Transfernieuws
-
KLSK190630
Re: Transfernieuws
Ja met Dudelange, dat is nu wel iets anders dan in een ander land eu league spelen vind ik. We kunnen enkel maar hopen dat hij wel komt.KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:53 pmIk trek dat toch ook altijd sterk in twijfel. Die heeft Europa League gespeeld he jongens.Carlke wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:47 pmVolgens mij einde contract maar ben niet zeker. Maar of die naar eerste amateur komt betwijfel ik hoor !KLSK190630 wrote: ↑Sun May 17, 2020 1:46 pmIemand een idee hoe lang sabir nog onder contract ligt? Want kopen zal er niet inzitten denk ik.
Oke misschien was het maar met dudelange, maar vergeet niet dat het budget daar maal 10 isKLSK190630 wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:54 pmJa met Dudelange, dat is nu wel iets anders dan in een ander land eu league spelen vind ik. We kunnen enkel maar hopen dat hij wel komt.
. Denk zelfs voorronde gespeeld cl !Re: Transfernieuws
Klopt, maar als ge de keuze hebt om EL te spelen of hier op verplaatsing naar Francs Borains te moeten..KLSK190630 wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:54 pmJa met Dudelange, dat is nu wel iets anders dan in een ander land eu league spelen vind ik. We kunnen enkel maar hopen dat hij wel komt.
-
KLSK190630
Als ik mag kiezen tussen Lierse of dudelange weet ik het welKRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 7:31 pmKlopt, maar als ge de keuze hebt om EL te spelen of hier op verplaatsing naar Francs Borains te moeten..KLSK190630 wrote: ↑Sun May 17, 2020 4:54 pmJa met Dudelange, dat is nu wel iets anders dan in een ander land eu league spelen vind ik. We kunnen enkel maar hopen dat hij wel komt.![]()

-
andyosgarcia
Ligt het aan mij of zitten we op de links achter zonder iemand en is onze centrale as momenteel ook niet zeer zeer dun ?
Ik denk dat zowat alle positiies, buiten de doelmannen, dunbevolkt zijn momenteel...andyosgarcia wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:06 pmLigt het aan mij of zitten we op de links achter zonder iemand en is onze centrale as momenteel ook niet zeer zeer dun ?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Op de rechtsachter is het ook wel ok.Axassin wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:39 pmIk denk dat zowat alle positiies, buiten de doelmannen, dunbevolkt zijn momenteel...andyosgarcia wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:06 pmLigt het aan mij of zitten we op de links achter zonder iemand en is onze centrale as momenteel ook niet zeer zeer dun ?![]()
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Er moet nog heel veel bijkomen.Berrem wrote: ↑Tue May 19, 2020 5:54 pmOp de rechtsachter is het ook wel ok.Axassin wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:39 pmIk denk dat zowat alle positiies, buiten de doelmannen, dunbevolkt zijn momenteel...andyosgarcia wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:06 pmLigt het aan mij of zitten we op de links achter zonder iemand en is onze centrale as momenteel ook niet zeer zeer dun ?![]()
Ik gok nog voor wat aankondigingen als opbouw naar de abo-verkoop.
-
andyosgarcia
is daar momenteel ook niet maar , ééntje?Berrem wrote: ↑Tue May 19, 2020 5:54 pmOp de rechtsachter is het ook wel ok.Axassin wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:39 pmIk denk dat zowat alle positiies, buiten de doelmannen, dunbevolkt zijn momenteel...andyosgarcia wrote: ↑Tue May 19, 2020 4:06 pmLigt het aan mij of zitten we op de links achter zonder iemand en is onze centrale as momenteel ook niet zeer zeer dun ?![]()
Want Jonas mocht verder kijken dacht ik en had de andere al bijgetekend?
Daar hebben we Delorge en die nieuwe.andyosgarcia wrote: ↑Tue May 19, 2020 7:06 pmis daar momenteel ook niet maar , ééntje?
Want Jonas mocht verder kijken dacht ik en had de andere al bijgetekend?