Challenger Pro League
Re: Proximus league
Sterke concurrentie in de reeks natuurlijk. Al moeten ze sowieso beter kunnen. Ik denk wel dat OHL gewoon te sterk is dit seizoen.Vergaaneglorie wrote: ↑Wed Oct 30, 2019 12:21 pmEn wat heeft Losada al bijgebracht ondertussen?? noppes! een 3/9 dus
Een beetje hetzelfde verhaal als bij LK he kwalitatieve kern hebben voor mee te doen voor promotie en kijk wat Vreven presteerde .. Losada kreeg een aangetaste groep voor zich en dat heeft tijd nodig om te genezen! De eerste periode was allang gevlogen ik verwacht Beerschot in de tweede periode ..
Ik verwacht ook wel iets meer in periode 2 van Beerschot. Maar winnen ben ik niet zeker van hoor ! Reeks die veel kandidaat winnaars heeft. Buiten Lommel en Roeselare kan iedereen periode 2 winnen. Wel benieuwd wie de eerste wint. Hoe lang loopt die nog ? Ik geef Leuven beste kansen wel periode 1.
Nog twee wedstrijden te gaan voor de eerste periode. Morgen OHL-Union op het menu ..Carlke wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 4:13 pmIk verwacht ook wel iets meer in periode 2 van Beerschot. Maar winnen ben ik niet zeker van hoor ! Reeks die veel kandidaat winnaars heeft. Buiten Lommel en Roeselare kan iedereen periode 2 winnen. Wel benieuwd wie de eerste wint. Hoe lang loopt die nog ? Ik geef Leuven beste kansen wel periode 1.
- Justhomuch
Ik zou het wel leuk vinden moest Union stijgen, hebben we buiten cercle en club nog een echte stadsderby op het hoogste niveau.
Wij komen áltijd terug!
En wat een cirque was me dat zegozzy105 wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 6:23 pmNog twee wedstrijden te gaan voor de eerste periode. Morgen OHL-Union op het menu ..Carlke wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 4:13 pmIk verwacht ook wel iets meer in periode 2 van Beerschot. Maar winnen ben ik niet zeker van hoor ! Reeks die veel kandidaat winnaars heeft. Buiten Lommel en Roeselare kan iedereen periode 2 winnen. Wel benieuwd wie de eerste wint. Hoe lang loopt die nog ? Ik geef Leuven beste kansen wel periode 1.
idd vind die van Union wel wat overdreven reactie ! voor de spelers van leuven is dit hetzelfde zene. zelfs nog erger want stel dat die club 0-5 krijgt dag periode 1. alhoewel westel speelt gelijk. mij ga je niet wijs maken dat leuven daar iets aan kan doen ze.Flor wrote: ↑Sun Nov 03, 2019 10:22 amEn wat een cirque was me dat zegozzy105 wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 6:23 pmNog twee wedstrijden te gaan voor de eerste periode. Morgen OHL-Union op het menu ..Carlke wrote: ↑Thu Oct 31, 2019 4:13 pmIk verwacht ook wel iets meer in periode 2 van Beerschot. Maar winnen ben ik niet zeker van hoor ! Reeks die veel kandidaat winnaars heeft. Buiten Lommel en Roeselare kan iedereen periode 2 winnen. Wel benieuwd wie de eerste wint. Hoe lang loopt die nog ? Ik geef Leuven beste kansen wel periode 1.zou zeer sneu zijn om zo punten te laten liggen.
Lijkt me ook overmacht, zoiets.
Inmiddels Virton op de eerste plek. Straf.
Inmiddels Virton op de eerste plek. Straf.
-
Vergaaneglorie
Beerschotwilrijk weeral verloren tegen de laatste............ trainerswissel weet je nog?
En OHL periodekampioen. Gaan winnen op Virton is geen evidentie. Lijkt me een terechte winnaar voor zover ik dat kan inschatten.
Benieuwd of ze het wel gaat lukken om die promotiematch niet te moeten spelen door ook de tweede periode te winnen.
Benieuwd of ze het wel gaat lukken om die promotiematch niet te moeten spelen door ook de tweede periode te winnen.