1ste Amateur
- Justhomuch
Re: 1ste Amateur
Ik zeg al heel het seizoen da’k eens gaan zien, maarja maandagavondenCarlke wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 6:16 pmIdd eigenlijk nog zo slecht niet paar van beloften eens op stellen weten we snel of ze het gaan brengen,want er lopen er sommige hoog mee op ! Allee ik oordeel niet zene nog niet gaan zien !KRKN wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 5:39 pmIn zo’n geval kan je altijd nog veel beloftes etc laten aantreden, daar ben ik het mee eens. Ik kan me echter moeilijk inbeelden dat het meer zou kosten dan opbrengen. Enkel het bestuur zou dat kunnen bevestigen natuurlijkThomas1906 wrote: ↑Wed Nov 13, 2019 1:30 pm
Extra geld aan spelers en personeel, algemene onkosten stadion komen erbij, etc. En voor wat? Om al zeker niet op te gaan. Wees dan slim en begin met de voorbereidingen voor volgend seizoen te beginnen met een deftige kern zonder te veel huurlingen.
En eigenlijk moet je zelfs een licentie op dit moment vergeten want onze trainer mag met zijn diploma niet in de profreeksen trainen. En waarschijnlijk gaan ze weeral moeilijk doen voor amateur omdat Urbain op de bank zit.
Eens wat licentie betreft trouwens.

Wij komen áltijd terug!
Ik ga er vanuit dat Dender dit weekend wel de drie punten pakt tegen St Eloois. Dat maakt de opdracht voor ons des te duidelijker.
-
Thomas1906
Als zulke prutswedstrijden of voetbal Tout court meer opbrengt dan het kost, zouden niet quasi alle voetbalploegen (hoog en laag) aan een infuus van een investeerder hangen.KRKN wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 5:39 pmIn zo’n geval kan je altijd nog veel beloftes etc laten aantreden, daar ben ik het mee eens. Ik kan me echter moeilijk inbeelden dat het meer zou kosten dan opbrengen. Enkel het bestuur zou dat kunnen bevestigen natuurlijkThomas1906 wrote: ↑Wed Nov 13, 2019 1:30 pmExtra geld aan spelers en personeel, algemene onkosten stadion komen erbij, etc. En voor wat? Om al zeker niet op te gaan. Wees dan slim en begin met de voorbereidingen voor volgend seizoen te beginnen met een deftige kern zonder te veel huurlingen.
En eigenlijk moet je zelfs een licentie op dit moment vergeten want onze trainer mag met zijn diploma niet in de profreeksen trainen. En waarschijnlijk gaan ze weeral moeilijk doen voor amateur omdat Urbain op de bank zit.
Tot op heden zijn wij dat ook gezien de geringe sponsoring die komt van bedrijven die niet met onze bestuurders gelinkt zijn.
Dat hangt toch net samen met de frequentie van de matchen? Met meer matchen haal je meer inkomsten. Je lonen van de spelers lopen gewoon door, ongeacht die matchen, dus hoe vaker je volk kan laten afzakken hoe beter toch?Thomas1906 wrote: ↑Fri Nov 15, 2019 6:38 pmAls zulke prutswedstrijden of voetbal Tout court meer opbrengt dan het kost, zouden niet quasi alle voetbalploegen (hoog en laag) aan een infuus van een investeerder hangen.KRKN wrote: ↑Thu Nov 14, 2019 5:39 pmIn zo’n geval kan je altijd nog veel beloftes etc laten aantreden, daar ben ik het mee eens. Ik kan me echter moeilijk inbeelden dat het meer zou kosten dan opbrengen. Enkel het bestuur zou dat kunnen bevestigen natuurlijkThomas1906 wrote: ↑Wed Nov 13, 2019 1:30 pm
Extra geld aan spelers en personeel, algemene onkosten stadion komen erbij, etc. En voor wat? Om al zeker niet op te gaan. Wees dan slim en begin met de voorbereidingen voor volgend seizoen te beginnen met een deftige kern zonder te veel huurlingen.
Tot op heden zijn wij dat ook gezien de geringe sponsoring die komt van bedrijven die niet met onze bestuurders gelinkt zijn.
Je hebt natuurlijk wel kosten die samenhangen met de match zelf, zoals winstpremie, elektriciteit,... Maar dat lijkt me toch echt niet in die grootteorde dat dat duurder zou zijn. Maar opnieuw: ik kan me vergissen.
Deinze - Patro dit weekend. Toch een interessant duel. Patro trekt zich serieus recht sinds de valse start.
-
Thomas1906
We staan voorlaatste na winst van Tubeke.
Dat is misschien nog goed oke je ,zit wel plaats, maar Dender loopt niet uit ! Je moet naar plaats 12 zien. En word niet groter. Maar eerlijk ik zie dit seizoen met degradatie eindigen. Zou ons bestuur al met b plan hebben moest het gebeuren ?
Ik zie het toch ook zwart in. We hebben nu op anderhalf jaar een pak trainers en spelers van alle slag zien voorbijkomen en er staat niets.
Ik zie hier en daar wel een individualiteit, maar geen ploeg.
Je moet verschrikkelijk gaan huis houden in deze kern. Maar wie moet dat gaan doen? Ik mankeer vakmanschap aan de top. Toch op sportief vlak.
De geblesseerden komen terug, met de winterstop komen er versterkingen... Tot hiertoe blijken de meeste van die versterkingen van onvoldoende niveau.
Als zo'n Kindermans een opvallende speler is heb je een probleem.
Je moet verschrikkelijk gaan huis houden in deze kern. Maar wie moet dat gaan doen? Ik mankeer vakmanschap aan de top. Toch op sportief vlak.
De geblesseerden komen terug, met de winterstop komen er versterkingen... Tot hiertoe blijken de meeste van die versterkingen van onvoldoende niveau.
- Justhomuch
Komen er deze winterstop spelers bij dan? Want ik heb iets anders gehoord? Zou het schandalig vinden moest er niets offensief/creatief bijkomen, ja ook al zitten er in de lappenmand.3970 wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 11:50 amIk zie het toch ook zwart in. We hebben nu op anderhalf jaar een pak trainers en spelers van alle slag zien voorbijkomen en er staat niets.
Wij komen áltijd terug!
-
Thomas1906
Als ik zie naar het sportief beleid op dit moment vrees ik daar wat voor.