KRKN wrote: Tue Mar 10, 2020 7:14 am
Meeci Mmarinus!
Ik denk dat het een leuke avond gaat worden op het Lisp. Terug toch een beetje een positieve flow, ook al moeten we voorzichtig zijn.
Ik baal dat ik er niet bij kan zijn. Het wordt nog maar 1x op ‘t Lisp voor mij dit seizoen denk ik.
Nu in het drieluik Dessel/Visé/Olympic in deze flow nog een 9/9 neerzetten lijkt me zelfs haalbaar na hetgeen ik heb gezien tegen Heist (ik heb wel met een half via de stream moeten volgen dus heb niet alles gezien ).
Thuis tegen Dessel moeten we de 3 punten alvast thuis houden! Wij hebben 3 matchen op rij de 0 gehouden en Dessel heeft 3x de netten niet gevonden.
Ik zou het eigenlijk wel degoutant vinden dag sommigen express minder speelden door onze "vedetten" die er toen nog bij waren. Slag in het gezicht van de supporters. Je moet altijd dat truitje nat maken.
Thomas1906 wrote: Tue Mar 10, 2020 6:44 pm
Ik zou het eigenlijk wel degoutant vinden dag sommigen express minder speelden door onze "vedetten" die er toen nog bij waren. Slag in het gezicht van de supporters. Je moet altijd dat truitje nat maken.
Denk niet met opzet, maar jongens als een Buyens en Wils vertraagden het spel wel gewoon met momenten. Alles in hun schoenen schuiven is wel absurd natuurlijk.
We zijn nog steeds een vrij zieke ploeg. We staan met 6 matchen te gaan op 4 punten van een veilige plek. Dat is nog steeds een moeilijke opdracht.