Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Viola ik snap hem ook ni goe met da Lyra verhaal.Flor wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 8:32 amBwa, ambetant misschien, ja. Maar ik zie niet meteen hoe dat in het hele stadionverhaam zou passen.Saki wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 7:44 pmVergeef me als ik denk dat er al een paar zenuwachtig worden in Lier terwijl Lyra Lierse enkel een bedreiging voor Lierse Kempenzonen zal vormen indien Lierse Kempenzonen niet aan haar eigen verwachtingen voldoet (nl. in eerste klasse A of B spelen) en Lyra lierse dat wel zou doen ( Lees in 1e amateur spelen).
-
Moesten er dit soort zaken gebeuren, gaat Luc zich niet echt populair maken.
Idem wij als club naar de buitenwereld toe. Want de enige reden zou Lyra-Lierse hun plannen dwarsbomen zijn.
Maar het zou heel onlogisch zijn aangezien er volgens de vergunningen die er nu zijn maar een beperkt aantal plaatsen mogen zijn.
Idem wij als club naar de buitenwereld toe. Want de enige reden zou Lyra-Lierse hun plannen dwarsbomen zijn.
Maar het zou heel onlogisch zijn aangezien er volgens de vergunningen die er nu zijn maar een beperkt aantal plaatsen mogen zijn.
Of het zou zijn vanuit de filosofie om een stadion te delen (wat eerlijkgezegd nog wel ergens steek zou houden), maar dan zit je inderdaad met dat capaciteitsprobleem.
Hopelijk snel klare taal hierover! Ik ben benieuwd.
Hopelijk snel klare taal hierover! Ik ben benieuwd.
Het Lisp is niet rendabel. Luc Van Thillo wil het lisp verhuren aan Lyra Lierse en de Hoge Velden worden dan volledig voor de Lierse jeugd (beide ploegen).
Althans dat is hetgene wat er nu geroddeld wordt.
Althans dat is hetgene wat er nu geroddeld wordt.
-
Waarom heeft hij dan Kessel gekocht?
Je moet een stadion met 14.000 (correct me if i' wrong) toch ook minstens voor de helft kunnen vullen om rendabel te zijn.Flor wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 8:32 amBwa, ambetant misschien, ja. Maar ik zie niet meteen hoe dat in het hele stadionverhaam zou passen.Saki wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 7:44 pmVergeef me als ik denk dat er al een paar zenuwachtig worden in Lier terwijl Lyra Lierse enkel een bedreiging voor Lierse Kempenzonen zal vormen indien Lierse Kempenzonen niet aan haar eigen verwachtingen voldoet (nl. in eerste klasse A of B spelen) en Lyra lierse dat wel zou doen ( Lees in 1e amateur spelen).
Als LL naar Lier komt en sportieve successen zou halen heb je potentieel meer volk dat naar LL zou gaan kijken dan nu het geval is. Dus minder potentieel om het lisp te vullen. Ik weet dat er meer speelt dan sportieve successen maar het heeft echt wel een impact.
Ik vind dat toch een dubieuze theorie. Zelfs als LL in haar opzet slaagt en in 1e amateur gaat shotten: gaat dat zoveel meer man opleveren dan nu? Ik hoop het voor jullie maar betwijfel het echt. En stel dan nog dat dat het geval is, gaat dat volk zijn dat nu bij LK zit?Saki wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 1:38 pmJe moet een stadion met 14.000 (correct me if i' wrong) toch ook minstens voor de helft kunnen vullen om rendabel te zijn.Flor wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 8:32 amBwa, ambetant misschien, ja. Maar ik zie niet meteen hoe dat in het hele stadionverhaam zou passen.Saki wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 7:44 pm
Vergeef me als ik denk dat er al een paar zenuwachtig worden in Lier terwijl Lyra Lierse enkel een bedreiging voor Lierse Kempenzonen zal vormen indien Lierse Kempenzonen niet aan haar eigen verwachtingen voldoet (nl. in eerste klasse A of B spelen) en Lyra lierse dat wel zou doen ( Lees in 1e amateur spelen).
Als LL naar Lier komt en sportieve successen zou halen heb je potentieel meer volk dat naar LL zou gaan kijken dan nu het geval is. Dus minder potentieel om het lisp te vullen. Ik weet dat er meer speelt dan sportieve successen maar het heeft echt wel een impact.
Als dat al het geval is gaat dat niet meer deuken maken dan dat het nu al doet.
De andere redenen lijken me wel realistischer: het is ergens vrij absurd om 2 stadions te hebben.
-
Zo absurd is dat niet. Decennialang zijn er 2 stadions in Lier geweest.
Benieuwd wat de supporters denken van een eventueel vertrek van het Lisp.
Lyra-Lierse daar laten spelen zou gewoon ridicuul zijn.
Benieuwd wat de supporters denken van een eventueel vertrek van het Lisp.
Lyra-Lierse daar laten spelen zou gewoon ridicuul zijn.
Sportief succes levert meer fans op, er zitten volgens mij nog veel oud Lierse fans thuisFlor wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 3:21 pmIk vind dat toch een dubieuze theorie. Zelfs als LL in haar opzet slaagt en in 1e amateur gaat shotten: gaat dat zoveel meer man opleveren dan nu? Ik hoop het voor jullie maar betwijfel het echt. En stel dan nog dat dat het geval is, gaat dat volk zijn dat nu bij LK zit?Saki wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 1:38 pmJe moet een stadion met 14.000 (correct me if i' wrong) toch ook minstens voor de helft kunnen vullen om rendabel te zijn.
De andere redenen lijken me wel realistischer: het is ergens vrij absurd om 2 stadions te hebben.

Ja, maar ik denk niet dat er veel het onderscheid maken tussen 1e amateur en 3e amateur. Het is allebei matig voetbal, op matige velden met weinig fans en quasi geen ronkende namen.Saki wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 6:38 pmSportief succes levert meer fans op, er zitten volgens mij nog veel oud Lierse fans thuisFlor wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 3:21 pmIk vind dat toch een dubieuze theorie. Zelfs als LL in haar opzet slaagt en in 1e amateur gaat shotten: gaat dat zoveel meer man opleveren dan nu? Ik hoop het voor jullie maar betwijfel het echt. En stel dan nog dat dat het geval is, gaat dat volk zijn dat nu bij LK zit?Saki wrote: ↑Wed Dec 04, 2019 1:38 pm
Je moet een stadion met 14.000 (correct me if i' wrong) toch ook minstens voor de helft kunnen vullen om rendabel te zijn.
De andere redenen lijken me wel realistischer: het is ergens vrij absurd om 2 stadions te hebben..