A-kern
Re: A-kern
Ik denk ook niet dat ze ineens in de basis gaan staan. Als ze niets meer te leren hebben bij de beloften kunnen ze beter meetrainen met de A-kern en al eens invalbeurten maken. En daarnaast nog volledige wedstrijden spelen bij de beloften tussendooor.Flor wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:05 amJa, ze willen dat, tot ze ne keer nen bal verkeerd geven. Ik sta hier achter, als ze geleidelijk gebracht wordenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:23 amDit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.![]()
Ze lijken jong, maar in werkelijkheid zijn ze rond de 18 jaar. Niet jonger dan Buyens, Somers, Cavens, Daems, Huysegems, el messaoudi en co destijds. Als iedereen die tijden terug wil, moet je ze wel een kans durven geven natuurlijk.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Voila, en ze een hart onder de riem steken zodat ze hun geelzwarte kleuren echt gaan apprecieren.Berrem wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:09 amIk denk ook niet dat ze ineens in de basis gaan staan. Als ze niets meer te leren hebben bij de beloften kunnen ze beter meetrainen met de A-kern en al eens invalbeurten maken. En daarnaast nog volledige wedstrijden spelen bij de beloften tussendooor.Flor wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:05 amJa, ze willen dat, tot ze ne keer nen bal verkeerd geven. Ik sta hier achter, als ze geleidelijk gebracht wordenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:23 amDit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.![]()
Ze lijken jong, maar in werkelijkheid zijn ze rond de 18 jaar. Niet jonger dan Buyens, Somers, Cavens, Daems, Huysegems, el messaoudi en co destijds. Als iedereen die tijden terug wil, moet je ze wel een kans durven geven natuurlijk.
- Justhomuch
2Berrem wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:09 amIk denk ook niet dat ze ineens in de basis gaan staan. Als ze niets meer te leren hebben bij de beloften kunnen ze beter meetrainen met de A-kern en al eens invalbeurten maken. En daarnaast nog volledige wedstrijden spelen bij de beloften tussendooor.Flor wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:05 amJa, ze willen dat, tot ze ne keer nen bal verkeerd geven. Ik sta hier achter, als ze geleidelijk gebracht wordenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:23 amDit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.![]()
Wij komen áltijd terug!
-
Thomas1906
Hopelijk niet plat genoeg om met de rest van het team te verzuipen.
Wat is hun jeugdopleiding? Oosterzonen?
Idd dat is de oplossing geleidelijk aan niet te extreem, tja plat zijn ze nog wel natuurlijk 17 jaar wat wil je! Daarom kan je er ook geen 3 tegelijk op stellen. Laat ze maar mee trainen en veel leren.en elke week eens iemand wat minuten geven.Flor wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 9:05 amJa, ze willen dat, tot ze ne keer nen bal verkeerd geven. Ik sta hier achter, als ze geleidelijk gebracht wordenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:23 amDit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.![]()
- Justhomuch
NopeThomas1906 wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 7:38 pmHopelijk niet plat genoeg om met de rest van het team te verzuipen.
Wij komen áltijd terug!
De schrijver komt uit de lierse jeugdopleiding. Bourgogne oorspronkelijk van kv mechelen dacht ik. De derde weet ik niet.Justhomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 7:53 pmNopeThomas1906 wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 7:38 pmHopelijk niet plat genoeg om met de rest van het team te verzuipen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Manito Garcia ook in jeugd van KV Mechelen gespeeld.Berrem wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:02 pmDe schrijver komt uit de lierse jeugdopleiding. Bourgogne oorspronkelijk van kv mechelen dacht ik. De derde weet ik niet.Justhomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 7:53 pmNopeThomas1906 wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 7:38 pmHopelijk niet plat genoeg om met de rest van het team te verzuipen.
- Justhomuch
Las op facebook dat Wils zijn mondeling akkoord aan Lyra-Lierse zou gegeven hebben, iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?
Wij komen áltijd terug!
Ook opgevangen tja voor eerste amateur te traag. En heeft ook nooit iets tegen lyra gehad. Vandaar zeker reeks lager waarschijnlijk al is de kans groot dat wij daar ook gaan zitten.Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 12:46 pmLas op facebook dat Wils zijn mondeling akkoord aan Lyra-Lierse zou gegeven hebben, iemand die dit kan bevestigen/ontkennen?