Challenger Pro League
Re: Proximus league
Klopt Zovko.
Dat gaat even leuk zijn, maar van zodra het wat minder loopt, is het daar afgelopen.
Nu, ik hoop hoe langer hoe minder dat wij mogen promoveren indien ze het format van 1B aanhouden. Da's gewoon zelfmoord;
OHL (Leicester)?
Beerschot (Sheffield)?
Union (Birghton)
Westerlo (Rijke turk met banden bij Fenerbahce)
Lommel (City)
Roeselare (Chinees geld)
Virton (Rijkste Luxemburger)
Wat hebben wij in die reeks te zoeken?
Dat gaat even leuk zijn, maar van zodra het wat minder loopt, is het daar afgelopen.
Nu, ik hoop hoe langer hoe minder dat wij mogen promoveren indien ze het format van 1B aanhouden. Da's gewoon zelfmoord;
OHL (Leicester)?
Beerschot (Sheffield)?
Union (Birghton)
Lommel (City)
Roeselare (Chinees geld)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Niets, maar nooit meer voor de knikkers spelen dan en in 1e amateur blijven? Ooit zullen we toch is naar 1b moeten gaan he..:Axassin wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:41 pmKlopt Zovko.
OHL (Leicester)?
Beerschot (Sheffield)?
Union (Birghton)
Lommel (City)
Roeselare (Chinees geld)
Wij komen áltijd terug!
Als de competitie hervormd wordt?Justhomuch wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:53 pmNiets, maar nooit meer voor de knikkers spelen dan en in 1e amateur blijven? Ooit zullen we toch is naar 1b moeten gaan he..:Axassin wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:41 pmKlopt Zovko.
OHL (Leicester)?
Beerschot (Sheffield)?
Union (Birghton)
Lommel (City)
Roeselare (Chinees geld)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Gaat dat ook effectief gebeuren? Of is’t omdat we daar over dromen?Axassin wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:59 pmAls de competitie hervormd wordt?Justhomuch wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:53 pmNiets, maar nooit meer voor de knikkers spelen dan en in 1e amateur blijven? Ooit zullen we toch is naar 1b moeten gaan he..:Axassin wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:41 pmKlopt Zovko.
OHL (Leicester)?
Beerschot (Sheffield)?
Union (Birghton)
Lommel (City)
Roeselare (Chinees geld)
Wij komen áltijd terug!
Geen idee. Van mij mag er snel duidelijkheid komen. Zal ook wel de komende 2 weken vermoed ik.Justhomuch wrote: ↑Thu May 07, 2020 4:33 pmGaat dat ook effectief gebeuren? Of is’t omdat we daar over dromen?Axassin wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:59 pmAls de competitie hervormd wordt?Justhomuch wrote: ↑Thu May 07, 2020 3:53 pm
Niets, maar nooit meer voor de knikkers spelen dan en in 1e amateur blijven? Ooit zullen we toch is naar 1b moeten gaan he..:
Een competitiehervorming is toch geen oplossing daarvoor?
Stel dat er terug een 2de klasse moest komen met 18 ploegen.
Als je seizoen na seizoen bij voorbaat veroordeeld bent tot de grijze middelmoot, dan blijft het volk ook niet komen.
Stel dat er terug een 2de klasse moest komen met 18 ploegen.
Als je seizoen na seizoen bij voorbaat veroordeeld bent tot de grijze middelmoot, dan blijft het volk ook niet komen.
Niet als je met 2 stijgers en dalers werkt. Dan ligt de competitie veel meer open
Zoals hier eerder gezegd word, sportief hebben wij niks te zoeken in 1B..
waarom willen er toch zo velen lopen voor ze kunnen stappen..
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat indien men op ALLE vlakken binnen de club stelselmatig vooruitgang maakt dat we er wel komen. En dat we dan een te vrezen club zijn die voor de knikkers speelt tegen de clubs met de grote geldschieters.
Maar dat heeft tijd en visie nodig.
We speelde ocharme voor degradatie naar 2de amateur..
Bouw een ploeg die voor de eindronde speelt in 1 Amateur, en het jaar erop een ploeg die voor de titel kan gaan en het jaar daarop een degelijke ploeg voor 1B..
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat indien men op ALLE vlakken binnen de club stelselmatig vooruitgang maakt dat we er wel komen. En dat we dan een te vrezen club zijn die voor de knikkers speelt tegen de clubs met de grote geldschieters.
Bouw een ploeg die voor de eindronde speelt in 1 Amateur, en het jaar erop een ploeg die voor de titel kan gaan en het jaar daarop een degelijke ploeg voor 1B..
Klopt Magico, ik hoop dat de mannen die de touwtjes in handen hebben er net zo over denken als jij en ik. Alles stap per stap met een royale portie gezond verstand en kempische nuchterheid... zo was het ooit en zo moet het echt weer. Dan komen we op een dag weer waar ‘t ploegske van het Lisp hoort. Profvoetbal
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Je moet je niet blind blijven staren op het huidig seizoen. Er zijn zeker fouten gemaakt in het samenstellen van de kern, maar in principe was dit wel een ploeg die vlot zou moeten kunnen meedraaien hebben. Maar op een bepaald moment was er helemaal geen vertrouwen meer en bleef de neerwaartse spiraal. Als ze van in het begin de flow van op het einde gehad hadden dan spraken we gans anders. Maar akkoord, het was wat het was en enige terughoudendheid is aangewezen.Magico wrote: ↑Thu May 07, 2020 9:43 pmZoals hier eerder gezegd word, sportief hebben wij niks te zoeken in 1B..
Ik hoop dat ze op dit gebied wel hun les geleerd hebben.
Ik twijfel ook omtrent een mogelijke overstap naar 1B. Die formule is een kerkhof en structureel is LK er misschien niet klaar voor. Eerst wat successen hebben, zou ideaal zijn. Langs de andere kant weet je nooit en kan dit de trein laten vertrekken. Maar zoals de formule nu is, is ze niet aantrekkelijk. Er is ook nauwelijks aandacht voor 1B en het kost handenvol geld.
Dus ik hoop dat ze bij de bond het licht zien en veranderingen doorvoeren. Maar zelfs voor een grotere tweeede klasse zijn er niet genoeg kandidaten.
Buiten voor de G5 schijnt er weinig voetbalzon voor de andere profploegen.