3e Amateur
Re: 3e Amateur
Berrem wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 9:27 amNee, die redenering van je klopt zeker.3970 wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 9:21 amEn dus wil je zo iemand niet bij je club? En ook zijn vrouw niet?
Dat heeft toch weinig met elkaar te maken?
Dat dat ne moeilijke mens is, dat denk ik ook wel. Maar verder wordt er bij de VRT vooral met bagger gesmeten.
Stel dat je iemand hebt die een ernstig misdrijf pleegt, dan moet je als club gaan nadenken dat wel.
Neem nu dat de werknemers van LVT staken omdat hij een onmogelijke mens is. Dan moet hij hier toch ook niet weg?
Maar als D'Hulst onrechtstreeks belastinggeld (en mede daardoor een club kan sponsoren) verkrijgt door het bouwen van villa's van personen die het kunnen betalen van het geld dat Peter Claes hen heeft toebedeeld vind ik dat al iets anders. Toch als je een club wil zijn die anders is dan alle andere ploegen. Die normen en waarden belangrijker vindt dan de gemiddelde club.
Of maakt de achtergrond van de sponsoring niet uit?
Toch wel. Geld dat op louche wijze verkregen is kan je niet aanvaarden. Maar dan moet er toch een veroordeling of minstens een strafzaak aan voorafgaan.
Of de verdachtmakingen moeten zo ernstig zijn dat je deontologisch niet verder kan. Maar dat zie ik in dit geval nog niet.
Dhulst is toch al veel jaren een gekend en gerespecteerd bedrijf in Lier en omstreken. Ik ken mensen die daar vroeger gewerkt hebben en niemand spreekt daar eigenlijk slecht over. Peter Claes is denk ik zelfs één van de mensen achter Lier 800 toen met 800 jaar stadsrechten. Ik denk dat er in heel die politieke oorlog bij de vrt vooral met veel modder gegooid wordt in de kranten.
Ik ben gaan zien in Berlaar. Met alle respect, maar deed mij wat aan als een provinciale match. Weinig volk en weinig sfeer ondanks de overwinning. Ne man of 400, maar zou volgens insiders met het veldrijden te maken hebben. Ook echt een 'patattenveld'.
Voor de rest wel autoritair tegen een heel zwak Betekom dat toch in de middenmoot staat.
Voor de rest wel autoritair tegen een heel zwak Betekom dat toch in de middenmoot staat.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Inderdaad beduidend minder volk dan anders. Ik weet niet of het echt iets met het WK te maken heeft. Ook vorig seizoen was het verschil (zowel thuis als uit) groot tussen een zaterdag- en zondagmatchdag
Kan ook met de spanning te maken hebben LL is al van in het begin de favoriet en logisch ook en de spanning verdwijnt week na week in deze reeks …. LL zal promoveren wat ik al vanaf de start van dit seizoen poste! Geen verrassing vorig jaar nipt de promotie gemist, zich doelgericht versterkt met de ex-kakker Peffer oa en je ziet het mooie resultaat!
Ja want gij zijt het grote orakel man man man, kom eerst deftig nog eens een match zien voor je al uw grote voorspellingen doet.ozzy105 wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 9:00 pmKan ook met de spanning te maken hebben LL is al van in het begin de favoriet en logisch ook en de spanning verdwijnt week na week in deze reeks …. LL zal promoveren wat ik al vanaf de start van dit seizoen poste! Geen verrassing vorig jaar nipt de promotie gemist, zich doelgericht versterkt met de ex-kakker Peffer oa en je ziet het mooie resultaat!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Vreemd, gezien er toch wel wat op het spel stond.Axassin wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 7:49 pmIk ben gaan zien in Berlaar. Met alle respect, maar deed mij wat aan als een provinciale match. Weinig volk en weinig sfeer ondanks de overwinning. Ne man of 400, maar zou volgens insiders met het veldrijden te maken hebben. Ook echt een 'patattenveld'.
Maar wel sterk natuurlijk, tweede periode ook binnen.
Ik was ook meegevraagd door vrienden maar ben bij dit weer wijselijk in mijn zetel blijven zitten voor het veldrijden. Wel een vlag van Lyra-Lierse gezien op tv.Flor wrote: ↑Mon Feb 03, 2020 7:34 amVreemd, gezien er toch wel wat op het spel stond.Axassin wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 7:49 pmIk ben gaan zien in Berlaar. Met alle respect, maar deed mij wat aan als een provinciale match. Weinig volk en weinig sfeer ondanks de overwinning. Ne man of 400, maar zou volgens insiders met het veldrijden te maken hebben. Ook echt een 'patattenveld'.
Mja er was weinig animo voor die tweede periodetitel, het leek eerder op een luie zondag in de tribunes. De ene dag is de andere niet zekerFlor wrote: ↑Mon Feb 03, 2020 7:34 amVreemd, gezien er toch wel wat op het spel stond.Axassin wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 7:49 pmIk ben gaan zien in Berlaar. Met alle respect, maar deed mij wat aan als een provinciale match. Weinig volk en weinig sfeer ondanks de overwinning. Ne man of 400, maar zou volgens insiders met het veldrijden te maken hebben. Ook echt een 'patattenveld'.
Zondagmatchen: gezellig met een pintje en goed weer, maar rond deze periode effectief vaak wel een triestige bedoeling.
Kan iemand me nog eens de gevolgen van de twee periodetitels geven aub?
Kan iemand me nog eens de gevolgen van de twee periodetitels geven aub?