Transfernieuws
Re: Transfernieuws
2 .. die mannen komen niet spelen hoor voor één euro … hieruit blijkt toch de ambitie voor de hoofdvogel binnen te rijven!Flor wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:06 pmZalig nieuws. Dan zal het wel meevallen met die ambities en financieenYentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:01 pmDE MILLE IS VAN ONS! Lierse bereikte vandaag een akkoord met Emile Samyn. De 22-jarige flankspeler komt transfervrij over van KSV Roeselare en tekende voor 1 seizoen + 1 optie.
”Ik ben verliefd geworden op de club en op de supporters. Deze keuze is er eentje vanuit het hart. Ik sta te popelen om deze club te helpen groeien en ik wil deel blijven uitmaken van dit mooie verhaal.”![]()
- Justhomuch
Ik vraag mij af waar de naam van Brulmans ineens vandaan komt?
- Justhomuch
Hier wordt al geruime tijd gespeculeerd dat Seppe Brulmans komt... aan de hand van een paar facebook likes
Wij komen áltijd terug!
Dat zie je mis want ik zou niet liever willen dat het top loopt de komende jaren..David wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 3:39 pmZeker weer praatjes van haters of zie ik het mis ?Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.
Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
We zien wel wat het geeft. Binnen een week of drie hebben we hopelijk zicht op de reeks.Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:34 pmDat zie je mis want ik zou niet liever willen dat het top loopt de komende jaren..David wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 3:39 pmZeker weer praatjes van haters of zie ik het mis ?Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
En dan ist aan ons om massaal abo’s te kopen he!
Hmmmmm, zou wel ni slecht zijn.Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:29 pmHier wordt al geruime tijd gespeculeerd dat Seppe Brulmans komt... aan de hand van een paar facebook likes![]()
Ook wel ne speler met kwaliteiten natuurlijk.
En dan nog ne smeerlap in het middenveld, zoals eerder al aangegeven hier. Een leiderfiguur.Yentl1992 wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:37 pmHmmmmm, zou wel ni slecht zijn.Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:29 pmHier wordt al geruime tijd gespeculeerd dat Seppe Brulmans komt... aan de hand van een paar facebook likes![]()
Ook wel ne speler met kwaliteiten natuurlijk.
Hey Magico mijn excuses ik bedoelde niet dat jij een hater bent. Er worden wel meer onwaarheden over Lierse verspreid de laatste jaren.Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 4:34 pmDat zie je mis want ik zou niet liever willen dat het top loopt de komende jaren..David wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 3:39 pmZeker weer praatjes van haters of zie ik het mis ?Magico wrote: ↑Mon Apr 20, 2020 2:55 pmZal ik eens een bommetje droppen.
To be continued...