1ste Amateur
Re: 1ste Amateur
Bij tubize is er vanavond om 18u een persconferentie. Benieuwd wat er daar aangekondigd gaat worden.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Tubize zal starten in 2de amateur. Ze halen hun licentie niet
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Zelfs met licentie starten ze in tweede amateur omdat ze degraderen
Klopt, tenzij er een aantal clubs extra promoveren. En die kans is reëel.
Stel dat ze beslissen om in 1a met 18 clubs te spelen. Dan heb je vier stijgers uit eerste amateur nodig. In dat geval houden ze toch altijd eerst de degradanten erin ipv extra stijgers uit 2de amateur te laten overkomen. Of zie ik dat verkeerd?
In dat geval had een tubize met licentie na la Louvière de volgende in lijn geweest die er in mocht blijven. Nu neemt winkel die plaats over
Ge hebt een punt denk ik.Axassin wrote: ↑Sun May 10, 2020 4:50 amStel dat ze beslissen om in 1a met 18 clubs te spelen. Dan heb je vier stijgers uit eerste amateur nodig. In dat geval houden ze toch altijd eerst de degradanten erin ipv extra stijgers uit 2de amateur te laten overkomen. Of zie ik dat verkeerd?
In dat geval had een tubize met licentie na la Louvière de volgende in lijn geweest die er in mocht blijven. Nu neemt winkel die plaats over
Hoe zit het met Winkel?
Edit: licentie gekregen zie ik. Die spelen echt een reeks te hoog voor hun doen.
Even berekening, eerste amateur, normaal 16 clubs. Deinze, RWDM,en Seraing mogelijk 1 b. Lokeren 2 de amateur. Tubeke winkel en lalouviere zakkers. Boraing, Tienen, Knokke nieuwkomers.dus kom ik uit op 13 ploegen. Dus winkel en lalouviere blijven dan zeker in eerste amateur, Tubeke niet. Dus nog 1 ploeg moet er bij wie zou het dan zijn ? Tenzij mijn berekening fout is ! Wat denken jullie ?
La Louvière vervangt Lokeren blijkbaar. Een eventuele extra plaats wordt dan volgens mij gegeven aan een Vlaamse club en daar is de volgorde Mandel United, Ronse SK, Bocholt en Eendracht Aalst.Carlke wrote: ↑Sun May 10, 2020 4:13 pmEven berekening, eerste amateur, normaal 16 clubs. Deinze, RWDM,en Seraing mogelijk 1 b. Lokeren 2 de amateur. Tubeke winkel en lalouviere zakkers. Boraing, Tienen, Knokke nieuwkomers.dus kom ik uit op 13 ploegen. Dus winkel en lalouviere blijven dan zeker in eerste amateur, Tubeke niet. Dus nog 1 ploeg moet er bij wie zou het dan zijn ? Tenzij mijn berekening fout is ! Wat denken jullie ?