Shirts 2022-2023
Re: Shirts 2022-2023
Dat geel is ook iets waar ik moeite mee heb sinds de heropstart... Dat is niet het geel zoals het was.. de laatste jaren gebruiken ze echt van dat fluo geel dat je kan gebruiken als veiligheidsvest
Liefst vericale strepen natuurlijk, maar zo lang het maar terug geel-zwart is in plaats van volledig geel.
Dat was iets te veel Oosterzonen voor mij.
Dat was iets te veel Oosterzonen voor mij.
Formerly known as Lisp-boy
Heeft er iemand enig idee wanneer de nieuwe shirts zouden worden voorgesteld ?
Na het (blijkbaar) opstappen of ontslag van Herwig en Stefan Van Lommel mogen we waarschijnlijk dan een nieuwe hoofdsponsor verwachten ?
Zou Robotland een plaats opschuiven of verwelkomen we iemand nieuw ?
Zou Robotland een plaats opschuiven of verwelkomen we iemand nieuw ?
Op de nieuwe tenues zal naar goede traditie weer Keukens Van Lommel pronken! Keukens Van Lommel wordt daardoor voor het vierde jaar op rij hoofdsponsor van geel-zwart.
De club is zeer erkentelijk voor dit volgehouden engagement.
Herwig Van Lommel en Stefan Van Lommel zijn zeer opgetogen met de verdere samenwerking: “ We zien de club jaar na jaar groeien, zoals iedereen willen we dat deze groei sneller gaat op alle gebieden, wat we ook niet nalaten om te melden (lacht) maar we zullen ook zelf ons steentje bijdragen zoals steeds. Recent hebben we ook besloten om een stap opzij te zetten als aandeelhouder en bestuurder zodat een kapitaalsverhoging kan plaatsvinden door Luc Van Thillo.We hebben altijd ons hart en ziel in deze club gestoken. De liefde voor Lierse was er meteen. We staan erop op om Luc van Thillo en de club te bedanken voor de goede samenwerking, die er altijd is geweest.”
Luc Van Thillo: Vier seizoenen geleden zijn we samen aan dit avontuur begonnen en ik ben blij dat Stefan en Herwig hun rol binnen de club blijven spelen (als jeugdvoorzitter en lid van het sportief comité). Ik ben dan ook blij dat de samenwerking wordt verder gezet. In een iets andere vorm weliswaar, maar nog altijd met even veel passie voor geel zwart. Er staan ons nog veel uitdagingen te wachten en met hoe meer schouders we deze kunnen dragen hoe beter.”
Bedankt Keukens Van Lommel!
Het gaan hele speciale worden denk ik, want ze blijven lang weg
- Justhomuch