Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Het is vooral een ploeg die al een jaar of drie samenspeelt. En ieder seizoen verstandig versterkt wordt.
Genre Thes en Deinze.
Ik zag ze ook op LL. En dat was een volle klasse verschil. Vingers in de neus gewonnen, Tienen.
Genre Thes en Deinze.
Ik zag ze ook op LL. En dat was een volle klasse verschil. Vingers in de neus gewonnen, Tienen.
-
Foxterriër
We werden op alle vlakken overklast toen. Tienen had zich het seizoen ervoor met de winterstop versterkt. Tegen alle verwachtingen in zijn ze toen gedegradeerd en hadden ze dan een kern die veel te sterk was voor 3a.
kRKN bedoeld eigenlijk hoeveel toeschouwers ze trekken ?
Zal eens een geruchtje lanceren: ik zie seppe brulmans onze facebookpost van het behalen van de licentie liken. Zou wel een toegevoegde waarde zijn vind ik.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Even opzoekingswerk eerdere ploegen, Genk, kv Mechelen jeugd waarschijnlijk. Dessel, Helmond sport. Thess. Nu Deinze. 18 wedstrijden op 24 gespeeld 1 doelpunt. Centrale middenvelder. Ik vind dat voor centrale mid weinig cijfers. Maar ja kan zijn dat het verdedigende mid is staat er niet bij.
Aanvallende middenvelder met een uitstekende pass in de voeten en goede vrije trap. Een niveautje hoger dan de bagger die we dit jaar op het middenveld mochten aanschouwen. Speelde bij deinze toch redelijk veel mee ondanks de aanvallende weelde daar (broertjes bertacinni, challouk, tarfi, van walle,...). Tevens een goede kameraad van Courtois en de neef van Kim Clijsters.Carlke wrote: ↑Mon Apr 13, 2020 9:53 amEven opzoekingswerk eerdere ploegen, Genk, kv Mechelen jeugd waarschijnlijk. Dessel, Helmond sport. Thess. Nu Deinze. 18 wedstrijden op 24 gespeeld 1 doelpunt. Centrale middenvelder. Ik vind dat voor centrale mid weinig cijfers. Maar ja kan zijn dat het verdedigende mid is staat er niet bij.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Maar nogmaals, ik baseer mij puur op zijn 'like' op facebook.