Goed punt. Denk dat we ook opeens een stuk interessanter zijn geworden. Zowel voor speler als voor uitlenende club.Berrem schreef: ma aug 03, 2020 12:28 pm Ik verwacht ook nog wel 1 of 2 huurlingen van een 1A club. Kan ook altijd interessant zijn (denk maar aan Bernier). En is minder risicovol.
Transfernieuws
Re: Transfernieuws
- Justhomuch
Ik heb gewoon geen verwachtingen, kan alleen maar meevallen dan 
Wij komen áltijd terug!
En als het één van RAFC is, hoop ik niet op een stroom van "sateliet" club verwijten. Wat mij betreft mag Antwerp er zeker ééntje van het kaliber van Bernier uitlenen. Die kritiek nemen we er dan wel bij.KRKN schreef: ma aug 03, 2020 2:23 pmGoed punt. Denk dat we ook opeens een stuk interessanter zijn geworden. Zowel voor speler als voor uitlenende club.Berrem schreef: ma aug 03, 2020 12:28 pm Ik verwacht ook nog wel 1 of 2 huurlingen van een 1A club. Kan ook altijd interessant zijn (denk maar aan Bernier). En is minder risicovol.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
KLSK190630
Ik had vandaag toch al op een transfer gehoopt.
Dan had het al van de testers moeten zijn denk ik. Medische testen, contract rondkrijgen, info inwinnen,...
Liever het wat grondiger aanpakken vind ik. Anders zit je weer 2 jaar met bagage opgezadeld. Dat hebben we de voorbije jaren al genoeg gezien.
Ik ook maar is nog maar maandag
-
KLSK190630
Da's ook waar.KRKN schreef: ma aug 03, 2020 6:05 pmDan had het al van de testers moeten zijn denk ik. Medische testen, contract rondkrijgen, info inwinnen,...
Liever het wat grondiger aanpakken vind ik. Anders zit je weer 2 jaar met bagage opgezadeld. Dat hebben we de voorbije jaren al genoeg gezien.
Morgen is woensdag zou wel is transfer kunnen zijn mide in de week
Misschien is er geen daler volgend jaar in 1B (en verdwijnt club 2)?
In dat geval zou ik als club de centen bijhouden om te overleven in deze Corona tijden.
In dat geval zou ik als club de centen bijhouden om te overleven in deze Corona tijden.
-
KLSK190630
Bron?Cold schreef: di aug 04, 2020 7:41 pm Misschien is er geen daler volgend jaar in 1B (en verdwijnt club 2)?