Allerlei
Re: Allerlei
Hopelijk kan je zo snel mogelijk in jullie nieuwe woonst,al idee wanneer je eventueel er zou kunnen intrekken? Of wachten jullie eerst af tot renovatie helemaal gedaan is? Want idd stel dat het weer tijdens de zomer 30-40 gr word ..Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 5:23 pmZo lang dat het geen 30 graden wordt is’t ok voor mij want dan is’t hier binnen niet meer te doen. Wij wonen op’t hoogste verdiep en het dak is niet geïsoleerd en langs de straatkant zijn het bijna allemaal ramen, moet er geen tekeningeske bij maken denk ik he.
- Justhomuch
Zal wat van de banken enzo afhangen nu met deze vreemde tijden, die van’t eerste ging normaal in april al weg zijn en woont er ook nog gewoon.ozzy105 wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 6:42 pmHopelijk kan je zo snel mogelijk in jullie nieuwe woonst,al idee wanneer je eventueel er zou kunnen intrekken? Of wachten jullie eerst af tot renovatie helemaal gedaan is? Want idd stel dat het weer tijdens de zomer 30-40 gr word ..Justhomuch wrote: ↑Thu Apr 16, 2020 5:23 pmZo lang dat het geen 30 graden wordt is’t ok voor mij want dan is’t hier binnen niet meer te doen. Wij wonen op’t hoogste verdiep en het dak is niet geïsoleerd en langs de straatkant zijn het bijna allemaal ramen, moet er geen tekeningeske bij maken denk ik he.
Wij komen áltijd terug!
Vrijdag
Wel rechtsomkeer moeten maken aan de winkel. Rij tot over gans de parking.
Wel rechtsomkeer moeten maken aan de winkel. Rij tot over gans de parking.
- Justhomuch
Er is blijkbaar een app waar je op kan zien in welke winkels het lang aanschuiven is
Wij komen áltijd terug!
Google heeft die functie. Denk wel dat die op gemiddeldes gebasseerd is van ‘voor Corona’ tijden.Justhomuch wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 11:58 amEr is blijkbaar een app waar je op kan zien in welke winkels het lang aanschuiven is
- Justhomuch
De app waar ik op doelde is echt bedoeld voor wachtrijen buitenKRKN wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 1:12 pmGoogle heeft die functie. Denk wel dat die op gemiddeldes gebasseerd is van ‘voor Corona’ tijden.Justhomuch wrote: ↑Fri Apr 17, 2020 11:58 amEr is blijkbaar een app waar je op kan zien in welke winkels het lang aanschuiven is
Wij komen áltijd terug!
De verveling begint toe te slaan mensen. Suggesties voor entertainment zijn welkom!
- Justhomuch
Het eindelijk mogelijk maken om een avatar te hebben hier op’t forum! Jeezusmina da is een gedoe manneke!
Wij komen áltijd terug!
Geen bal op tv, geen sport op tv het begint te wegen ...
Te grote avatar of een ander probleem? Laat het weten, ik kan helpenJusthomuch wrote: ↑Sat Apr 18, 2020 6:48 pmHet eindelijk mogelijk maken om een avatar te hebben hier op’t forum! Jeezusmina da is een gedoe manneke!