Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dit is toch wel het laatste waar een speler op zit te wachten hoor. Zeker ene (en zijn vrienden) die een dag (en nacht) er voor getrouwd is.
- Justhomuch
Was maar voor te zwanzen he mannekes!Berrem wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 7:38 pmEen beetje back to basics kan toch geen kwaad...Thomas1906 wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 6:25 pmOk dat je zoiets in de zomer eventueel in de Ardennen of Nederlands LImburg doet maar toch niet in de kerstperiode?
Dit is toch wel het amateuristisch kantje van onze profploeg in 1e amateur.
Wij komen áltijd terug!
Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 8:49 pmWas maar voor te zwanzen he mannekes!Berrem wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 7:38 pmEen beetje back to basics kan toch geen kwaad...Thomas1906 wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 6:25 pm
Ok dat je zoiets in de zomer eventueel in de Ardennen of Nederlands LImburg doet maar toch niet in de kerstperiode?
Dit is toch wel het amateuristisch kantje van onze profploeg in 1e amateur.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 3:01 pmTentje zetten heThomas1906 wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 2:45 pmDus in het weekend van de trouw van Thomas een ministage organiseren, welke slimme beslist dat?
En slapen in Kessel, bij mijn weten zijn daar toch geen bedden?
Ach, het zijn geen stages meer in Egypte he
-
Blijkbaar zou dit topidee van Roel de kaksmoel komen. Hopelijk waren er genoeg bedden want als die iets moet organiseren..
Het stamnummer van Gosselies Sports heeft er iets mee te maken. De rest laat ik aan uw verbeelding over.
- Justhomuch
Nu zou ik het toch ook wel graag weten, het hele verhaal dan! Met bijhorende expliciete details graag.
Wij komen áltijd terug!
Die mocht af en toe ook meegenieten denk ik
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Laat ons het gesprek naar iets aangenamere contreieren loodsen heren. Ieder zen ding natuurlijk