Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Re: Lierse Kempenzonen - Rupel Boom [01-12-18]
Boom heeft daar een paar leuke spelers rondlopen sommigen beter dan momenteel op het lisp!Zou mij niet verwonderen dat ze daar één of twee gaan wegplukken!
Nog eens door de samenvatting gekeken. Vits ziet er écht niet goed uit bij de 1-1.
Gevaarlijke situatie toch: je nr. 1 op de bank posteren en dan je vervanger die niet vrijuit gaat. Zo zit je mogelijks met 2 keepers zonder vertrouwen.
Gevaarlijke situatie toch: je nr. 1 op de bank posteren en dan je vervanger die niet vrijuit gaat. Zo zit je mogelijks met 2 keepers zonder vertrouwen.
Ik had vooral het gevoel dat vits zich daar miskijkt op die bal door de felle wind . Vooral de eerste helft draaide de wind constant in het stadion , zag je vooral bij hoge ballen van de goalie van boom . Zeer zuur want verder keepte die een heel degelijke wedstrijd !
Hmm, kan inderdaad wel. Moet hij daar echter wel uitkomen?Devyd wrote: ↑Sun Dec 02, 2018 5:19 pmIk had vooral het gevoel dat vits zich daar miskijkt op die bal door de felle wind . Vooral de eerste helft draaide de wind constant in het stadion , zag je vooral bij hoge ballen van de goalie van boom . Zeer zuur want verder keepte die een heel degelijke wedstrijd !
Welkom op 't forum trouwens
Op naar Oudenaarde wordt toch geen makkie hoor gaan winnen bij Seraing 2-3 en dacht staan op één puntje...4 op 6 zou mooi zijn voor de winterstop in te duiken tegen Oudenaarde en thuis Virton!Hopelijk kunnen dan gerichte aankopen worden gerealiseerd!
Inderdaad, welkomFlor wrote: ↑Sun Dec 02, 2018 5:23 pmHmm, kan inderdaad wel. Moet hij daar echter wel uitkomen?Devyd wrote: ↑Sun Dec 02, 2018 5:19 pmIk had vooral het gevoel dat vits zich daar miskijkt op die bal door de felle wind . Vooral de eerste helft draaide de wind constant in het stadion , zag je vooral bij hoge ballen van de goalie van boom . Zeer zuur want verder keepte die een heel degelijke wedstrijd !
Welkom op 't forum trouwens![]()
Is me zelf niet opgevallen, die wind, maar tzou goed kunnen.
Blij trouwens dat Da Silva inderdaad op de bank begon. Lijkt me op dit moment meer aan de orde.
Was trouwens een serieus ander team dan vorige week, maar liefst 5(!) vervangingen tov. de ploeg die in Chatelet Farciennes ging verliezen.
Da Silva is voor mij momenteel de miskoop had ik eerlijk gezegt niet verwacht!Van Molenberghs had ik toch ook meer verwacht...ik denk wanneer er nieuwe spelers komen die twee alvast het kind van de rekening worden!Buyens is voor mij momenteel de man van het seizoen!Trekt de groep mee en toch al vijf keer het mandje gevonden!
Op atv.be kan je ook nog een reportage over de match bekijken. Ook iets betere beeldkwaliteit van de goals.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Merci voor de tip!
Kuente mag trouwens vaker invallen wat mij betreft. Kreeg nu niet zoveel minuten maar lijkt me wel een speler die ploegen pijn kan doen.
Mij is de eerste indruk van Kuete ook goed bevallen. Die mogen ze gerust nog kansen geven. Vermits hij aan de A-kern is toegevoegd en vrij snel een eerste keer heeft mogen invullen doet me veronderstellen dat hij op training toch wel wat zal laten zien.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.