Allerlei

De plek bij uitstek voor zinnig en minder zinnig gezever! Deel hier uw mening over uw favoriete serie, net ontdekte muziekgroep of uw persoonlijke sportprestaties.
Vergaaneglorie
Re: Allerlei

Post by Vergaaneglorie » Sat Mar 14, 2020 11:09 am

Game time yea BF1 met onlinevrienden.

Zovko

Post by Zovko » Sat Mar 14, 2020 11:52 am

Vergaaneglorie wrote:
Thu Mar 12, 2020 12:45 pm
Ik zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
Ik geef het hier nog 1a2 weken en we zitten aan een Italie senario!
Zou het bewust losgelaten zijn?
Google eens naar 'event 201'...
In oktober 2019 doen een groep hooggeplaatsten (Bill Gates, CIA....ed.) onderzoek naar een corona uitbraak wereldwijd. Men komt tot de conclusie dat er 65M doden kunnen vallen. Nog geen dikke maand later breekt het coronavirus uit in China.....
Toeval?

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sat Mar 14, 2020 1:51 pm

Zovko wrote:
Sat Mar 14, 2020 11:52 am
Vergaaneglorie wrote:
Ik zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
In oktober 2019 doen een groep hooggeplaatsten (Bill Gates, CIA....ed.) onderzoek naar een corona uitbraak wereldwijd. Men komt tot de conclusie dat er 65M doden kunnen vallen. Nog geen dikke maand later breekt het coronavirus uit in China.....
Toeval?
USA heeft het volgens mij losgelaten. Kunnen China economis niet klein krijgen en is een doorn in het oog daar! Als ons Trumphke nu niet ziek gaat worden door die Braziliaan de hand te schudden en close contact weet ik al genoeg, zij zijn al ingeënd met een antistof....

Flor

Post by Flor » Sun Mar 15, 2020 1:45 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sat Mar 14, 2020 1:51 pm
Zovko wrote:
Vergaaneglorie wrote:
Toeval?
USA heeft het volgens mij losgelaten. Kunnen China economis niet klein krijgen en is een doorn in het oog daar! Als ons Trumphke nu niet ziek gaat worden door die Braziliaan de hand te schudden en close contact weet ik al genoeg, zij zijn al ingeënd met een antistof....
Dat zou dan wel heel dom zijn, gezien ze het in de VS zelf goed aant verkwanselen zijn.

Ik zou niet teveel energie steken in dat soort theorieen. En zeker niet hamsteren of wat dan ook. Efkes geen zotte dingen doen en binnen anderhalve maand zitten we terug met een frisse pint op een terraske.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 15, 2020 1:53 pm

Flor wrote:
Sun Mar 15, 2020 1:45 pm
Vergaaneglorie wrote:
Sat Mar 14, 2020 1:51 pm
Zovko wrote:

Toeval?
Dat zou dan wel heel dom zijn, gezien ze het in de VS zelf goed aant verkwanselen zijn.

Ik zou niet teveel energie steken in dat soort theorieen. En zeker niet hamsteren of wat dan ook. Efkes geen zotte dingen doen en binnen anderhalve maand zitten we terug met een frisse pint op een terraske.
Ik geloof wel dat een totale lockdown wel eens aan de orde kan zijn, in italie kijken ze ons met argusogen aan, zal wel zo zijn redenen hebben denk ik dan. In België blijven ze maar vastklampen aan economische belangen ipv aan gezondheid, zou ons allemaal wel eens zuur kunnen opbreken.
Wij komen áltijd terug!

Zovko

Post by Zovko » Sun Mar 15, 2020 3:00 pm

Het enige dat echt helpt is alles maar dan ook alles sluiten voor 2 a 3 weken en iedereen verplichten van binnen te blijven. Eventueel supermarkten thuis eten voor de deur laten zetten.. '

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Mar 15, 2020 3:56 pm

Van dag 1 foute info de wereld ingestuurd en dit =oudepekes sterven er alleen van! Dat zit nu bij heel veel van 10 tot 40 jarige in hun koppie en dan krijg je zulke tafferelen als vrijdag met sluitfeestjes! Mijn 2 kinderen (21 en 24) zien de ernst er ook niet van in door die slechte info ( verkeerde) en noemen mij een panniek ventje. Nu in Nedeland hebben ze al info gegeven dat er redelijk wat jongere ook op intensieve zijn en enkele zwaar ziek. Mss gaat dat wat de "feestvirus" bij jongeren indeuken.
Wie gaat dit economis betalen na de doortocht van dit vies beestje? 3000 euro op 3 weken voor alle cafe en restaurants? Reken maar dat is toch onmogelijk met nu al miljarden schulden.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 15, 2020 5:26 pm

Vergaaneglorie wrote:
Sun Mar 15, 2020 3:56 pm
Van dag 1 foute info de wereld ingestuurd en dit =oudepekes sterven er alleen van! Dat zit nu bij heel veel van 10 tot 40 jarige in hun koppie en dan krijg je zulke tafferelen als vrijdag met sluitfeestjes! Mijn 2 kinderen (21 en 24) zien de ernst er ook niet van in door die slechte info ( verkeerde) en noemen mij een panniek ventje. Nu in Nedeland hebben ze al info gegeven dat er redelijk wat jongere ook op intensieve zijn en enkele zwaar ziek. Mss gaat dat wat de "feestvirus" bij jongeren indeuken.
Wie gaat dit economis betalen na de doortocht van dit vies beestje? 3000 euro op 3 weken voor alle cafe en restaurants? Reken maar dat is toch onmogelijk met nu al miljarden schulden.
Ze hebben gezegd dat oudere mensen groter risico oplopen = begrijpend lezen.
Die lockdown feestjes vind ik er zelf ook over, laat maar eens zien hoe een egoistisch volkje we zijn.

Morgen gewoon weer met het trammeke gaan werken natuurlijk :roll:
Wij komen áltijd terug!

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Mar 15, 2020 8:12 pm

Justhomuch wrote:
Sun Mar 15, 2020 5:26 pm
Vergaaneglorie wrote:
Sun Mar 15, 2020 3:56 pm
Ze hebben gezegd dat oudere mensen groter risico oplopen = begrijpend lezen.
Die lockdown feestjes vind ik er zelf ook over, laat maar eens zien hoe een egoistisch volkje we zijn.

Morgen gewoon weer met het trammeke gaan werken natuurlijk :roll:
ja inderdaad maar dat gaat niet in die kopjes, komt eigenlijk over dat het toch maar de ouderen zijn. Nu ondertussen gaat nl ons volgen alles dicht ook daar.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 15, 2020 11:55 pm

Heb zo de indruk dat de vorige generaties toch wat meer hersenen hebben en hadden dan de huidige … mss en zoals bewezen is ligt het aan de luchtkwaliteit en voeding … stond twee weken geleden nog een blz in de frutgazet … ' fijn stof maakt ons dommer, tast niet alleen onze longen aan maar werkt ook in in de hersenen ' ..

Post Reply