Lierse K. - Rupel Boom [04-09-2021]
Re: Lierse K. - Rupel Boom [04-09-2021]
Vraagje kan je ook tickets aanschaffen na 18.00 uur want op website staat tussen 14.00 en 18.00 dat loketten open zijn.
Pronostiek 2_1 moelijk wedstrijd 10 min voor tijd maken we 2-1
Loketten zij gewoon open dacht ik
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Match op fb gezien , maar regelmatig storing. Dus kan niet mee oordelen. Vond boom zich precies toch goed verweren niet? Maar we gaan door en wie willen jullie ?
Een zwak Boom waar we nooit in de problemen tegen kwamen. Had makkelijk 6-0 kunnen zijn.
Carlke: het is een geleide loting wat wil zeggen dat de eerstekkassers in een pot zitten en dan wij, dus komen sws tegen een 1A club.
Carlke: het is een geleide loting wat wil zeggen dat de eerstekkassers in een pot zitten en dan wij, dus komen sws tegen een 1A club.
Wanneer loting en bekermatch?
Ik vond Boom erg zwak. We waren zeker niet geweldig, maar had nooit schrik dat we in de problemen gingen komen.
Tof om wat volk van het forum te ontmoeten! Op naar die 1A ontmoeting!
Ik zie dat Lommel zijn match pas de 15de speelt. Zal dus nog wel even duren vooraleer we onze tegenstander kennen.