A-kern
Re: A-kern
Als je hem nog wil verpatsen, doe je het hele verhaal best achteraf. We zullen het nog wel horen. Indien niet, dan mag een Chinese vrijwilliger die vraag gaan stellen op het komend praatcafeThomas1906 wrote: ↑Sat Dec 28, 2019 8:09 pmEn de communicatie van de club is heel magertjes.
Ondertussen is het kerkhof van spelers en trainers groter aan het worden.
Ik hoop nog steeds dat het disciplinair is en hij er binnekort weer gewoon bij is, maar vrees ervoor.
Al die conclusies lijken mij redelijk voorbarig.ik betwijfel of het een financiële kwestie is gezien de plannen van LVT. Je mag ook de prestaties van onze jeugdploegen niet uit het oog verliezen. De competitie zal binnenkort hervormd worden, ik vermoed dat we daar stilaan rekening mee moeten houden...KRKN wrote: ↑Sat Dec 28, 2019 11:00 pmAls je hem nog wil verpatsen, doe je het hele verhaal best achteraf. We zullen het nog wel horen. Indien niet, dan mag een Chinese vrijwilliger die vraag gaan stellen op het komend praatcafeThomas1906 wrote: ↑Sat Dec 28, 2019 8:09 pmEn de communicatie van de club is heel magertjes.
Ondertussen is het kerkhof van spelers en trainers groter aan het worden.![]()
Ik hoop nog steeds dat het disciplinair is en hij er binnekort weer gewoon bij is, maar vrees ervoor.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Conclusies lijken me ook voorbarig.
Wat bedoel je met dat laatste over de hervorming van de jeugdwerking?
Wat bedoel je met dat laatste over de hervorming van de jeugdwerking?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Was misschien niet helemaal duidelijk. Dat laatste stond los van de jeugdploegen. Ik vermoed dat we binnen dit en 2 seizoenen terug naar 2 grotere competities gaan (Nederlands systeem). Het wordt gewoon zaaks ons daarin te kunnen nestelen. Dat is volgens mij ook waarom ik vermoed dat er eerder in de infrastructuur geïnvesteerd wordt dan in de spelers. Maar nogmaals, dat zijn vermoedens hé
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Kan wel eens kloppen. Ik hoop dat we daar snel duidelijkheid rond hebben.Axassin wrote: ↑Sun Dec 29, 2019 11:18 amWas misschien niet helemaal duidelijk. Dat laatste stond los van de jeugdploegen. Ik vermoed dat we binnen dit en 2 seizoenen terug naar 2 grotere competities gaan (Nederlands systeem). Het wordt gewoon zaaks ons daarin te kunnen nestelen. Dat is volgens mij ook waarom ik vermoed dat er eerder in de infrastructuur geïnvesteerd wordt dan in de spelers. Maar nogmaals, dat zijn vermoedens hé
Pittige manier om het nieuwe jaar te starten. Dit gaat aankomen. Voor Fre wel een buitenkans, van harte gegund. Tegenhouden kun je zoiets niet denk ik, al had het einde van het jaar beter geweest.
Ik vond hem trouwens wel niet zijn vroegere niveau halen. Kunnen we nu den Doumbia wel lina recta terugzetten aub?
Ik gok wel dat ze den Beerschot goed hebben laten dokken, dus in dat opzicht is het wel een goeie zaak. Goed verdienen aan een (oudere) speler. Maar het pikt natuurlijk dan weer wel dat het de ratten zijn.
Ik denk dat veel mensen hier vrij kwaad over gaan zijn, maar MS had indertijd al Fre z’n transfer door de neus geboord naar OHL; dus goed voor Fre dat hij nu wel weg kan.
Succes kapitein!
We vangen dus het jaar aan op een degradatieplaats en zwieren onze centrale verdediging naar de B-kern of verlappen ze aan een andere ploeg. Daar is mijn verstand te klein voor.
Er mag dan wel waardige vervanging gezocht worden maar eer die op elkaar ingespeelt is zijn we weeral een paar speeldagen verder. Ja jongens...
Er mag dan wel waardige vervanging gezocht worden maar eer die op elkaar ingespeelt is zijn we weeral een paar speeldagen verder. Ja jongens...
-
Thomas1906
Ik had al horen waaien dat Fré weg wou. OA die teambuilding in Kessel de dag na de trouw van zijn kameraad Thomas kan misschien wel de druppel zijn geweten.
Klinkende ambras geweest toen met Urbain. Ik vraag me af wat DG hier allemaal van vindt.
Klinkende ambras geweest toen met Urbain. Ik vraag me af wat DG hier allemaal van vindt.