Ge zat er naast, maar dat zal u ni veel kunnen schelen denk ikSaki schreef: zo nov 03, 2019 12:02 pm Merci heren,
ik denk (hoop) dat St lenaarts vandaag de periodetitel pakt maar dat wij daar volgende week gaan winnen
3e Amateur
Re: 3e Amateur
-
Saki
Ik ben graag een slecht voorspeller
Volgende week trekken we naar sint lenaarts
Ik ben een betere voorspeller he Saki ..
in zulke omstandigheden en druk zeg ik altijd ' het hoofd koel houden ' ...
De Saki geeft een vat ole oleSaki schreef: zo nov 03, 2019 12:02 pm Merci heren,
ik denk (hoop) dat St lenaarts vandaag de periodetitel pakt maar dat wij daar volgende week gaan winnen
-
Saki
1 van onze voetballiederen gaan als volgt:
We gaan terug naar Lier en dan geef ik een vat, als we terug gaan naar't stad, als we terug gaan naar't stad.
Op dat vat ga je dus nog even moeten wachten vrees ik
We gaan terug naar Lier en dan geef ik een vat, als we terug gaan naar't stad, als we terug gaan naar't stad.
Op dat vat ga je dus nog even moeten wachten vrees ik
- Justhomuch
Zijn alle kempenzonen dan welkom op dat vatje?Saki schreef: ma nov 04, 2019 12:18 pm 1 van onze voetballiederen gaan als volgt:
Op dat vat ga je dus nog even moeten wachten vrees ik![]()
Wij komen áltijd terug!
Als jullie eerst poseren met een LL-sjaal, dan zijn jullie meer dan welkom.Justhomuch schreef: ma nov 04, 2019 4:37 pmZijn alle kempenzonen dan welkom op dat vatje?Saki schreef: ma nov 04, 2019 12:18 pm 1 van onze voetballiederen gaan als volgt:
![]()
- Justhomuch
Voor gratis bier heb ik veel over. Is’t dan in Berlaar te doen of de Hoge Velden? Da’k op de juiste plek sta heBerlaar schreef: ma nov 04, 2019 5:09 pmAls jullie eerst poseren met een LL-sjaal, dan zijn jullie meer dan welkom.Justhomuch schreef: ma nov 04, 2019 4:37 pmZijn alle kempenzonen dan welkom op dat vatje?Saki schreef: ma nov 04, 2019 12:18 pm 1 van onze voetballiederen gaan als volgt:
![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!
Bij promotie dat zal volgen ga je toch een vatje geven zekers? Of twijfel je nu nog over een promotie? Bekke optimisme mag he maatje …Saki schreef: ma nov 04, 2019 12:18 pm 1 van onze voetballiederen gaan als volgt: