Transfernieuws

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
Lipser
Re: Transfernieuws

Post by Lipser » Fri Jan 03, 2020 10:08 am

Zou Santermans meer een "leider" zijn? Want daar ontbreekt het ons momenteel aan. Frans, Wils en Buyens zijn geen van alle leiders op het veld, maar eerder spelers die in een goeddraaiend geheel hun matchke wel zullen spelen. Nu hebben we echter nood aan voortrekkers. Spelers met ballen. Ik hoop dat Santermans zo'n figuur is.

Net zoals wat andere mede-forumgangsters, stel ik me serieuze vragen bij ons sportief beleid. Ik denk dat Herwig Van Lommel al een paar jaar boven zijn niveau aan het meespelen is en niet de juiste persoon is om onze club sportief te leiden. Hopelijk kan een echt voetbaldier (Spaenhoven?) met meer kennis een beter resultaat brengen.

Ten slotte: stop een keer met zogenaamde Lierse iconen terug te halen. Iconen moeten Iconen blijven.

Berrem

Post by Berrem » Fri Jan 03, 2020 3:24 pm

't is in orde. Ben Santermans gehuurd. Lijkt me een slimme transfer op dit moment. Ervaren in 2de klasse en 1ste amateur, toch niet te oud én onmiddellijk inzetbaar. En niet te vergeten, linksvoetig.

Gehuurd, maar zijn contract loopt af op 30/06/2020, dus als hij meevalt kan hij vast in dienst treden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Fri Jan 03, 2020 3:44 pm

Berrem wrote:
Fri Jan 03, 2020 3:24 pm
't is in orde. Ben Santermans gehuurd. Lijkt me een slimme transfer op dit moment. Ervaren in 2de klasse en 1ste amateur, toch niet te oud én onmiddellijk inzetbaar. En niet te vergeten, linksvoetig.

Gehuurd, maar zijn contract loopt af op 30/06/2020, dus als hij meevalt kan hij vast in dienst treden.
Voila. Ik verwacht er wel iets van.

Naast Doumbia, hopelijk.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jan 03, 2020 4:29 pm

Nu hopelijk Doumbia terug, en dan zouden we toch gewapend moeten zijn om de volgende helft van’t seizoen aan te vatten...
Wij komen áltijd terug!

Eric

Post by Eric » Fri Jan 03, 2020 5:00 pm

Justhomuch wrote:
Fri Jan 03, 2020 4:29 pm
Nu hopelijk Doumbia terug, en dan zouden we toch gewapend moeten zijn om de volgende helft van’t seizoen aan te vatten...
Met ne schone zakcent en vrijgekomen budget.

Ik vraag me af of ze nog iemand zoeken.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jan 03, 2020 6:03 pm

Eric wrote:
Fri Jan 03, 2020 5:00 pm
Justhomuch wrote:

Op welke positie moet er nog gezocht worden volgens u? Met Allach en Samyn hebben we terug wat meer aanvallend vermogen en van Allegria verwacht ik toch ook wel wat... als er dan wat terugkomen uit de lappenmand ik denk aan een Da Silva, Berkoe, Youssef,... dan moet dit toch gewoon lukken? Smolders zou ook nog terug moeten keren
Wij komen áltijd terug!

Berrem

Post by Berrem » Fri Jan 03, 2020 6:42 pm

Justhomuch wrote:
Fri Jan 03, 2020 6:03 pm
Eric wrote:
Justhomuch wrote:

Op welke positie moet er nog gezocht worden volgens u? Met Allach en Samyn hebben we terug wat meer aanvallend vermogen en van Allegria verwacht ik toch ook wel wat... als er dan wat terugkomen uit de lappenmand ik denk aan een Da Silva, Berkoe, Youssef,... dan moet dit toch gewoon lukken? Smolders zou ook nog terug moeten keren
Ne linksback? Dat zou ik wel een meerwaarde vinden.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Fri Jan 03, 2020 7:36 pm

Berrem wrote:
Fri Jan 03, 2020 6:42 pm
Justhomuch wrote:
Fri Jan 03, 2020 6:03 pm
Eric wrote:

Ne linksback? Dat zou ik wel een meerwaarde vinden.
Ik denk niet dat we Da Silva nog een volledige match in Lierseshirt gaan zien spelen, eerlijkgezegd.

Linksback of centrale middenvelder, lijkt me. Maar dat zijn misschien eerder dingen die ze in de zomer gaan doen.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Jan 03, 2020 7:49 pm

linksback is toch minder dringend denk ik dan, beter wachten tot in de zomer.
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Fri Jan 03, 2020 9:31 pm

Justhomuch wrote:
Fri Jan 03, 2020 7:49 pm
linksback is toch minder dringend denk ik dan, beter wachten tot in de zomer.
Ik zou het denken meest prior nog. Geen alternatief tenzij onze nieuwe aanwinst dat kan want linksvoetig !

Post Reply