Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - Sint Eloois-Winkel Sport [26-10-2019]
Top!
Ik ben benieuwd of Simon nog het vertrouwen gaat krijgen. Tis echt wel een must-win wedstrijd. Ik heb er al goesting in.
Cava gevoel bij deze match. Die gelijkmaker van Frans moet toch vertrouwen gegeven hebben. Hopelijk goed wat druk naar voren. De drie punten zijn een must, en wie weet kunnen we daarna aan die broodnodige reeks beginnen. Maar goed: eerst Winkel Sport het Lisp met lege handen laten verlaten.
Iemand die de ploeg kent? Ik had er oprecht nog nooit van gehoord.
Schijnt weinig gestalte in ploeg vrij kleine jongens die verzorgd voetbal spelen, niet verwonderlijk want kunstgras ginder. Dit heb ik ook allemaal maar horen vertellen dus als het niet waar is, sorry danEric wrote: ↑Wed Oct 23, 2019 10:48 amCava gevoel bij deze match. Die gelijkmaker van Frans moet toch vertrouwen gegeven hebben. Hopelijk goed wat druk naar voren. De drie punten zijn een must, en wie weet kunnen we daarna aan die broodnodige reeks beginnen. Maar goed: eerst Winkel Sport het Lisp met lege handen laten verlaten.

Dus ideaal scenario voor nog een last minute corner binnen te buffelenCarlke wrote: ↑Wed Oct 23, 2019 5:23 pmSchijnt weinig gestalte in ploeg vrij kleine jongens die verzorgd voetbal spelen, niet verwonderlijk want kunstgras ginder. Dit heb ik ook allemaal maar horen vertellen dus als het niet waar is, sorry danEric wrote: ↑Wed Oct 23, 2019 10:48 amCava gevoel bij deze match. Die gelijkmaker van Frans moet toch vertrouwen gegeven hebben. Hopelijk goed wat druk naar voren. De drie punten zijn een must, en wie weet kunnen we daarna aan die broodnodige reeks beginnen. Maar goed: eerst Winkel Sport het Lisp met lege handen laten verlaten.
Iemand die de ploeg kent? Ik had er oprecht nog nooit van gehoord.![]()
Echt curieus! Iemand een idee of Kindermans er terug bij gaat zijn?
Dit moet gewoon 3-0 worden.
Tegen Winkel Sport. Als profploeg.
Anders stoppen we er beter mee.
Tegen Winkel Sport. Als profploeg.
Anders stoppen we er beter mee.
- Justhomuch
Ozzy is that you?
Heb deze week nog een artikel gelezen in gva met Nico Binst, blijkbaar trainer die niet profs even veel als de profs in deze reeks, daarbuiten moeten die gasten nog gewoon gaan werken, Nico is blijkbaar loodgieter in bijberoep trouwens
Wij komen áltijd terug!
Daar heeft 3970 wel gelijk hoor.
Het gaat niet om de hoeveelheid training, maar het gaat om de recuperatie. Die is bij een amateur veel minder dan bij een prof.
Het gaat niet om de hoeveelheid training, maar het gaat om de recuperatie. Die is bij een amateur veel minder dan bij een prof.
- Justhomuch
Prof of amateur heeft in deze in deze reeks geen belang, ligt allemaal dicht bij elkaar (wat Nico dus aanhaalt).
En die gasten zijn 9/10 nog harder gebrand om te winnen net omwille van die statuten, we zijn trouwens niet meer de sportkring he, vergeet die geschiedenis etc we zijn terug opnieuw moeten beginnen van 0. Of ze nu met 3 - 0 of 1 - 0 winnen de 3 punten is het enige dat telt nu.
Wij komen áltijd terug!
Ik ben het eens dat we globaal gezien meer mogen verwachten, maar deze weken moeten we toch wat nederig zijn. Drie punten is al wat telt.
Benieuwd naar de selectie.
Benieuwd naar de selectie.