Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
Re: Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
Even mijn persoonlijke mening: ons bestuur is het serieus naar de kl...ten aan het doen. Ook al mogen we nog 10 keer in de krant hoog van de toren blazen dat alles commercieel goed loopt. Dit is gewoon dramatisch. ‘Niemand zal onze vlag besmeuren’ zegt het clublied maar wat er op het lisp in de toren zit is dat alleszins wèl aan het doen.
Amai dit komt aan. Dit wordt nog heel lang afzien.
Was het spel zo erg?
Was het spel zo erg?
Er zijn nog erg veel matchen. Probleem is dat je niet het gevoel hebt dat deze ploeg punten gaat pakken.
-
Het argument dat er nog matchen zijn, wordt stilaan afgezaagd.
We winnen nu niet dus waarom de volgende wel gaan winnen?
Ben er zeker van dat er geen plan B is op dit moment.
Zou toch beginnen met het samenstellen van een ploeg en trainer voor 2e amateur.
We winnen nu niet dus waarom de volgende wel gaan winnen?
Ben er zeker van dat er geen plan B is op dit moment.
Zou toch beginnen met het samenstellen van een ploeg en trainer voor 2e amateur.
Bij mij is er gisteren iets gebroken. Heb al 28jaar een abo maar zelfs onder Samy had ik een beter gevoel dan sinds gisteren. Dit was de wanprestatie te veel die me nog maar eens deed inzien dat dit gewoon een amateur ploegje is qua niveau van spel en beleid. Het was vorig jaar beter gewoon gestopt, dan had ik nu niet elke week met een klotegevoel gezeten.. Dit is lierse toch niet meer. Ik denk niet dat ze mij er dit jaar nog gaan zien
- Justhomuch
Denk dat ik nog 1 uitmatch ga kijken en daar stopt het ook voor mij, ze hebben er genoeg mee gerammeld.Zovko wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 8:21 amBij mij is er gisteren iets gebroken. Heb al 28jaar een abo maar zelfs onder Samy had ik een beter gevoel dan sinds gisteren. Dit was de wanprestatie te veel die me nog maar eens deed inzien dat dit gewoon een amateur ploegje is qua niveau van spel en beleid. Het was vorig jaar beter gewoon gestopt, dan had ik nu niet elke week met een klotegevoel gezeten.. Dit is lierse toch niet meer. Ik denk niet dat ze mij er dit jaar nog gaan zien
Wij komen áltijd terug!
Af en toe wat afstand doet deugd, en vroeg of laat komt die kriebeling wel terug. Nu is het echter wel een heel diep dal.
Ik weet dat dit voor sommige hard aankomt maar volgens mij wil je in het moderne voetbal mee draaien op hoogste niveau.is er maar 1 oplossing fusie met lyra 1 ploeg veel jeugd en veel sponsors. Vroeger kon je makkelijk overleven nu niet meer ! Ik weet dat dit voor velen slecht overkomt maar het is de realiteit !
- Justhomuch
Dit zeg ik al van in’t begin, en alle buitenstaanders vinden het triestig, snappen het niet, dat Lierse in 2 is gesplitst, enkel die van Lyra-Lierse snappen dat wel blijkbaar, die komen daar ook niet meer van terug.Carlke wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:00 pmIk weet dat dit voor sommige hard aankomt maar volgens mij wil je in het moderne voetbal mee draaien op hoogste niveau.is er maar 1 oplossing fusie met lyra 1 ploeg veel jeugd en veel sponsors. Vroeger kon je makkelijk overleven nu niet meer ! Ik weet dat dit voor velen slecht overkomt maar het is de realiteit !
Wij komen áltijd terug!
-
Die willen bepaalde mensen die bij ons nog altijd rondlopen (werknemers en ook van het SV) liever niet meer zien vermoed ik. En zolang die rond hangen ga je ze nooit meer zien.Justhomuch wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:33 pmDit zeg ik al van in’t begin, en alle buitenstaanders vinden het triestig, snappen het niet, dat Lierse in 2 is gesplitst, enkel die van Lyra-Lierse snappen dat wel blijkbaar, die komen daar ook niet meer van terug.Carlke wrote: ↑Sun Feb 09, 2020 12:00 pmIk weet dat dit voor sommige hard aankomt maar volgens mij wil je in het moderne voetbal mee draaien op hoogste niveau.is er maar 1 oplossing fusie met lyra 1 ploeg veel jeugd en veel sponsors. Vroeger kon je makkelijk overleven nu niet meer ! Ik weet dat dit voor velen slecht overkomt maar het is de realiteit !
En hoe sommigen op social media reageren (beide kanten) maakt die afstand groter.