Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
TV2002
Re: Transfernieuws

Post by TV2002 » Fri Jan 10, 2020 4:55 pm

Flor wrote:
Fri Jan 10, 2020 2:26 pm
Er bougeert niet veel op uitgaand vlak. Dan kan je ze evengoed terughalen naar de A kern. Hoelang loopt de transferperiode nog?
Einde van januari, den 31ste. Hopelijk toch nog een versterking, al zag ik die dan liever voor de match van zondag komen...

TV2002

Post by TV2002 » Fri Jan 10, 2020 4:59 pm

TV2002 wrote:
Fri Jan 10, 2020 4:55 pm
Flor wrote:
Fri Jan 10, 2020 2:26 pm
Er bougeert niet veel op uitgaand vlak. Dan kan je ze evengoed terughalen naar de A kern. Hoelang loopt de transferperiode nog?
Einde van januari, den 31ste. Hopelijk toch nog een versterking, al zag ik die dan liever voor de match van zondag komen...
Hopelijk toch een nieuwe of extra linksachter. Op Nelissen kan je altijd rekenen maar toch technisch en tactisch ietsje te beperkt. Ik denk al lang aan de naam van Nick Spaenhoven van Rupel Boom. Snelle linksachter, goede traptechniek en ex-Lierse (Urbain is zijn nonkel). Gaf me altijd een goede indruk als ik hem bezig zag.

Zovko

Post by Zovko » Fri Jan 10, 2020 8:49 pm

Kvind Spaenhoven ook een pak beter dan Nelissen. Maar wss zal ze de laatste week wel nog iets uit de bus vallen. Nu hopen teveel reservespelers van 1a en 1b nog een team uit een hogere reeks dan de onze.

KRKN

Post by KRKN » Sat Jan 11, 2020 8:28 am

Als familie van ergens spelen kan wel eens voor spanning in de groep zorgen, vind ik.

Ook in omgekeerde richting op de dag dat US moet beschikken.

Eric

Post by Eric » Tue Jan 14, 2020 11:31 am

US wil er nog 1 iemand bij. Zegt niet op welke positie.

Berrem

Post by Berrem » Tue Jan 14, 2020 12:53 pm

Eric wrote:
Tue Jan 14, 2020 11:31 am
US wil er nog 1 iemand bij. Zegt niet op welke positie.
Zolang je niet zeker weet of de versterking er komt kan je moeilijk zeggen over welke positie het gaat. Want dan geef je aan dat de speler die meestal op die plaats speelt niet voldoet... wat niet goed is voor zijn vertrouwen.

Als het bvb over de linksback positie gaat... kan je dat moeilijk uitspreken.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Berrem

Post by Berrem » Tue Jan 14, 2020 12:54 pm

Ivan Yagan zit sinds september zonder club... zou hij niets voor ons zijn als hij geen andere club vindt? Alhoewel dat die positie minder cruciaal is als boualouali terug komt.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Axassin

Post by Axassin » Tue Jan 14, 2020 2:06 pm

Berrem wrote:
Tue Jan 14, 2020 12:54 pm
Ivan Yagan zit sinds september zonder club... zou hij niets voor ons zijn als hij geen andere club vindt? Alhoewel dat die positie minder cruciaal is als boualouali terug komt.
Heel goede speler maar met de terugkeer van Boulaouali en ons systeem indachtig, niet nuttig. Daarnaast dure vogel voor een 1ste amateur club.

Kuijlaars staat ook al vrij ver heb ik mij laten vertellen, dus aanvallend zitten we goed. Voor mij liefst een verdeler met werkkracht op het middenveld (Sabir of een type Guy Dufour - nu bij Dessel). Sols voldoet daar gewoon niet.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Tue Jan 14, 2020 5:17 pm

Axassin wrote:
Tue Jan 14, 2020 2:06 pm
Berrem wrote:
Heel goede speler maar met de terugkeer van Boulaouali en ons systeem indachtig, niet nuttig. Daarnaast dure vogel voor een 1ste amateur club.

Kuijlaars staat ook al vrij ver heb ik mij laten vertellen, dus aanvallend zitten we goed. Voor mij liefst een verdeler met werkkracht op het middenveld (Sabir of een type Guy Dufour - nu bij Dessel). Sols voldoet daar gewoon niet.
Helemaal mee eens. Yagan zou potten breken maar hadden we in dat geval een stuk eerder moeten aantrekken.

Sabir of een LB zijn echter zeer welkom.

Zovko

Post by Zovko » Tue Jan 14, 2020 7:45 pm

Eric wrote:
Tue Jan 14, 2020 5:17 pm
Axassin wrote:
Tue Jan 14, 2020 2:06 pm
Berrem wrote:

Helemaal mee eens. Yagan zou potten breken maar hadden we in dat geval een stuk eerder moeten aantrekken.

Sabir of een LB zijn echter zeer welkom.
Pak de Sabir dan maar. Samen met Allach gaat da vuurwerk geven

Post Reply