Zal serieus hebben meegespeeld denk ik. Hopelijk doet hij het goed!David schreef: ma apr 06, 2020 12:31 pmCapellen speelt ook in 2e amateur net zoals de buren uit Balder zal de reeks dus wel kennen.Vergaaneglorie schreef: ma apr 06, 2020 12:29 pmDenk jij dat, overal buiten cappelen gebuist en bij enkele clubs vroegtijdig eruitgezet. Maar voor 2de amateur is dat goed genoeg mss.
3e Amateur
Re: 3e Amateur
-
Foxterriër
Ik denk dat zowel LK als LL een goeie keuze hebben gemaakt qua trainers.
Dat gevoel heb ik ook. Hopelijk mensen waar we lang aan kunnen vasthouden.Foxterriër schreef: ma apr 06, 2020 12:44 pm Ik denk dat zowel LK als LL een goeie keuze hebben gemaakt qua trainers.
Kent de Amateurreeksen maar geen kampioenenmaker .. geen Spaenhoven of een Van Acker .. degelijke trainer ben toch benieuwd of hij eindelijk eens een promotie lukt met een club het weze hem gegund met LL.
Zou dat het doel zijn komend seizoen?ozzy105 schreef: ma apr 06, 2020 2:36 pm Kent de Amateurreeksen maar geen kampioenenmaker .. geen Spaenhoven of een Van Acker .. degelijke trainer ben toch benieuwd of hij eindelijk eens een promotie lukt met een club het weze hem gegund met LL.
Neen. Een stabiel seizoen is het doel. Linkerkolom, zoiets.KRKN schreef: ma apr 06, 2020 4:20 pmZou dat het doel zijn komend seizoen?ozzy105 schreef: ma apr 06, 2020 2:36 pm Kent de Amateurreeksen maar geen kampioenenmaker .. geen Spaenhoven of een Van Acker .. degelijke trainer ben toch benieuwd of hij eindelijk eens een promotie lukt met een club het weze hem gegund met LL.
We kennen Ozzy ondertussen.
Naar wat ik hoor is het doel idd een rustig middenmoot seizoen draaien. Erin blijven met wat overschot.
Ze willen daar absoluut jeugd brengen. Als er niet te veel druk opstaat kan dat.
Naar wat ik hoor is het doel idd een rustig middenmoot seizoen draaien. Erin blijven met wat overschot.
Ze willen daar absoluut jeugd brengen. Als er niet te veel druk opstaat kan dat.
- Justhomuch
Dat den Urbain Barcelona nog niet aan’t trainen is toch wel vreemd!
Wij komen áltijd terug!
Bijlange niet. Hopen op een seizoen in de middenmoot, geen degradatie om zo seizoen per seizoen te versterken, en binnen een jaar of 3a4 te mikken op promotie.KRKN schreef: ma apr 06, 2020 4:20 pmZou dat het doel zijn komend seizoen?ozzy105 schreef: ma apr 06, 2020 2:36 pm Kent de Amateurreeksen maar geen kampioenenmaker .. geen Spaenhoven of een Van Acker .. degelijke trainer ben toch benieuwd of hij eindelijk eens een promotie lukt met een club het weze hem gegund met LL.