Series
Re: Series
En? Ik heb daar echt heel hard van genoten. Zouden we van meer ploegen mogen doen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 6:26 pmTerug begonnen met het eerste seizoen van Sunderland Till I Die
- Justhomuch
Zouden ze idd van meer ploegen mogen doen, hebben precies ook veel miserie gekendKRKN wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 7:59 amEn? Ik heb daar echt heel hard van genoten. Zouden we van meer ploegen mogen doen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 6:26 pmTerug begonnen met het eerste seizoen van Sunderland Till I Die
Wij komen áltijd terug!
Stel u voor, zo’n reeks bij ons. Dat had serieus deprimerende tv of slapstick op kunnen leverenJusthomuch wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 9:12 amZouden ze idd van meer ploegen mogen doen, hebben precies ook veel miserie gekendKRKN wrote: ↑Wed Apr 29, 2020 7:59 amEn? Ik heb daar echt heel hard van genoten. Zouden we van meer ploegen mogen doen.Justhomuch wrote: ↑Tue Apr 28, 2020 6:26 pmTerug begonnen met het eerste seizoen van Sunderland Till I Die
Begonnen aan Stranger op Netflix. 1ste 2 afleveringen zijn veelbelovend
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Ik laatste seizoen Homeland. Ik ga héél blij zijn als dat gedaan is. Moet me door de laatste afleveringen slepen.
- Justhomuch
Wel spannend en een hoog tempo. Eerste twee seizoenen waren nog wel aangenaam, maar het hoofdpersonage wordt gruwelijk irritant na verloop van tijd.
Hierna begin ik aan seizoen 3 van The Crown denk ik.
Inmiddels derde seizoen bijna uit. Wat een fantastische reeks is dat toch.KRKN wrote: ↑Sun May 17, 2020 7:57 amWel spannend en een hoog tempo. Eerste twee seizoenen waren nog wel aangenaam, maar het hoofdpersonage wordt gruwelijk irritant na verloop van tijd.
Hierna begin ik aan seizoen 3 van The Crown denk ik.
Iemand nog tips?
- Justhomuch
After life al gezien?KRKN wrote: ↑Mon Jun 01, 2020 12:11 pmInmiddels derde seizoen bijna uit. Wat een fantastische reeks is dat toch.
Iemand nog tips?
Wij komen áltijd terug!
Eerste seizoen. Ik zag dat er een tweede was (wat me vreemd lijkt. Het verhaal leek na seizoen 1 vrij ‘af’). Trekt het tweede op iets? Zag nogal negatieve recensies voorbij komen.Justhomuch wrote: ↑Mon Jun 01, 2020 3:03 pmAfter life al gezien?