Ik ken verschillende mensen die heel dicht bij LVT staan. En ik kan hier met 1.000% zekerheid zeggen dat er gebikkeld wordt om professioneel voetbal te spelen. Dat contracten niet verlengd worden, is niet meer dan logisch na zo'n dramatisch seizoen. Laat ze nu maar inkopen doen. De spelers die gekomen zijn, geven mij in ieder geval een beter gevoel dan vorige zomer. Even samenvatten:Magico schreef: ma apr 20, 2020 2:55 pm Zal ik eens een bommetje droppen.
Vandaag van een speler te horen gekregen dat iedereen op Vermeiren en Vanderveken na, ieder contract wordt ontbonden. Het feit dat papa Vanderveken 50 000 eur in de club pompt zal daar wel in mee spelen vermoed ik..
Ook de plannen voor 1B zou maar schijn zijn en durven ze dit niet communiceren naar de supporters.
De kern word dus ook op 1 amateur samengesteld.
Ook vertelde hij dat de club het financieel moeilijk zou hebben.
To be continued...
Zo hoopvol als ik gisteren nog was, ben ik nu ongerust en realistisch dat we ook dit jaar niet voor de prijzen zullen spelen.. Integendeel.
Santermans - 1B Lommel
De Smet - 1B Beerschot
Van Genechten - 1B Westerlo
Brughmans - Eerste amateur, tot voor bekend werd dat hij naar ons kwam, vaste keeper bij Thes, een ploeg die in onze competitie aan de kop speelt twee jaar op rij.
Vorige zomer zijn er geen spelers gehaald die een niveau hoger spelen dan waar wij zitten, laat staan bij rechtstreekse concurrenten in onze eigen reeks. Ge kunt veel zeggen over ons transferbeleid, maar de manier waarop ze het nu doen, is de juiste als mijn lierse hart spreekt.