Allerlei
Re: Allerlei
Mja, zag in Leuven gisteren ook wel wat volk op straat. Het gros wel in beweging (en ik was zelf ook wel gewoon aant fietsen).Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:14 amEergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.
Al een chance dat het minder goei weer vandaag is zeker?
Tja tussen wat fietsen of gaan picknicken en of wat gezellig liggen keuvelen met een groepje van 6-7 personen nog gezwegen van de vele paasfeestjes met een groepje .. vindt fietsen nog ok wanneer je alleen bent maar voor de rest .. neen niet verwondert zijn dat er binnen twee-drie weken weer een piek is en mogelijk een verstrenging zal optreden.KRKN wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 12:12 pmMja, zag in Leuven gisteren ook wel wat volk op straat. Het gros wel in beweging (en ik was zelf ook wel gewoon aant fietsen).Justhomuch wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:14 amEergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.
Al een chance dat het minder goei weer vandaag is zeker?
De Smet van SP.A gaat het nog verdedigen ook wat een klets op de poep deelt hij uit aan de politie .. niet te begrijpen.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:50 amDat van anderlecht.......tja hadden ze al 15a20 jaar geleden keihard moeten aangepakt hebben en geef de politie eens tasers gvd. Administratief aangehouden is voor te lachenJusthomuch wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:14 amEergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.
Dat van in Anderlecht zouden eens voetbalsupporters moeten geweest zijn, de straffen waren niet streng genoeg dan...![]()
- Justhomuch
Heb het ook gelezen, de reacties zijn ondertussen al uitgeschakeldozzy105 wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 6:18 pmDe Smet van SP.A gaat het nog verdedigen ook wat een klets op de poep deelt hij uit aan de politie .. niet te begrijpen.Vergaaneglorie wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:50 amDat van anderlecht.......tja hadden ze al 15a20 jaar geleden keihard moeten aangepakt hebben en geef de politie eens tasers gvd. Administratief aangehouden is voor te lachenJusthomuch wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 11:14 amEergisteren een toertje gefietst door Antwerpen, en er zijn idd nog heel veel die het niet willen snappen.
Dat van in Anderlecht zouden eens voetbalsupporters moeten geweest zijn, de straffen waren niet streng genoeg dan...![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!
Blij datk nu een tuintje heb met dit weer. Buiten eten: heb er al zin in.
- Justhomuch
Zo lang dat het geen 30 graden wordt is’t ok voor mij want dan is’t hier binnen niet meer te doen. Wij wonen op’t hoogste verdiep en het dak is niet geïsoleerd en langs de straatkant zijn het bijna allemaal ramen, moet er geen tekeningeske bij maken denk ik he.
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch