3e Amateur
Re: 3e Amateur
Of Witgoor Dessel. Is binnenkort al denk ik.
Dat kan ook. Op 15 februari. Fijne verbroedering gehad na de heenmatch. Ze zullen ook wel wat volk bij hebben.
City Pirates op 19 april kan wel eens nen heeeeele belangrijke worden..
Hangt er een beetje vanaf wat je interessant vindt.
zaterdag 15/02 is het Lyra Lierse - Witgoor Dessel. Witgoor heeft een jonge sfeergroepering en zal met wel wat publiek afkomen. Normaliter zou dit met gescheiden vakken zijn, maar geen idee hoe de ordediensten er nu tegenover staan gezien de manier waarop er op Witgoor veel wederzijds respect was.
zaterdag 21/03 Lyra Lierse - St Lenaarts. St Lenaarts is gewoon een uitstekende ploeg. Gaat een interessante partij worden.
zaterdag 04/04 Lyra Lierse - Eendracht Termien. Mijn gevoel zegt dat dit de titelmatch gaat worden. Een week later, zondag 19/04, is het Lyra Lierse - City Pirates.
Peter Claes is bestuurder van lyra-lierse. Ook geen toffe naam om in je bestuur te hebben momenteel.
Is D’Hulst bouwbedrijf er sponsor? (Het bedrijf van zijn vrouw).
Passen zulke personen bij een club die, zelfverklaard, staat voor een nieuwe “stijl” in het voetbal?
Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik zelf geen waarde hecht aan normen en waarden in het voetbal.
Passen zulke personen bij een club die, zelfverklaard, staat voor een nieuwe “stijl” in het voetbal?
Waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik zelf geen waarde hecht aan normen en waarden in het voetbal.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Verklaar. Wat is er precies mis met Peter Claes en D'Hulst?Berrem wrote: ↑Tue Jan 28, 2020 8:23 pmPeter Claes is bestuurder van lyra-lierse. Ook geen toffe naam om in je bestuur te hebben momenteel.
Peter Claes is de man die “onder vuur ligt” bij de vrt. D’Hulst is het bedrijf van zijn vrouw.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
En dus wil je zo iemand niet bij je club? En ook zijn vrouw niet?
Dat heeft toch weinig met elkaar te maken?
Dat dat ne moeilijke mens is, dat denk ik ook wel. Maar verder wordt er bij de VRT vooral met bagger gesmeten.
Stel dat je iemand hebt die een ernstig misdrijf pleegt, dan moet je als club gaan nadenken dat wel.
Neem nu dat de werknemers van LVT staken omdat hij een onmogelijke mens is. Dan moet hij hier toch ook niet weg?
Dat dat ne moeilijke mens is, dat denk ik ook wel. Maar verder wordt er bij de VRT vooral met bagger gesmeten.
Stel dat je iemand hebt die een ernstig misdrijf pleegt, dan moet je als club gaan nadenken dat wel.
Neem nu dat de werknemers van LVT staken omdat hij een onmogelijke mens is. Dan moet hij hier toch ook niet weg?
Nee, die redenering van je klopt zeker.3970 wrote: ↑Fri Jan 31, 2020 9:21 amEn dus wil je zo iemand niet bij je club? En ook zijn vrouw niet?
Maar als D'Hulst onrechtstreeks belastinggeld (en mede daardoor een club kan sponsoren) verkrijgt door het bouwen van villa's van personen die het kunnen betalen van het geld dat Peter Claes hen heeft toebedeeld vind ik dat al iets anders. Toch als je een club wil zijn die anders is dan alle andere ploegen. Die normen en waarden belangrijker vindt dan de gemiddelde club.
Of maakt de achtergrond van de sponsoring niet uit?
Goh, is het aan een voetbalclub om al het geld van zijn sponsoren te controleren en te traceren? Als er daadwerkelijk een crimineel verhaal of veroordeling achter dan is dat andere koek natuurlijk