Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Transfernieuws

Post by KRKN » Sun Apr 19, 2020 3:41 pm

Nelissen trekt naar Hasselt.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Apr 19, 2020 3:55 pm

Er komt dus nog wat aan op die positie, mooi.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sun Apr 19, 2020 5:08 pm

Gaat daar beter renderen dan bij ons. Bij ons stak hij er alleen bovenuit met zijn geweldige inzet !

Axassin

Post by Axassin » Sun Apr 19, 2020 5:08 pm

KRKN wrote:
Sun Apr 19, 2020 3:41 pm
Nelissen trekt naar Hasselt.
Dag en bedankt! Moet met voorsprong de speler zijn waar ik het hardst op gevloekt heb afgelopen 2 jaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Devyd

Post by Devyd » Sun Apr 19, 2020 5:24 pm

Carlke wrote:
Sun Apr 19, 2020 5:08 pm
Gaat daar beter renderen dan bij ons. Bij ons stak hij er alleen bovenuit met zijn geweldige inzet !

Das nu is echt se !
Die jongen werkte volgens mij het hardste van heel de ploeg . Helaas kwam er ni van wat men er van verwachte.

Ook mateloos aan geërgerd daar ni van .
Maar inzet was altijd top

KRKN

Post by KRKN » Sun Apr 19, 2020 5:31 pm

Devyd wrote:
Sun Apr 19, 2020 5:24 pm
Carlke wrote:
Sun Apr 19, 2020 5:08 pm

Das nu is echt se !
Die jongen werkte volgens mij het hardste van heel de ploeg . Helaas kwam er ni van wat men er van verwachte.

Ook mateloos aan geërgerd daar ni van .
Maar inzet was altijd top
Klopt. Hopelijk breekt hij daar wel potten. Leek me inderdaad altijd wel een topkerel, maar voor dit niveau toch te beperkt.
Dus: we verwachten nog twee LB's.

Ze zijn in iedergeval onze verwachting van grote kuis wel aan 't inlossen.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Apr 19, 2020 5:42 pm

Zie er nog een pak vertrekken die einde contract zijn of nog één jaartje hebben lopen denk maar aan Van Der Veken-Maus-Buyens-Da Silva-Allegria dan één of twee doelmannen Rosala-Geens-Rausin en wie weet Seppe Maesen-Vermeiren die beide toch teleurstelden en te plat zijn om echt mee te dingen voor de hoofdvogel! Nog veel opkuiswerk dus ..

andyosgarcia

Post by andyosgarcia » Mon Apr 20, 2020 7:41 am

Onze vertrekkers vertrekken allemaal gratis tot nu toe...?
Grote oppoets is allemaal mooi, maar na een jaar (of twee) van zotte instroom van overroepen spelers...
Geeft het financieel systeem kwa transfers me een light vorm van een déjà vu.
Neemt niet weg dat Nelisse te zwak is op dit niveau , wils over datum en Buyens hetzelfde...
En ja van die spelers die gekomen zijn waren er veel gratis , ma vergeet niet dat de kern veel te ruim was, en je aant einde van de rit voor een man of 10 te veel tekengeld hebt (het aantal, niet de som). Ze zijn ook niet al die maanden gratis hun schoenen komen aandoen.
Aan spelers als Buyens kunde niets meer verdienen, maar ik mag hopen op de jongere spelers dat we daar toch nog een beetje probeert schade te beperken.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Apr 20, 2020 7:51 am

andyosgarcia wrote:
Mon Apr 20, 2020 7:41 am
Onze vertrekkers vertrekken allemaal gratis tot nu toe...?
Grote oppoets is allemaal mooi, maar na een jaar (of twee) van zotte instroom van overroepen spelers...
Geeft het financieel systeem kwa transfers me een light vorm van een déjà vu.
Neemt niet weg dat Nelisse te zwak is op dit niveau , wils over datum en Buyens hetzelfde...
En ja van die spelers die gekomen zijn waren er veel gratis , ma vergeet niet dat de kern veel te ruim was, en je aant einde van de rit voor een man of 10 te veel tekengeld hebt (het aantal, niet de som). Ze zijn ook niet al die maanden gratis hun schoenen komen aandoen.
Aan spelers als Buyens kunde niets meer verdienen, maar ik mag hopen op de jongere spelers dat we daar toch nog een beetje probeert schade te beperken.
Hm, zelf nog niet bij stilgestaan. Je hebt wel een punt...
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Mon Apr 20, 2020 8:18 am

In de amateurreelsen wordt er toch zelden transfergeld betaald denk ik.

Daarom dat de transfer van FF ook zo welkom was lijkt me.

Post Reply