Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Word tijd voor een (goede) spits aan te kondigen..
Zou de goesting om een abbo te halen des te groter maken.
Zou de goesting om een abbo te halen des te groter maken.
Ik hoop Naessens of Cerigioni
Hmm hmm hmm niet vergeten dat hij onder RP in de tribunes belande overigens niet de eerste blunder van jewelste van dien ex-prutstrainer kijk maar naar Smolders die ook op een zijspoor belande … je zat daar met een speler die diep in de put zat, weinig of geen matchritme enz toch heeft hij zich herpakt en vormde met Smolders-Santermans een goed trio! Neen kerel is pas 22 jaar, nog een groeimarge en bovendien kan je hem op verschillende plaatsen uitspelen vind er maar betere die in een Amateurreeks willen ballen net als Youssef ..KRKN wrote: ↑Sat Jun 27, 2020 5:45 pmIk heb eigenlijk ook niet zo'n heel uitgesproken mening over Delorge. Vond hem in z'n eerste seizoen best OK, maar afgelopen seizoen zelden opgevallen (in zowel positieve als negatieve zin). Wel ook als CV inzetbaar en dat is een serieus voordeel. Maar het feit dat het er zo stil rond is doet niet veel goeds vermoeden voor een verlengd verblijf denk ik.
Naessens zou ik mee kunnen leven maar cerrigioni is echt zwak. Vaak live bezig gezien. Echt geen meerwaarde. Spits gaat dit jaar zeer zeer belangrijk worden. Benieuwd of ze voor een goalgetter gaan of eerder voor een targetman waar een Samyn met zijn snelheid rond kan zwerven..
Naesens goede spits maar zo blessure gevoelig !Magico wrote: ↑Mon Jun 29, 2020 12:41 pmNaessens zou ik mee kunnen leven maar cerrigioni is echt zwak. Vaak live bezig gezien. Echt geen meerwaarde. Spits gaat dit jaar zeer zeer belangrijk worden. Benieuwd of ze voor een goalgetter gaan of eerder voor een targetman waar een Samyn met zijn snelheid rond kan zwerven..
In geva staat dat lierse zeker nog voor spits gaat en aanvaller midvelder
Ik denk niet dat Kindermans voorlopig bij ons moet komen aankloppen gezien zijn farçe van vorig jaarJusthomuch wrote: ↑Sat Jun 27, 2020 9:40 amEn Kindermans hoeft voor mij zeker niet terug te komen, manager met een functie bij LL dacht ik ook? Opeens trapte hij geen deuk meer in een pakje boter.
- Justhomuch
Leg uit?wekke wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:12 pmIk denk niet dat Kindermans voorlopig bij ons moet komen aankloppen gezien zijn farçe van vorig jaarJusthomuch wrote: ↑Sat Jun 27, 2020 9:40 amEn Kindermans hoeft voor mij zeker niet terug te komen, manager met een functie bij LL dacht ik ook? Opeens trapte hij geen deuk meer in een pakje boter.
Wij komen áltijd terug!
Moest komen tekenen maar zijn GPS signaal stuurde hem toch wel naar t Lisp zekerJusthomuch wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:18 pmLeg uit?wekke wrote: ↑Tue Jun 30, 2020 12:12 pmIk denk niet dat Kindermans voorlopig bij ons moet komen aankloppen gezien zijn farçe van vorig jaarJusthomuch wrote: ↑Sat Jun 27, 2020 9:40 amEn Kindermans hoeft voor mij zeker niet terug te komen, manager met een functie bij LL dacht ik ook? Opeens trapte hij geen deuk meer in een pakje boter.