Zal s'nachts maar nietmeer rondlopen in de weides.
Allerlei
-
Vergaaneglorie
Re: Allerlei
Ne wolf in mijn weides achter mijn tuin 
Ergens in de buurt van de Mijlstraat dacht ik?
- Justhomuch
Wolven zijn bang van mensen en zullen dus gewoon van u weglopen hoor 
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Jaja, ge moest hem maar eens verrassen als hij druk aan eten is. Hoort hier niet thuis, zelfs de ardenne in krap voor zo'n dieren in roedel.Justhomuch wrote: Sun Jun 07, 2020 1:38 pm Wolven zijn bang van mensen en zullen dus gewoon van u weglopen hoor![]()
- Justhomuch
Als ik aan’t wandelen ben heb ik meestal mijn Stafford bij, Gene schrik hierVergaaneglorie wrote: Sun Jun 07, 2020 1:50 pmJaja, ge moest hem maar eens verrassen als hij druk aan eten is. Hoort hier niet thuis, zelfs de ardenne in krap voor zo'n dieren in roedel.Justhomuch wrote: Sun Jun 07, 2020 1:38 pm Wolven zijn bang van mensen en zullen dus gewoon van u weglopen hoor![]()
Wij komen áltijd terug!
Is effectief echt heeel zeldzaam hoor.Vergaaneglorie wrote: Sun Jun 07, 2020 1:50 pmJaja, ge moest hem maar eens verrassen als hij druk aan eten is. Hoort hier niet thuis, zelfs de ardenne in krap voor zo'n dieren in roedel.Justhomuch wrote: Sun Jun 07, 2020 1:38 pm Wolven zijn bang van mensen en zullen dus gewoon van u weglopen hoor![]()
Schaapkes en beestjes wel binnenhouden uiteraard.
- Justhomuch
ben daar al een goei 5j niet meer geweest... maar heb daar wel vele legendarische nachten / ochtenden gekend na de sjot of zimmerplein uitjes ...
jammer maar helaas, aan alle liedjes komt een eind
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
- Justhomuch
Toch een stukje Lierse geschiedenis die verdwijnt, jammer dat er weer van die lelijke nieuwbouw appartementen op komen te staan.LeNNeMaN wrote: Tue Jun 09, 2020 11:43 amben daar al een goei 5j niet meer geweest... maar heb daar wel vele legendarische nachten / ochtenden gekend na de sjot of zimmerplein uitjes ...
jammer maar helaas, aan alle liedjes komt een eind
Wij komen áltijd terug!
Voor zij die de afgelopen dagen zich ongetwijfeld afvroegen hoe het met mijn huizenzoektocht zit: bij dat ene huis vorige week voor een gesloten deur aangekomen. Makelaar had zich van week vergist.Justhomuch wrote: Fri Jun 05, 2020 4:35 pmEen vriendin van mij woont in de Turkooisstraat, en denk toch dat die daar wel content van is. Waar woon je nu?KRKN wrote: Fri Jun 05, 2020 1:07 pmKben heel benieuwd. Huisje ziet er veelbelovend uit maar heb schrik dat het toch een heel onzekere onbekende is. Ik ga eens goed de buurtbewoners ondervragen![]()
Maar vanavond dus wel degelijk (eindelijk) het bezoek. Ook iets aan Boelaerpark bezocht woensdag maar dat lag toch boven de financiele pijngrens.