Aanvang seizoen 2020-2021
Aanvang seizoen 2020-2021
Uiteraard is dit nog een erg voorbarig topic gezien de huidige toestand, maar ik wou toch al eens een discussie op gang trekken met een vooruitblik naar komend seizoen, hoe onzeker ook.
Zijn jullie van ziens om een abo te kopen komend seizoen? Uiteraard weten we zaken zoals de prijzen en de reeks nog niet 100% zeker, maar laten we er vanuit gaan dat de prijzen status quo blijven en we aantreden in eerste amateur.
Zijn jullie van ziens om een abo te kopen komend seizoen? Uiteraard weten we zaken zoals de prijzen en de reeks nog niet 100% zeker, maar laten we er vanuit gaan dat de prijzen status quo blijven en we aantreden in eerste amateur.
Re: Aanvang seizoen 2020-2021
Valt nog een beetje te bezien bij mij.
Ik vind dat er bij die voorstellen voor de shirts voor komend seizoen wel wat mooie dingen bijzitten.
Ik vind dat er bij die voorstellen voor de shirts voor komend seizoen wel wat mooie dingen bijzitten.
Een abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
Ik zit voornamelijk met Genkies en Kakkers in mijn nabije vriendenkring.
En de neutrale supporter krijg je de laatste jaren niet zo makkelijk meer mee naar het Lisp. En alleen is ook maar alleen hé 
Ik zit voornamelijk met Genkies en Kakkers in mijn nabije vriendenkring.

Ge zijt altijd welkom om ne keer aan te sluitenmmarinus wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 12:22 pmEen abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
Ik zit voornamelijk met Genkies en Kakkers in mijn nabije vriendenkring.En de neutrale supporter krijg je de laatste jaren niet zo makkelijk meer mee naar het Lisp. En alleen is ook maar alleen hé
![]()

Geldt voor iedereen hier trouwens.
Vorig jaar voor het eerst abo op den L. Vond ik wel tof; quasi altijd goeie sfeer. Nu er wat minder volk is op den berg zelf trekt de sfeer vaak iets minder door als ge wat verder van de spionkop staat.
Nu: als er anderen meegingen (met losse tickets) trokken we wel vaak gewoon naar den berg. Apart staan is ook wat te loos natuurlijk.
- Justhomuch
Ik sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.KRKN wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:36 pmGe zijt altijd welkom om ne keer aan te sluitenmmarinus wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 12:22 pmEen abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
Ik zit voornamelijk met Genkies en Kakkers in mijn nabije vriendenkring.En de neutrale supporter krijg je de laatste jaren niet zo makkelijk meer mee naar het Lisp. En alleen is ook maar alleen hé
![]()
Vorig jaar voor het eerst abo op den L. Vond ik wel tof; quasi altijd goeie sfeer. Nu er wat minder volk is op den berg zelf trekt de sfeer vaak iets minder door als ge wat verder van de spionkop staat.
Nu: als er anderen meegingen (met losse tickets) trokken we wel vaak gewoon naar den berg. Apart staan is ook wat te loos natuurlijk.
KRKN, ga jij nog wel eens met De Pelikaan mee?
Wij komen áltijd terug!
In het verlengde daarvan wel eens leuk om een 'forumverplaatsing' te doen volgend seizoen. Zo heb je wat meer tijd om van voetbal ideeën te wisselen. Ik vind verplaatsingen ook altijd veel leuker dan thuismatchenJusthomuch wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:47 pmIk sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.KRKN wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:36 pmGe zijt altijd welkom om ne keer aan te sluitenmmarinus wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 12:22 pmEen abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Afgelopen seizoen maar 1x meegegaan; tegen La Louviere. Nog een paar keer meer willen gaan maar ik doe eerder de bus als het buscombi is. Maar ben daar zeker voor te vinden! Ik vind dat een heel gezellige bus en ga komend seizoen sowieso nog eens mee. Als ik met de bus ga is het sowieso met De Pelikaan.Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:47 pmIk sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.KRKN wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:36 pmGe zijt altijd welkom om ne keer aan te sluitenmmarinus wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 12:22 pmEen abo koop ik al even niet meer aangezien het niet altijd even makkelijk is om iemand mee te krijgen.
![]()
Qua aways heb ik dus LA Louviere gedaan, Winkel Sport, Rupel Boom en Heist.
@Axassin: topidee! Moeten we zeker werk van maken. Count me in.
Tis natuurlijk nog koffiedik kijken hoe de reeks eruit ga zien, maar de away tegen RWDM duid ik alvast aan in de kalender. Die van La Louviere eigenlijk ook: zalig stadion (dat van RWDM ook).
Wil ook wel aansluiten, heb laatste jaren met de 2 zonen een abo gehad in het vak naast de spionkop. Vroeger ging ik met een 5tal kameraden maar ben de enige overblijver. 1 voor 1 afgehaakt sinds de Samy. Zou leuk zijn om mensen te leren kennen op Lierse om eens een pintje te drinkenKRKN wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 5:59 pmAfgelopen seizoen maar 1x meegegaan; tegen La Louviere. Nog een paar keer meer willen gaan maar ik doe eerder de bus als het buscombi is. Maar ben daar zeker voor te vinden! Ik vind dat een heel gezellige bus en ga komend seizoen sowieso nog eens mee. Als ik met de bus ga is het sowieso met De Pelikaan.Justhomuch wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:47 pmIk sta zelf altijd net onder de spionkop, dit seizoen al paar keer als “wees” gaan kijken, dus altijd down om mensen van’t forum hier te leren kennen.KRKN wrote: ↑Sat Apr 04, 2020 1:36 pm
Ge zijt altijd welkom om ne keer aan te sluiten
Qua aways heb ik dus LA Louviere gedaan, Winkel Sport, Rupel Boom en Heist.
@Axassin: topidee! Moeten we zeker werk van maken. Count me in.
Tis natuurlijk nog koffiedik kijken hoe de reeks eruit ga zien, maar de away tegen RWDM duid ik alvast aan in de kalender. Die van La Louviere eigenlijk ook: zalig stadion (dat van RWDM ook).

- Justhomuch
Top idee. Met weer zoals vandaag er nu al goesting in: nog eens een goei frisse pint int zonneke ne dan goed wat zeveren over de voetbal. Het kan mooi zijn