A-kern
Re: A-kern
Rosala trekt naar Patro
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Logische verklaring voor hoor: de makelaar van Rosala (jessy comhair ofzoiets) is ook die van masika. Ook die van Yentl Van genechten overigens.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Kindermans heeft nog een jaar contract staat er op transfermarkt. Dan zal die toch blijven precies?
Tiens, ik dacht dat die mocht vertrekken? Vreemd. Weet niet of dat zo betrouwbaar is.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 18, 2020 7:44 pmKindermans heeft nog een jaar contract staat er op transfermarkt. Dan zal die toch blijven precies?
Ook gelezen dat hij mag vertrekken, maar dan kan hij nog contract hebben hé ! Maar ik dacht einde contract was.KRKN wrote: ↑Mon May 18, 2020 9:55 pmTiens, ik dacht dat die mocht vertrekken? Vreemd. Weet niet of dat zo betrouwbaar is.KLSK190630 wrote: ↑Mon May 18, 2020 7:44 pmKindermans heeft nog een jaar contract staat er op transfermarkt. Dan zal die toch blijven precies?
Met Bob Straetman erbij, nog even een update van de kern. Enkel de spelers waarvan we zeker weten dat zij volgend jaar zullen deel uitmaken van de kern:
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Totaal voor seizoen 2020-2021: 3
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Totaal voor seizoen 2020-2021: 2
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
De aanwerving van Bob Straetman doet mij vermoeden dat we meer met echte wingers gaan spelen onder TVI. Als ik de opstellingen bekijk van zijn periode in Lommel is dit vaak iets 4-3-3 achtigs met één zuivere spits.
TVI zei in het interview enkele weken geleden dat ze elke positie dubbelbezet willen. Houden we hier rekening mee dan kunnen we nog volgende transfers/verlengingen/doorschuivingen van jeugd verwachten;
- 1x rechtsback
- 1x cv
- 2x linksback
- 4x middenvelder ( verdeeld over 6 - 8 - 10 en afhankelijk waar ze Allach zien spelen)
- 1x Linksbuiten
- 1x rechtsbuiten
- 1x spits
Als ik goed tel, zijn dat nog 11 op te vullen plekjes. Werk op de plank dus!
Keepers
Bernd Brughmans -> contract 2022
Jarno De Smet -> contract tot 2021
Joppe Vannuffelen -> contract tot?
Verdedigers
Ben Santermans -> Contract tot 2021 + 1j optie
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Jef Van der Veken -> contract tot 2021 + 1j optie
Yentl Van Genechten -> contract tot 2021 + 1j optie
Totaal voor seizoen 2020-2021: 4
Middenvelders
Toon Janssen -> contract tot 2021 +1j optie
Ayyoub Allach -> contract tot 2021
Totaal voor seizoen 2020-2021: 2
Aanvallers
Emile Samyn -> contract tot 2021 +1j optie
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Bob straetman -> contract tot 2021 + 1j optie
De aanwerving van Bob Straetman doet mij vermoeden dat we meer met echte wingers gaan spelen onder TVI. Als ik de opstellingen bekijk van zijn periode in Lommel is dit vaak iets 4-3-3 achtigs met één zuivere spits.
TVI zei in het interview enkele weken geleden dat ze elke positie dubbelbezet willen. Houden we hier rekening mee dan kunnen we nog volgende transfers/verlengingen/doorschuivingen van jeugd verwachten;
- 1x rechtsback
- 1x cv
- 2x linksback
- 4x middenvelder ( verdeeld over 6 - 8 - 10 en afhankelijk waar ze Allach zien spelen)
- 1x Linksbuiten
- 1x rechtsbuiten
- 1x spits
Als ik goed tel, zijn dat nog 11 op te vullen plekjes. Werk op de plank dus!
-
Kleine vraag, ben jij zeker dat die optie in dat contract van Samyn zit? Ik dacht dat niet maar kan zijn dat ik fout zit hoor. Ik vind het wel raar dat het telkens maar voor een jaar is. Als bv. Samyn 20 doelpunten maakt, waar ik hem mits geen blessures toe in staat acht, is die gewoon gratis weg.
In deze reeksen vaak de manier van werken. Kan me ook inbeelden dat je dat als speler van zijn kaliber net wil. Wetende dat 1B ploegen je vermoedelijk in de gaten houden.KLSK190630 wrote: ↑Fri May 29, 2020 9:31 amKleine vraag, ben jij zeker dat die optie in dat contract van Samyn zit? Ik dacht dat niet maar kan zijn dat ik fout zit hoor. Ik vind het wel raar dat het telkens maar voor een jaar is. Als bv. Samyn 20 doelpunten maakt, waar ik hem mits geen blessures toe in staat acht, is die gewoon gratis weg.
Moeten dat geen 2 linksbacks zijn, Axassin? We hebben er op dit moment toch geen?
DE MILLE IS VAN ONS!KLSK190630 wrote: ↑Fri May 29, 2020 9:31 amKleine vraag, ben jij zeker dat die optie in dat contract van Samyn zit? Ik dacht dat niet maar kan zijn dat ik fout zit hoor. Ik vind het wel raar dat het telkens maar voor een jaar is. Als bv. Samyn 20 doelpunten maakt, waar ik hem mits geen blessures toe in staat acht, is die gewoon gratis weg.

Komt van de officiële facebookpagina van de club.
Betreffende die contracten 1 + 1. Ik volg de club daar wel in. Stel, de club slaagt er in om te promoveren; Dan gaan ze de kern opnieuw een heel stuk moeten samenstellen. Momenteel zijn we heel blij en geloven we dat Samyn een fantastische aanwinst zal zijn. Maar wat als hij een heel jaar in de lappenmand ligt of geen deuk in een pakje boter gestampt krijgt en een nog lopend contract van bijvoorbeeld 2j heeft? Dat geeft de kans alles te herevalueren. Aan de andere kant kan je de optie dan weer wel makkelijk lichten als de speler goed presteert.
Ik heb ook vernomen dat er in heel wat spelers hun contracten stond dat ze een automatische verlenging kregen bij promotie naar 1B. Dat had hun dus een hele duit gekost om die allemaal te lozen en een nieuwe ploeg samen te stellen voor 1B. Die fout zullen ze dus niet opnieuw willen maken.