1ste Amateur
- Justhomuch
Re: 1ste Amateur
De amateurreeksen zouden kunnen starten vanaf augustus, dit met 2000 supporters, dat gaat voor ons een probleem zijn denk ik dan?
Wij komen áltijd terug!
Goh, er was vorig jaar 1 match in augustus denk ik?Justhomuch wrote: ↑Sat May 09, 2020 9:48 amDe amateurreeksen zouden kunnen starten vanaf augustus, dit met 2000 supporters, dat gaat voor ons een probleem zijn denk ik dan?
Nu: ik denk dat we blij mogen zijn als het er effectief zoveel zullen mogen zijn.
Ik ga dus een abo kopenJusthomuch wrote: ↑Sat May 09, 2020 9:48 amDe amateurreeksen zouden kunnen starten vanaf augustus, dit met 2000 supporters, dat gaat voor ons een probleem zijn denk ik dan?

Wij kunnen toch makkelijk starten half september zie het probleem niet, en in een stadion van 10000 man, kan 3000 ook geen probleem zijn. Geen bezoekers en mensen spreiden over heel stadion !
- Justhomuch
Nog geen richtlijnen voor na augustus weliswaar.
Hopelijk kan het dan wel (indien veilig).
En 2000 is nog best OK. Een serieus verschil qua inkomsten ivm nog maanden zonder publiek.
We gaan pinten en hamburgers moeten drinken jongens. Voor het welzijn van onze club uiteraard!
Volgens sporza weten we op 15 mei (vrijdag) meer over hoe de competitie er zal uitzien. Hopelijk eindelijk duidelijkheid dan zodat we verder aan onze ploeg kunnen bouwen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Burger in de blender en gaan!KRKN wrote: ↑Sat May 09, 2020 12:23 pmNog geen richtlijnen voor na augustus weliswaar.
Hopelijk kan het dan wel (indien veilig).
En 2000 is nog best OK. Een serieus verschil qua inkomsten ivm nog maanden zonder publiek.
We gaan pinten en hamburgers moeten drinken jongens. Voor het welzijn van onze club uiteraard!
Wij komen áltijd terug!
Hebben we nu al een zicht op de mogelijke tegenstanders in de reeks?
Is er nieuws van bv. Tubeke?
Is er nieuws van bv. Tubeke?