Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Vleminckx of Ogunjini halen is in elk geval een stunt voor een club in 1ste amateur. Zelfs al halen ze niet meer hun topniveau, de ervaring die ze meenemen kunnen we goed gebruiken. Mits Ogunjini indruk maakt op training en financieel verantwoord, doen zou ik zeggen!
Een stunt die mogelijk wel wat kan kosten...
Nu, als ze zijn proefperiode al verlengen zal het niet allemaal kommer en kwel zijn. En nu LVT aangeeft dat een spits de hoofdprioriteit is..
Nu, als ze zijn proefperiode al verlengen zal het niet allemaal kommer en kwel zijn. En nu LVT aangeeft dat een spits de hoofdprioriteit is..
Zolang ze geen schulden maken is er geen probleem. Er zomaar vanuit gaan dat die spelers heel duur zouden zijn lijkt me ook niet correct, zouden die alternatieve opties hebben?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Nog nieuws van Marvin? Een collega kwam gisteren lachend op me toe en zei me dat LK Marvin had binnengehaald. Echter niks van te vinden.
Op mijn zoon zijn stageplaats zegden ze dat masika genoemd word. Zou ik straf vinden geloof daar weinig van.
De beste naam die ik al gelezen heb. Die zou enorm veel schade kunnen aanrichten aan verdedigers in 1e amateur. Vrees echter dat z’n loon uit China net iets te hoog ligt nu.
Hannes Smolders wordt genoemd. Jonge verdediger met een verleden bij Lierse.
Nu jammerlijk in Mechelse kleuren getooid.
Nu jammerlijk in Mechelse kleuren getooid.
Lijkt me een interessante piste. Geboren Lierenaar uit de Lierse jeugd. Dus zeker te overwegen waard

Zeker als hij met zoveel inzet speelt als onze andere speler met een KV -verleden (==> Yoni

Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Vraag me wel af of hij meteen gaat kunnen presteren. Nu een verdediger inpassen met niet zoveel ervaring kan punten kosten; en die kunnen we gebruiken.Berrem wrote: ↑Thu Dec 06, 2018 5:06 pm
Lijkt me een interessante piste. Geboren Lierenaar uit de Lierse jeugd. Dus zeker te overwegen waard. Hij is ook nog maar 20 jaar, dus toekomstgericht kan dit zeker interessant zijn.
Zeker als hij met zoveel inzet speelt als onze andere speler met een KV -verleden (==> Yoni) momenteel.