1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: 1ste Amateur

Post by KRKN » Sat May 16, 2020 8:26 am

ozzy105 wrote:
Fri May 15, 2020 8:07 pm
Eric wrote:
Fri May 15, 2020 7:56 pm
Dus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?

Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains

Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?

On verra.
Tienen-Thes-Dender-Virton en eventueel Roeselare worden zware concurrenten .. het duo Virton-Roeselare zullen zo snel mogelijk terug naar 1B willen en Thes benieuwd of die eindelijk gaan voor een licentie 1B indien ja een geduchte concurrent! Dan heb je nog Dender ok waren dit jaar niet goed maar de laatste maanden begon het daar goed te draaien. Tienen de nieuwkomer heeft zich degelijk versterkt. Neen het wordt niet simpel om promotie af te dwingen .. de druk zal immens zijn om te slagen en ieder weet als het van moetes is .. ik ben vooral benieuwd hoelang het geduld van Luc en co zal zijn, je kan geen jaren geld in een club blijven pompen zonder enig resultaat.
Als je break even draait kan dat wel.

Neemt niet weg dat het geen walk in the park gaat worden. Ik zie Patro als de grote concurrent. Virton indien het geld er blijft. Roeselare zie ik overkop gaan eerlijkgezegd.

KLSK190630

Post by KLSK190630 » Sat May 16, 2020 9:09 am

KRKN wrote:
Sat May 16, 2020 8:26 am
ozzy105 wrote:
Fri May 15, 2020 8:07 pm
Eric wrote:
Fri May 15, 2020 7:56 pm
Dus, volgend jaar ziet onze reeks er ongeveer zo uit?

Lierse Kempenzonen
Heist
Knokke
Tienen
Dender
Thes Sport
Patro Eisden
Dessel
Rupel Boom
Olympic Charleroi
Visé
RFC Liege
La Louviere
Roeselare
Virton
Francs Borains

Geen schitterende affiches, als we eerlijk zijn. Roeselare kan leuk zijn, maar trekken die het wel volgend seizoen?

On verra.
Tienen-Thes-Dender-Virton en eventueel Roeselare worden zware concurrenten .. het duo Virton-Roeselare zullen zo snel mogelijk terug naar 1B willen en Thes benieuwd of die eindelijk gaan voor een licentie 1B indien ja een geduchte concurrent! Dan heb je nog Dender ok waren dit jaar niet goed maar de laatste maanden begon het daar goed te draaien. Tienen de nieuwkomer heeft zich degelijk versterkt. Neen het wordt niet simpel om promotie af te dwingen .. de druk zal immens zijn om te slagen en ieder weet als het van moetes is .. ik ben vooral benieuwd hoelang het geduld van Luc en co zal zijn, je kan geen jaren geld in een club blijven pompen zonder enig resultaat.
Als je break even draait kan dat wel.

Neemt niet weg dat het geen walk in the park gaat worden. Ik zie Patro als de grote concurrent. Virton indien het geld er blijft. Roeselare zie ik overkop gaan eerlijkgezegd.
Patro gaat niet zo'n seizoen als dit jaar draaien denk ik. Hebben overal op dezelfde 'smerige' manier gaan spelen. Iedereen zal tegen ze willen winnen en het is niet dat het daar boordenvol kwaliteit zat. Ik kan er naast zitten hé.

Eric

Post by Eric » Sat May 16, 2020 11:59 am

Eens gezocht naar het Bergestadion van KVK Tienen. Ziet er nog wel een leuke bedoeling uit. Kleine tribune maar wel langs heel het veld. Als we die krijgen kunnen we het daar serieus laten stormen.

Image

Eric

Post by Eric » Sat May 16, 2020 12:09 pm

Dat van Francs Borains gaat daarentegen een bijzonder zware verplaatsing worden in putteke winter. Dat straalt echt barheid uit.

Foto's kan je hier zien:
http://eindhoppen.blogspot.com/2015/01/ ... rbain.html

Zovko

Post by Zovko » Sat May 16, 2020 12:39 pm

Eric wrote:
Sat May 16, 2020 12:09 pm
Dat van Francs Borains gaat daarentegen een bijzonder zware verplaatsing worden in putteke winter. Dat straalt echt barheid uit.

Foto's kan je hier zien:
Djeezus, da ze voor 1e amateur geen strengere licentievoorwaarden hebben? 😋 Wat een pattatenveld en een tribune waar ge kunt doorvallen precies

KRKN

Post by KRKN » Sat May 16, 2020 12:48 pm

Zovko wrote:
Sat May 16, 2020 12:39 pm
Eric wrote:
Sat May 16, 2020 12:09 pm

Foto's kan je hier zien:
Djeezus, da ze voor 1e amateur geen strengere licentievoorwaarden hebben? 😋 Wat een pattatenveld en een tribune waar ge kunt doorvallen precies
Ik zie het zo voor me. Rond het vriespunt. Kutgoal incasseren en dan geen kansen meer afdwingen en het buske terug op. Zulke verplaatsingen liggen ons totaal niet.

Dakke

Post by Dakke » Sat May 16, 2020 10:26 pm

Eric wrote:
Sat May 16, 2020 11:59 am
Eens gezocht naar het Bergestadion van KVK Tienen. Ziet er nog wel een leuke bedoeling uit. Kleine tribune maar wel langs heel het veld. Als we die krijgen kunnen we het daar serieus laten stormen.

Image
We hebben daar al is geweest in het kampioenenjaar in tweede klasse , toen stonden we achter de goal , gezellig stadion

Flor

Post by Flor » Sun May 17, 2020 9:36 am

Dakke wrote:
Sat May 16, 2020 10:26 pm
Eric wrote:
Sat May 16, 2020 11:59 am

Image
We hebben daar al is geweest in het kampioenenjaar in tweede klasse , toen stonden we achter de goal , gezellig stadion
Tienen lijkt me inderdaad nog wel een leuke verplaatsing. Laat maar komen. Een zonnetje zoals vandaag, pintje in de handen..

KRKN

Post by KRKN » Sun May 17, 2020 9:43 am

Als ik zo over de lijst ga, zijn volgende aways in mijn ogen het interessantste:
- Heist (nu, 'away' is heel relatief :D ): zalige sfeer gegarandeerd
- Boom: leuk stadion en sowieso ook veel volk mee
- Tienen: nieuwkomer en niet te ver voor mij. Kan ik nog eens een nieuw stadion leren kennen. Tof.
- Visé: stond hoog op m'n verlanglijstje vorig jaar. Had daar al afspraken rond gemaakt met iemand die ik daar ken die woont. Helaas door het coronavirus in het water gevallen.
- Knokke: weekendje aan zee 8-)
- La Louviere: het Tivoli stadion heeft toch indruk op me gemaakt. Wil ik nog eens komen en dit jaar liever met een beter resultaat.

Verder Thes of Roeselare nog nooit gedaan. Nu: als ik dat lijstje zie ga ik keuzes moeten maken of ik krijg ambras thuis :mrgreen:

Zovko

Post by Zovko » Sun May 17, 2020 10:02 am

KRKN wrote:
Sun May 17, 2020 9:43 am
Als ik zo over de lijst ga, zijn volgende aways in mijn ogen het interessantste:
- Heist (nu, 'away' is heel relatief :D ): zalige sfeer gegarandeerd
- Boom: leuk stadion en sowieso ook veel volk mee
- Tienen: nieuwkomer en niet te ver voor mij. Kan ik nog eens een nieuw stadion leren kennen. Tof.
- Visé: stond hoog op m'n verlanglijstje vorig jaar. Had daar al afspraken rond gemaakt met iemand die ik daar ken die woont. Helaas door het coronavirus in het water gevallen.
- Knokke: weekendje aan zee 8-)
- La Louviere: het Tivoli stadion heeft toch indruk op me gemaakt. Wil ik nog eens komen en dit jaar liever met een beter resultaat.

Verder Thes of Roeselare nog nooit gedaan. Nu: als ik dat lijstje zie ga ik keuzes moeten maken of ik krijg ambras thuis :mrgreen:
Same here... Mss moeten er hier snode plannen worden gesmeed om stiekem meer away te kunnen gaan kijken 😅

Post Reply