Eric wrote: Sat Dec 14, 2019 11:32 pm
Berrem wrote: Sat Dec 14, 2019 11:09 pm
Oef...
Nu winterstop en hopelijk een opbouwend 2020!
Voila. Franske dacht het nog efkes spannend te maken maar zo pakken we toch wel echt die broodnodige zege. Vrij verdiend vond ik.
Samyn, Vinck en Ben Hammou waren de uitblinkers vond ik. Vermeiren en FF hebben me teleurgesteld.
Kunnen we Doumbia wel gewoon terugzetten aub?
Doumbia begon niet aan de match omdat hij licht gekwetst was (idem voor Janssen).
Vinck voor mij de absolute uitblinker, eerste keer terug op zijn niveau van vroeger. Samyn is ook een klasbak op dit niveau. Een eervolle vermelding voor Kindermans ook, die zijn impact wordt vaak onderschat. Ook weer een loepzuivere assist vandaag.
Ik vind dat je te streng bent voor Vermeiren. Die vreet kilometers en stond vooral de eerste helft op een eiland. Akkoord, die laatste bal moet er altijd in, maar het ontbrak hem aan scherpte.
Van mij mag het eindelijk eens gedaan zijn met die Nelissen. Positioneel een drama. Mocht de gazet zijn eerste helft quoteren, hij had met moeite een 3.
Voor mij aub geen middenveld sols-maus-buyens meer aub, zeker niet thuis. We kregen pas echt overwicht nadat Maus gewisseld werd 2de helft. Ik kan er verder niet aan doen maar ik vind Sols zoooooo'n modale voetballer. Zet die in 3de amateur en hij blinkt nog niet uit.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”