Allerlei
-
Re: Allerlei
tja imaak je nu idd niet elke dag mee
Nu heb ik de kracht van de media eens gebruikt er, zijn de dag er na 2 aanvragen geweest voor hem te mogen hebben maar diene mens van putte was er al mee vandoor.
Nu heb ik de kracht van de media eens gebruikt er, zijn de dag er na 2 aanvragen geweest voor hem te mogen hebben maar diene mens van putte was er al mee vandoor.
Ge had ze moeten laten opbieden heVergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 10:05 amtja imaak je nu idd niet elke dag mee
-
ben al blij dat hij goed is opgevangen, je weet verniet zijn ze er als de kippen bijFlor wrote: ↑Wed Oct 09, 2019 11:17 amGe had ze moeten laten opbieden heVergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 10:05 amtja imaak je nu idd niet elke dag mee
Ik ga deze maand nog ferm vloeken op de treinen. Snap uiteraard dat je niet veel kan doen aan zo'n werken en dat dat moet gebeuren, maar samengeblikt als sardientjes op de trein zitten is toch niet alles.
- Justhomuch
Content da ik dichter bij men werk ben komen wonen en altijd met de fiets/tram kan gaan!
Wij komen áltijd terug!
In het Antwerpse dan?Justhomuch wrote: ↑Wed Oct 16, 2019 6:00 pmContent da ik dichter bij men werk ben komen wonen en altijd met de fiets/tram kan gaan!
- Justhomuch
in’t straat van de vlieghavenFlor wrote: ↑Thu Oct 17, 2019 1:45 pmIn het Antwerpse dan?Justhomuch wrote: ↑Wed Oct 16, 2019 6:00 pmContent da ik dichter bij men werk ben komen wonen en altijd met de fiets/tram kan gaan!
Wij komen áltijd terug!
Met de auto naar Borgerhout bv moeten komen voor iets een ramp met al die fietsers-bakfietsers en éénrichtingstraatjes .. en parkeerplaatsen vinden al helemaal een ramp! Voor de inwoners daar prachtig voor degene die daar moeten rondtoeren voor hun werk en of daar moeten zijn voor belangrijke zaken pak minder! Vindt maar ééns een parkeerplaats ..
- Justhomuch
Ik woon buiten de singel he, sta altijd voor de deur en ben met de fiets op 5 min in Borsbeek, heel groot verschil met binnen de singel, hier voelt het nog wat als “den buite” aan en geloof mij ik ben van Kalmthout afkomstigozzy105 wrote: ↑Thu Oct 17, 2019 5:42 pmMet de auto naar Borgerhout bv moeten komen voor iets een ramp met al die fietsers-bakfietsers en éénrichtingstraatjes .. en parkeerplaatsen vinden al helemaal een ramp! Voor de inwoners daar prachtig voor degene die daar moeten rondtoeren voor hun werk en of daar moeten zijn voor belangrijke zaken pak minder! Vindt maar ééns een parkeerplaats ..
Wij komen áltijd terug!
Goh, openbaar vervoer in Antwerpen valt toch vrij goed mee vind ik?ozzy105 wrote: ↑Thu Oct 17, 2019 5:42 pmMet de auto naar Borgerhout bv moeten komen voor iets een ramp met al die fietsers-bakfietsers en éénrichtingstraatjes .. en parkeerplaatsen vinden al helemaal een ramp! Voor de inwoners daar prachtig voor degene die daar moeten rondtoeren voor hun werk en of daar moeten zijn voor belangrijke zaken pak minder! Vindt maar ééns een parkeerplaats ..