Allerlei
- Justhomuch
Re: Allerlei
Idd!Zovko wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 7:06 pmSchandalig is zoiets... Sommige mensen snappen het echt niet... Liever een pintje drinken dan mss levens redden. Ik vind in zo een geval een gigantische boete op zijn plaatsVergaaneglorie wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 6:47 pmHopla burenfeestje aan de gang, ne kleine of 6 spelen in de tuin en 8 volwassenen pinten drinken a volonte op het terras .......... de regels zijn veel te zwak je kan nog doen wat je wil.......
Net een applaus hier door de straat, snapte niet wat er gebeurde. Blijkbaar was het een nationaal applaus voor onze hulpverleners, mooi om te zien/horen.
Wij komen áltijd terug!
2 …. onbegrijpelijk! Kinderen weten niet beter maar volwassenen jongens toch .. tot ze zelf prijs hebben in de familie of vriendenkring …Zovko wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 7:06 pmSchandalig is zoiets... Sommige mensen snappen het echt niet... Liever een pintje drinken dan mss levens redden. Ik vind in zo een geval een gigantische boete op zijn plaatsVergaaneglorie wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 6:47 pmHopla burenfeestje aan de gang, ne kleine of 6 spelen in de tuin en 8 volwassenen pinten drinken a volonte op het terras .......... de regels zijn veel te zwak je kan nog doen wat je wil.......
-
Vergaaneglorie
yep zijn allen rond de 30 jaar!ozzy105 wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 8:12 pm2 …. onbegrijpelijk! Kinderen weten niet beter maar volwassenen jongens toch .. tot ze zelf prijs hebben in de familie of vriendenkring …Zovko wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 7:06 pmSchandalig is zoiets... Sommige mensen snappen het echt niet... Liever een pintje drinken dan mss levens redden. Ik vind in zo een geval een gigantische boete op zijn plaatsVergaaneglorie wrote: ↑Wed Mar 18, 2020 6:47 pmHopla burenfeestje aan de gang, ne kleine of 6 spelen in de tuin en 8 volwassenen pinten drinken a volonte op het terras .......... de regels zijn veel te zwak je kan nog doen wat je wil.......
Die cijfers in Italie, mannekelief..
-
Vergaaneglorie
Niet te vatten tot ze zelf geconfronteerd worden in de nabije omgeving .. als men het nu nog niet doorheeft tja ..Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 10:28 amSkipistes veel te lang open en foert mentaliteit is daar de grote oorzaak van. En hier zie ik ook die 'ik luiser niet' mentaliteit.
- Justhomuch
Heel het jaar door achter hun ipad in de zetel, nu met de maatregelen rond Corona zit precies heel het stad in’t park.
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Is dat nog open? Welk park spreken we dan over?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 3:07 pmHeel het jaar door achter hun ipad in de zetel, nu met de maatregelen rond Corona zit precies heel het stad in’t park.
- Justhomuch
Boelaerpark en Boekenbergpark, en naar mijn weten zijn alle parken toch nog open?Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 3:43 pmIs dat nog open? Welk park spreken we dan over?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 3:07 pmHeel het jaar door achter hun ipad in de zetel, nu met de maatregelen rond Corona zit precies heel het stad in’t park.
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Dacht dat er al veel dicht waren maar ik kan verkeerd zijn. nu hier zijn de speelpleinen al met rasters en een papier er aan afgesloten.Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 6:18 pmBoelaerpark en Boekenbergpark, en naar mijn weten zijn alle parken toch nog open?Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 3:43 pmIs dat nog open? Welk park spreken we dan over?Justhomuch wrote: ↑Sat Mar 21, 2020 3:07 pmHeel het jaar door achter hun ipad in de zetel, nu met de maatregelen rond Corona zit precies heel het stad in’t park.