisp-boy wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:28 pmZo is het, ambitie is wat deze club jammer genoeg ontbreekt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 1:59 pm
Geen geld geen ambitie, heel simpel! en mss terug naar potteke stamp amateurs.
Of ga je nu zeggen dat dat niet kan gebeuren ? Ik heb dat stuk van LVT gelezen in GVA en dat klinkt verschrikkelijk naief, jongens toch.
Feit is dat als er achteraan geen centrale verdediger bij komt je elke wedstrijd domme doelpunten gaat pakken. En je hebt maar één spits, want op Naessens gaan we niet kunnen rekenen.
We hebben tot nu veel geluk gehad qua schorsingen en blessures, maar dat gaat niet blijven duren.
Formerly known as Lisp-boy
Ben er nagenoeg zeker van dat we niet gaan zakken; 100% zeker weet je dat natuurlijk nooit.Lisp-boy wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:40 pmIk zou eens willen zien hoeveel we nog gaan groeien moesten we sportief degraderen, terug naar amateurklasse.Flor wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:33 pmDus, terug geld over de boeg gooien zoals vroeger en keihard in het rood gaan? Beetje lessen trekken uit het verleden aub. Belangrijkste is dat we groeien, en dat is het geval. Binnen 2 a 3 jaar mogen de verwachtingen weer wat hoger, maar laten we nu even realistisch blijven.
Of ga je nu zeggen dat dat niet kan gebeuren ? Ik heb dat stuk van LVT gelezen in GVA en dat klinkt verschrikkelijk naief, jongens toch.
Feit is dat als er achteraan geen centrale verdediger bij komt je elke wedstrijd domme doelpunten gaat pakken. En je hebt maar één spits, want op Naessens gaan we niet kunnen rekenen.
We hebben tot nu veel geluk gehad qua schorsingen en blessures, maar dat gaat niet blijven duren.
-
Het was toch al even duidelijk dat zowel Luc als de Van Lommel's geen euro te veel gaan geven?
Waarom zou je ook? Je stelt een beperkte kern samen en je promoveert of behoud je plek ondanks een degradatieplek. Dat is toch slim gezien?
Waarom zou je ook? Je stelt een beperkte kern samen en je promoveert of behoud je plek ondanks een degradatieplek. Dat is toch slim gezien?
-
Groeien? 2x gered door covid niets zelf sportief bereikt! Daar ga ik niet voor naar het stadion komen voor bagger voetbal te zien en telkens minstens 2 goals rond de oren, eerst bewijzen dat er een deftige ploeg staat en ambitie tonen en dan kom ik terug kijken, maar niet op dees manier!Flor wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:33 pmDus, terug geld over de boeg gooien zoals vroeger en keihard in het rood gaan? Beetje lessen trekken uit het verleden aub. Belangrijkste is dat we groeien, en dat is het geval. Binnen 2 a 3 jaar mogen de verwachtingen weer wat hoger, maar laten we nu even realistisch blijven.Lisp-boy wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 2:28 pmZo is het, ambitie is wat deze club jammer genoeg ontbreekt.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Dec 18, 2021 1:59 pm
Geen geld geen ambitie, heel simpel! en mss terug naar potteke stamp amateurs.