Allerlei
Re: Allerlei
Wat is er momenteel aan de hand de laatste tijd in het Antwerpse en de randgemeenten Aartselaar-Deurne-Hemiksem-Wilrijk-Borsbeek-Wommelgem-Boechout-Mortsel? Bommen en granaten, inbraken, overvallen, banden van auto's die worden platgestoken-spiegels die worden vernield-blutsen die aan wagens worden toegebracht en diepe krassen … de media blijft te opvallend stil ..
-
Tja straffeloosheid he ozzy, de ordehandhavers worden meer in het oog gehouden dan het krapul!
Komt toch vrij uitgebreid in het nieuws, niet?ozzy105 wrote: ↑Sun Dec 29, 2019 5:40 pmWat is er momenteel aan de hand de laatste tijd in het Antwerpse en de randgemeenten Aartselaar-Deurne-Hemiksem-Wilrijk-Borsbeek-Wommelgem-Boechout-Mortsel? Bommen en granaten, inbraken, overvallen, banden van auto's die worden platgestoken-spiegels die worden vernield-blutsen die aan wagens worden toegebracht en diepe krassen … de media blijft te opvallend stil ..
Goei ontbijtje gemaakt hier

-
Ik ook koken voor morgen ,vispannetje, soep, everzwijn stoofpotje, pannacotta als afsluiter
Net mijn gril van nieuwe wagen stuk gereden door ...
Een fazant miljaarde.
Een fazant miljaarde.
Godver dat klinkt heel goed, vooral dat everzwijn! Die fazant iets minderVergaaneglorie wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 12:10 pmIk ook koken voor morgen ,vispannetje, soep, everzwijn stoofpotje, pannacotta als afsluiter
Een fazant miljaarde.

- Justhomuch
Hier is’t winter bbq bij vrienden, zelf enkel een fleske mee moeten pakken, handiger kan niet 

Wij komen áltijd terug!
De politici en het gerecht zijn al jaaaaren de goede weg kwijt, dit loopt op termijn niet goed af hoor er komt een moment dat de 'autochtone ' burger zelf het recht in eigen handen neemt en daar zijn we niet ver af meer. Er zal ook geen keuze meer zijn de politici laat de burger in de kou staan. De media treft ook schuld niet te vaak worden criminele feiten verzwegen om de rust te bewaren enkel wanneer het niet meer verzwegen kan worden omdat bv een partij als het Belang hierover bericht berichten ze er over! Vraag ik mij af waar is de verandering die éne Bart De Wever beloofde? De verandering is er enkel gekomen voor de multinationals en andere werkgevers het positieve uiteraard kassa kassa voor de rest ………Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Dec 29, 2019 11:58 pmTja straffeloosheid he ozzy, de ordehandhavers worden meer in het oog gehouden dan het krapul!
De man van 't goei leven! Geniet ervan!Justhomuch wrote: ↑Mon Dec 30, 2019 1:05 pmHier is’t winter bbq bij vrienden, zelf enkel een fleske mee moeten pakken, handiger kan niet![]()
P.S. Dit is geen politiek topic he Ozzy

Beste wensen alvast iedereen! Ik zak bijna af naar m'n feest. Tot in 2020!