Jeugdwerking
- Justhomuch
Re: Jeugdwerking
Applaus voor den Dirk! Het resultaat van hard werken.
Top! Dit kan als uithangbord wel tellen.
Top! Dit kan als uithangbord wel tellen.
-
Dan toch een iemand die zijn werk goed doet, niet verrassend met Dirk.
Hoe is afgelopen jaar eigenlijk verlopen? Die goede spelers van elite gingen toch elke week spelen tegen clubs uit Nederland en prof België? Ik heb daar maar weinig van gelezen.
Hoe is afgelopen jaar eigenlijk verlopen? Die goede spelers van elite gingen toch elke week spelen tegen clubs uit Nederland en prof België? Ik heb daar maar weinig van gelezen.
We moeten daar zeker niet te licht over gaan. Dit is straf en gaat versterkend werken. Hopelijk gaat dit nog meer talenten overtuigen om voor geezwart te kiezen.Thomas1906 wrote: ↑Thu Apr 09, 2020 8:12 pmDan toch een iemand die zijn werk goed doet, niet verrassend met Dirk.
-
Zeer goed zo, nu gaan er zeker meer naar ons komen als jeugdspeler! de keuze zou nu gemakkelijker moeten zijn.
Het moeilijkste zal zijn dat ze het zo laat weten.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Apr 09, 2020 10:01 pmZeer goed zo, nu gaan er zeker meer naar ons komen als jeugdspeler! de keuze zou nu gemakkelijker moeten zijn.
Spelers kunnen in april zich afschrijven bij hun huidige club, maar velen zullen intussen hun woord ergens hebben gegeven of getekend
Ik lees het ´hoogst mogelijke jeugdlabel´maar dat is toch nog geen nationale of gewestelijke?
Of zijn die namen veranderd?
Of zijn die namen veranderd?
- Justhomuch
Ik denk dat elite het hoogtste is maar dan moet je eerste ploeg minstens 1b spelen, maar ben niet zeker.
Wij komen áltijd terug!
-
Nu met die covid is er mss wat meer ruimte voor zulke zaken, je mag je kot niet uitG.C. wrote: ↑Fri Apr 10, 2020 8:31 amHet moeilijkste zal zijn dat ze het zo laat weten.Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Apr 09, 2020 10:01 pmZeer goed zo, nu gaan er zeker meer naar ons komen als jeugdspeler! de keuze zou nu gemakkelijker moeten zijn.
Spelers kunnen in april zich afschrijven bij hun huidige club, maar velen zullen intussen hun woord ergens hebben gegeven of getekend
Pas vanaf 1B kan je een hoger label behalen .
Dus voor ons is dit het hoogst haalbare label op deze moment
Je hebt gewestelijk
Provenciaal
Interprovenciaal
Elite